SIWWN |
8-8-2003 22:22 |
Posts: 7079 |
denk dat je het net haalt..
Beter haal je ook een uitlaatje erbij, gewoon een techno of luhao ofsw, kosten bijna niks, 2ehands ook niet...
|
|
|
|
mt-driver |
8-8-2003 22:23 |
Posts: 231 |
neem dan liever een iets betere cilinder zoals een Zeta of wat dan ook. Rijd nog beter ook
|
|
|
|
Wonderboy |
8-8-2003 22:44 |
 Posts: 249 |
hmmz nee die cilinder is maar 50 euro...hij gaat lang genoeg mee als ik niet de hele dag rij dus...ik wou alleen weten hoe die rijd enzo...hoezo rijdt ie dan net 70? ze zeiuden dat ie 70-80 gaat ...
|
|
yeah baby yeah |
|
John Huijben |
8-8-2003 22:44 |
 Posts: 2433 |
ik denk dat als de rest ook snel is ( en flink ook, 20mm carb. enzo ) dat je dan 70 - 75 haalt
EDIT : als je voor niet te veel hard wil gaan eurokit 70 kopen voor 20 euro meer en 90 gaan rijden
mt van huh, hij haalt met een 50imi blijkbaar 85, maar ik haalde maar 72 naast een RS50
Dit bericht is ge-edit door Exoskull op 8-8-2003 22:49
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
Wonderboy |
8-8-2003 22:45 |
 Posts: 249 |
dan pas? en als ik nmou eurokit neem...haal ik dan wel 75 met de rest origineel?
|
|
yeah baby yeah |
|
John Huijben |
8-8-2003 22:46 |
 Posts: 2433 |
nee, met de rest orgineel zul je het niet halen
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
mt-driver |
8-8-2003 22:47 |
Posts: 231 |
ik haal de 75 - 80 met 50 zeta, 13mm (60 sproeier), hd kop, snelle voorbocht, standaard luchtfilter met grotere luchtslangen en twv 13 - 43
|
|
|
|
Wonderboy |
8-8-2003 22:47 |
 Posts: 249 |
ow en wat als ik alleen die cilinder imi koop (50cc) en snellere luchtslangen en ik heb nu ook biturbo demper (is die NIET origineel?) en ik heb chrome uitlaat...is dat techno? ik weet niet zeker...haal ik dan wel 75?
|
|
yeah baby yeah |
|
John Huijben |
8-8-2003 22:57 |
 Posts: 2433 |
hmm, ja kzal es ff replyen, omdat je het zo lief even inboxet :
ik denk dat je dan net 75 haalt ja, wel goed afstellen en lang wachten tot top
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
Wonderboy |
8-8-2003 23:00 |
 Posts: 249 |
hmm tenzij ik de tandwiel verhouding verander...maar hoe moet ik dat doen? kan ikhget beste die 14 voor laten zitten? en dan achter iets groter?
ik wil gwoon dat ie sneller opstrekt en minder topspeed boeit niet...ja niet onder de 70 whaha maarja
|
|
yeah baby yeah |
|
mt-driver |
8-8-2003 23:00 |
Posts: 231 |
laten we zeggen je komt vooruit, maar wil je toch ook wat vlot vooruit komen zou je toch echt even wat meer moeten doen. Duur hoeft het niet te zijn overgens
|
|
|
|
Wonderboy |
8-8-2003 23:01 |
 Posts: 249 |
zoals?
en wat bedoelt jij met: je komt vooruit..rijdt ie niet goed dan ofzo? en nog ff over de tandwielen lezen...ik wil weten hoe dat moet
Dit bericht is ge-edit door Ysius op 8-8-2003 23:02
|
|
yeah baby yeah |
|
mt-driver |
8-8-2003 23:10 |
Posts: 231 |
ik heb ook eerst een immitatiecilinder gehad, maar kreeg hem maar niet afgesteld. Opeens kreeg het ding vermogen bij 7k en schoot ie vooruit. Daaronder was het niet thuis en wou het ding maar niet rijden.
Ik was het beetje zat dus heb de cilinder geruild tegen een nieuwe zeta. heb er een hd kop op gezet en ding reed als een zonnetje.
Maar wat ik bedoel is neem nou bv een hd kop je houd je vermogen langer vast. Je brommer is sneller op het gas en rijd fijner dan een trage brommer. wanneer je even ergens langs wilt dan even gas en je bent er voorbij. Doe dat maar eens met een trage brommer
|
|
|
|
Wonderboy |
8-8-2003 23:16 |
 Posts: 249 |
hmm maar is dat altijd zo met imi cilinder? of ligt dat ergens anders aan> strx gaat het bij mij wel goed...?
|
|
yeah baby yeah |
|
mt-driver |
8-8-2003 23:20 |
Posts: 231 |
sommige hier op het forum hebben er geen problemen mee, ik had ze wel. Dus voor mij geen goedkope zooi meer dan maar iets beters wat ook nog langer meegaat. Maar als meer forummers reageren heb je een betere indruk van die cilindertjes of gebruik anders search
|
|
|
|