Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Temp. metertje NSR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 737 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #11093 - Temp. metertje NSR
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1156 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Bazz -> DRD 9-8-2003 16:43 Print reply

Posts: 1884
Is het erg (niet met dit extreme weer) om 30 minuten op je topsnelheid te rijden met 8000 toeren en ongeveer 70-75km/h?
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 9-8-2003 16:45 Print reply

Posts: 7007
erg lang op top rijden is nooit goed maar je toerental valt nog mee dus het zou wel moeten kunnen hoor
 
nobody fuck with us!!
Bazz -> DRD 9-8-2003 16:51 Print reply

Posts: 1884
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen]

erg lang op top rijden is nooit goed maar je toerental valt nog mee dus het zou wel moeten kunnen hoor


Ik moet straks met mijn nsr naar school rijden en dan kun je wel eventjes volgas rijden.

Maar er komt nog een andere setup op bij mij
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
Daniel_84 9-8-2003 17:21 Print reply

Posts: 1127
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bazz -> NSR

Is het erg (niet met dit extreme weer) om 30 minuten op je topsnelheid te rijden met 8000 toeren en ongeveer 70-75km/h?


Nee 8000 toeren is niet veel, het is zeker een ori cilinder. Maar 30 minuten op topsnelheid.... niet doen. Moet je eens voorstellen op een 50 snel, 30 minuten op topsnelheid te rijden. Dan verdampt je cilinder weg man.
 
SIWWN 9-8-2003 17:23 Print reply
Posts: 7079
Ik kan dat gejank zo wie zo niet zo lang aanhoren man... ik doe lekker altijd rustig rijden qua toeren en als ik mensjes zie enzo ga ik terugschakelen en vol gas en slippende koppeling

En daarna weer rustig aan afkoelen

Dit bericht is ge-edit door SIWWN op 9-8-2003 17:24
 
Bazz -> DRD 9-8-2003 17:23 Print reply

Posts: 1884
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daniel_84

[...]


Nee 8000 toeren is niet veel, het is zeker een ori cilinder. Maar 30 minuten op topsnelheid.... niet doen. Moet je eens voorstellen op een 50 snel, 30 minuten op topsnelheid te rijden. Dan verdampt je cilinder weg man.


Als ik dan naar school moet rijden dan heb ik trouwens toch een 70cc. En dan rij je toch niet altijd volgas.

Ik zit te denken aan een 70cc malossie+18mm carburateur(of toch misschien een 20)+gewoon de originele onbegrenste uitlaat. Dit gaat over een nsr trouwens.
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
Daniel_84 9-8-2003 17:25 Print reply

Posts: 1127
Pak maar een 18 mm. Dit zijn keihins, topcarbs. (maar wel duur)
 
Bazz -> DRD 9-8-2003 17:30 Print reply

Posts: 1884
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daniel_84

Pak maar een 18 mm. Dit zijn keihins, topcarbs. (maar wel duur)


Die zijn best duur jah, maar zou dit een beetje rijden met een 70cc malossie+originele onbegrenste uitlaat?

Ik wil hierdoor vooral meer kracht hebben en ongeveer een snelheid van 80-85
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl

Dit topic is 1156 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved