Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Iets harder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1071 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #11106 - Iets harder
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 2449 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Juul 9-8-2003 20:45 Print topicpost
Posts: 12
Ho Ho Ho.

ik heb een Rieju RR sport edition gekocht.

ik heb nu 700 kilometer gereden.Maar hij vlaakt nog niet zo super,en trekt nog niet zo perfect door.komt dat door dat hij nog nieuw is?

voor de rest rijdt ie heerlijk,maar ik wil toch iets harder (5/10km) Ik weet dat ie onbegrensd 90 rijdt maar dat is me te hard i.v.m. politie en shit.
Wie weet er een (het liefst) goedkope of natuulijk een heel nette,goede of simpele manier voor me om dit effe te Fixen.

 
Juul

Ralf 9-8-2003 21:06 Print reply

Posts: 9073
Uitlaatbegrenser eruit en vertanding origineel laten.
 
RKR 9-8-2003 21:09 Print reply

Posts: 154
Ander voortandwiel (trekt ie wel iets minder, maar dan gaat ie wat later viertakten (stotteren)) Zelf heb ik nog een buisje op m'n uitlaatbocht gelast en de mijne loopt met dit 80 km p/u. Wil eigenlijk 90/100 maar ik weet nie hoe dat moet, een idee?
 
Kawsaki KX 125, Tuned To Tha Max!
RKR 9-8-2003 21:10 Print reply

Posts: 154
Yo Ralf, waar zit die uitlaatbegrenser?
 
Kawsaki KX 125, Tuned To Tha Max!
Martijn 9-8-2003 21:10 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tachi

Ander voortandwiel (trekt ie wel iets minder, maar dan gaat ie wat later viertakten (stotteren)) Zelf heb ik nog een buisje op m'n uitlaatbocht gelast en de mijne loopt met dit 80 km p/u. Wil eigenlijk 90/100 maar ik weet nie hoe dat moet, een idee?


waaarom is viertakten nou weer stotteren?? leg es uit.

als jij 90 wil dan moet je dat buisje wat je erop gelast hebt er gewoon weer uit roppen ...

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Ralf 9-8-2003 21:12 Print reply

Posts: 9073
Uitlaatbegrenser, ehm, hebben die Rieju's niet zo'n heel dun bochtje, de eerste 30cm?

Anders een ring ergens voor de expansie.

Dit bericht is ge-edit door Ralf op 9-8-2003 21:12
 
RKR 9-8-2003 21:23 Print reply

Posts: 154
viertakten doet zo'n tweetakt als ie geen kracht meer hoeft te geven, duz met groter voortandwiel ofzo komt dat wat later en loopt ie dus harder (viertakten doet ie niet in de hogere versnellingen)
 
Kawsaki KX 125, Tuned To Tha Max!
RKR 9-8-2003 21:24 Print reply

Posts: 154
Dat buisje op m'n uitlaat zit er origineel nie, heb ik gekeken bij de dealer, duz ik moet 'm er egt afhalen??? En hoe krijg ik dat gat dan ff weer dicht?

 
Kawsaki KX 125, Tuned To Tha Max!
Muerte aka Ozzy 9-8-2003 21:26 Print reply

Posts: 3255
lassen misschien?
 
Trotse eigenaar van een Duuc 748
RKR 9-8-2003 21:29 Print reply

Posts: 154
Er zitten verder geen begrensers in de demper bij zo'n rieju?
 
Kawsaki KX 125, Tuned To Tha Max!
RKR 9-8-2003 21:37 Print reply

Posts: 154
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Uitlaatbegrenser, ehm, hebben die Rieju's niet zo'n heel dun bochtje, de eerste 30cm?

Anders een ring ergens voor de expansie.

Dit bericht is ge-edit door Ralf op 9-8-2003 21:12


Dat hebben de Derbi's, maar mijn rieju heeft wel zo'n buisje, duz die moet ik wegzagen?

Btw, hij heeft ook een ring tussen de twee uitlaatdelen zitten, duz wat doe ik daarmee?
 
Kawsaki KX 125, Tuned To Tha Max!
Ralf 9-8-2003 21:42 Print reply

Posts: 9073
Wegzagen en het gat dichtlassen.
Of wegzagen tot de laatste 2cm, en dat dichtnijpen.
 
Martin mt5 knol 9-8-2003 22:50 Print reply

Posts: 2211
En gewoon opfokken en een groter tandwiel achter trekt ie kei hard.. Da mag toch wel ofnie?
 
brommerforum stinkt
Juul 9-8-2003 23:15 Print reply
Posts: 12
Weet je wat het is.
Ik hoef echt nier harder dan 60/65.
Dus wat is nu het beste wat ik kan doen,zonder te lassen,zagen en plakken of weet ik wat voor een shit.
Ook wil ik niet dat ie minder goed trekt.
snappie???

en nog eens: Ik heb nu 700 kilometer gereden.Maar hij vlaakt nog niet zo super,en trekt nog niet zo perfect door.komt dat door dat hij nog nieuw is?



 
Juul
Bazz -> DRD 9-8-2003 23:17 Print reply

Posts: 1884
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Juul

Weet je wat het is.
Ik hoef echt nier harder dan 60/65.
Dus wat is nu het beste wat ik kan doen,zonder te lassen,zagen en plakken of weet ik wat voor een shit.
Ook wil ik niet dat ie minder goed trekt.
snappie???

en nog eens: Ik heb nu 700 kilometer gereden.Maar hij vlaakt nog niet zo super,en trekt nog niet zo perfect door.komt dat door dat hij nog nieuw is?



Dat komt denk ik niet door dat hij nieuw is, maar omdat hij zo is begrenst wat van de overheid moet

Dit bericht is ge-edit door Bazz -> NSR op 9-8-2003 23:17
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
Ralf 9-8-2003 23:18 Print reply

Posts: 9073
Je wil wel sneller, maar er niets voor doen..

Breng em naar de dealer met de boodschap 'hij moet 65 rijden'...
 

Dit topic is 2449 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved