Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Ik ga hard man !!!!!!!!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 812 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1103 - Ik ga hard man !!!!!!!!
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1471 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Michiel RS- 24-7-01?17:47 Print topicpost
Posts: 2803
Suzuki TS80X piczzz:











Fotows genomeh vanaf mijn ts80x, is te koop, voor f 700,- vaste prijs hebbie um.


 

Junkie XR 24-7-01?17:54 Print reply

Posts: 5753
Kijk, Wouter, zo moet het nou. Als mijn oog het goed zag liep dat ding 110?? Echt een vet ding. Als ik geen MTX had.... Maar ziet dat ding er nog een beetje uit?? Op die foto's is dat niet helemaal duidelijk.
 
Sven the man 24-7-01?18:03 Print reply
Posts: 456
en trekt ie het ook nog een beetje??? Ben ik altijd wel benieuwd naar als er iemand verteld dat zun brommer honderdnogwat gaat. Maar dat zal trouwens wel mee un 80zeezee
 
[B]6000cc RACER!!![/B] [IMG]http://24.132.20.228/mup/276.jpg[/IMG]
B3AST 24-7-01?18:07 Print reply
Posts: 2469
JEEZ volgens mij als mijn oog een beetje goed kijkt ga je daar 100+
@ 9500 RPM! dus die kan nog veeel harder (aangenomen dat dat ding netzoveel toeren jankt als die TSX 70cc van jou)

man, hoe hard loopt dat ding wel niet?!
 
- insane in the brain -
verwijderd 24-7-01?18:10 Print reply
Posts: 4082
hey, jan, jij moet zaterdag maar ff m'n mtx proberen bij te houden
 
-Michiel RS- 24-7-01?18:18 Print reply
Posts: 2803
Hee Jan/B3AST, een 80cc haalt minder toeren (maximaal 10.000 ongedremeld).
Enne hij ging met wind mee 110km/uur, verry snel jaa!! :n

Maar het uiterlijk is verder niet zo mooi, door het aso optrekken is de achtervelg een beetje gaan slingeren :a
De kappen en tank zijn wel ongedeukt en ongekrast, maar zijn een beetje goor en de tank moet nieuwe lak, ut frame is nog mooi, maar achterbrug heeft een nieuw laagje nodig.
Je ziet ook geen temperatuurmeter meer zitten, omdat ik die lekker op mijn tsx ga brouwwe
Verder werkt alles 100%, remlicht,achterlicht en voorlicht, remmen doen het redelijk, loopt 1000 toeren stationair.
kopeh ?

 
B3AST 24-7-01?19:31 Print reply
Posts: 2469
Hahahaha nee, ik hebt al een crosser... Ik vind die TSXen trouwens wel heel erg mooi, ik had nog nooit zulkde mooie TSXen gezien als die van jou en wouter, alles wat ik zag was geragte rotzooi enso...

heeft die brommer net zo'n blok als die van wouter?
 
- insane in the brain -
Nick - Administrator 24-7-01?19:36 Print reply

Posts: 4967
Quote:
Originally posted by: Knorro?

Kijk, Wouter, zo moet het nou. Als mijn oog het goed zag liep dat ding 110?? Echt een vet ding. Als ik geen MTX had.... Maar ziet dat ding er nog een beetje uit?? Op die foto's is dat niet helemaal duidelijk.
Vet onduidelijke fotos inderdaad :(
En dat ding van wouter gaat niet harder vanwege de uitlaat.
hij is btw super zuinig dus wat wil je nog meer (ok, snelheid)?

TSX is vet stoer man! Ik dacht dat ze veel minder waren maar sinds vorige week is die mening iets veranderd
 
MB50TUNED 25-7-2001?07:27 Print reply
Posts: 1054
wel coole foto?s. Ik heb trouwens mijn siter geupdate en er staat een betere poortmap van de 50 pw. Ik heb geen zin om hem hietr neer te gooien. Ga je de 80 cc nog verder tunen
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
-Michiel RS- 25-7-2001?10:48 Print reply
Posts: 2803
Ja dit is hetzelfde blok wat wouter ook op z'n Tsx had.

En nee ik ga deze 80cc niet tunen, ik ga hem verkopen.
ik heb er allemaal geen tijd voor, en het is vloeistofgekoeld dus zo'n gekloot met die koeling, en ik heb geen reserve pakkingen, want de voetpakking is moeilijk te bestellen en kost best duur (f 14,-)
En aan een nieuwe koppakking is niet te komen denk ik, dus laat ik um maar zo.

En dat Wouter niet zo heel hard gaat met z'n 80cc komt idd door de 50cc dichtgekoolde uitlaat, en z'n demper zit ook helemaal dicht (je hoorde haast niets meer).

En is die poortmap van je PW 50imi die 94km/uur liep !??
Ik ga hem in iedergeval effe opslaan op me pcee.

Voor iedereen Ff: Bart's Site =

http://home.talkcity...its/bart40/tunen.htm



Enne ik heb net effe je site bekeken, maar als ik het zo zie is die inlaat van jou nog best wel standaard !!!

Als je dat schotje ertussenuit haalt en de gaten in de zuiger effe wat groter brouwt kan dat ding volgens mij nog veeel harder !!
Het verbaast me nu al dattie met zo'n krap standaard inlaatje al 94km/uur gaat !!

enne dat is millimeterpapier, die poortmap ?
dus ik moet gewoon het aaltal lijntjes tellen en dan weet ik de maat van bijv. de uitlaatpoort ?


 
MB50TUNED 25-7-2001?11:33 Print reply
Posts: 1054
Het is inderdaad milimeterpapier. En misschien kan ik de inlaat nog wel groter maken. Maar ik had maar een 16 mm ik denk zelf dat het daarom niet zoveel zou schelen. Maar ik ga nog wel verder tunen. En de rest van de onderdelen moet natuurlijk ook in orde zijn, goeie carb afstelling en een uitlaat die redelijk wat toeren kan draaien. En hogedrukkop/afgevlakte kop.

Ik ben benieuwd of je het sneller kan krijgen. Ik had 16 * 42 gebruikt. Ik denk dat het nog wel wat sneller kan. Mijn afstelling was niet perfect en ik had ook wat lekkage langs mijn zuiger. Maar alles bij elkaar liep het toch goed. Dus dremelen maar

Je hoeft alleen het aantal lijtjes te tellen. Ik had de spoelpoorten niet gewijzigt, en de uitlaatpoort alleen wat hoger gemaakt. Het voordeel is dat de cilinder bij hoge toerentallen meer zijd heeft om zijn gassen kwijt te raken. Daardoor kan die beter gevuld worden. Dit levert meer vermogen in de hoge toeren. Ik had nog genoeg vermogen om op te trekken.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
-Michiel RS- 25-7-2001?12:30 Print reply
Posts: 2803
Ja ik ga eerst me mb maar effe in elkaar zetten, ik heb bijna alles al gespoten, alleen nog de velgen weer in het frame, nieuwe band kopen, tank spuiten en klaar ben ik.

Dan ga ik eerst effe snel me 70 imi inrijden (25km ofzo) en dan effe kijken hoe die rijdt, en dan ga ik aan een 50 imi beginnen.

Heb je trouwens auxpoorten geboord ?
En misschien dat je uitlaatpoort nog iets breder kan, voor meer powwah in lagere toeren ?
 
MB50TUNED 25-7-2001?13:37 Print reply
Posts: 1054
Ik had geen auxilarry intakes geboort. Ik weet niet of de uitlaatpoort breder kan. Ik kan wel een keer weer alles gaan berekenen, maar ben voorlopig nog druk bezig met mijn eurokit (tunen) en met mijn mb en dat kost veel tijd :(
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Rene 26-7-2001?14:46 Print reply
Posts: 2573
SVEN!!!!!!!!!!! GAVE SIGNATURE... JAM JAM JAM JAM ikke juupie misse
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
Neonlampje 26-7-2001?18:20 Print reply

Posts: 14825
ey michiel, ik zie hier dat je een van de boutjes van je contact-slot-huissie nog niet kwijt bent
enne, als je heel goed kijkt, dan kan je volgens mij zelfs je begrenzer zien zitten...
iedereen die niet op de meeting was geweest: ZOEK DE BEGRENZER!!
 
Siepie Wokkel 26-7-2001?18:25 Print reply
Posts: 3888
k zie hem zitten daro bij het dashboard zeg maar
 
-=[Feel the power of Derbi]=-

Dit topic is 1471 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved