Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Wegracertjes (schakel)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1000 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #10992 - Wegracertjes (schakel)
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3674 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

User 927 6-8-2003 23:49 Print reply

Posts: 6405
Reply's niet gelezen, maar denk dat je dit wel meer gehoord hebt: Wrom wil je in godsnaam een 200cc blok onder een BROMMER van dik 3000 pleuro gooien? Verneuk je die brommer mee, en dat blok (2 cilinder zoals je wil) is veels te zwaar/groot voor dat brommertje, wees dan een vent en koop een motor met brommerplaatje

RS 125 of 250, Cagiva Mito 125 7-speed ofzow
 
DragoN 6-8-2003 23:52 Print reply
Posts: 303
max 90cc is geen 200, ik zie toch ik ga niet hoger of is 200 lager?
 
Death Before Dishonor
bart de schakelgek 7-8-2003 0:02 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SyRuS

[...]

cool, ook een rs 125 naast een 50? me 2

zo zie je maar dat het zo maf nog niet is om een motor te hebbe naast een brommer. Maar ik denk dat het nog wel te doen is 125 blok onder rs 50 hoor (nieuw model dan). Alleen zou het gewoon dom en nutteloos zijn

Ik begin meer en meer te snappen dat je het circuit op wil terwijl je er minder dan niks van weet, NIET DOEN. 80-90cc? lol toch niet. bestaan 88cc cil en 72cc cil's voor op am blokjes en derbi blokjes enzo... Ik ben wat nieuwsgierig wat ben je nu eigenlijk van plan kerel?


sorry hoor maar op am6 en ik meen derbi blokken ook past maximaal 74ECHTEcc toch???? tenminste dat is mij wijsgemaakt, anders zou je me ff het merk van die 88cc cilinder willen geven??

 
Limburger
User 927 7-8-2003 0:04 Print reply

Posts: 6405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DragoN

max 90cc is geen 200, ik zie toch ik ga niet hoger of is 200 lager?


Quote:
PS: Kan iemand me ook ff wat info geven van het Rieju RS2 frame? al die artiekelen daarover enzo staan int spaans, frans, scandinvisch (snap k dus geen ruk van) of engels (somige dingen snap k daar ook niet van) maar mn richtlijn is houd hij 200cc? of een 2cilinder met totaal: 200cc


Quote:
Reply's niet gelezen, maar denk dat je dit wel meer gehoord hebt: Wrom wil je in godsnaam een 200cc blok onder een BROMMER van dik 3000 pleuro gooien? Verneuk je die brommer mee, en dat blok (2 cilinder zoals je wil) is veels te zwaar/groot voor dat brommertje, wees dan een vent en koop een motor met brommerplaatje

RS 125 of 250, Cagiva Mito 125 7-speed ofzow



Lezen


Dit bericht is ge-edit door Razadull op 7-8-2003 0:05
 
DragoN 7-8-2003 0:11 Print reply
Posts: 303
oke oke, maar 200cc gaat niet meer door
 
Death Before Dishonor
jarno 7-8-2003 10:03 Print reply
Posts: 102
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DragoN

[...]


1. RS2 kopen
2. inrijden, daarna onbegrenzen
3. snelste pijp voor RS2 dr onder, maybe wat wijzigingen met tantwiel, carb.
4. goede omzetbare toerenbegrenzer
5. ff kloten met quad pijp constructie of t lukt enz. maybe dikkere banden als t uitkomt en koplampen verfraaien, en DRAGON om me ding laten brushen
6. meer CC (70 of 80 tot 90)
7. mn kamer opmaken..

dis ongeveer mn schema

dit gebeurt wel allemaal op wat langere termijn want voor alles zal k moeten w88 tot k t geld tot beschiking heb

maar iemand nog tips?

Dit bericht is ge-edit door DragoN op 6-8-2003 23:56


les 1 in hoe verkloot ik een gloednieuwe brommer!!!!
 
DragoN 7-8-2003 10:12 Print reply
Posts: 303
wat is er dan aan verkloot????? ik verbeter t gwn
 
Death Before Dishonor
Rieju RS2 Matrix 7-8-2003 10:47 Print reply
Posts: 273
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DragoN

[...]


1. RS2 kopen
2. inrijden, daarna onbegrenzen
3. snelste pijp voor RS2 dr onder, maybe wat wijzigingen met tantwiel, carb.
4. goede omzetbare toerenbegrenzer
5. ff kloten met quad pijp constructie of t lukt enz. maybe dikkere banden als t uitkomt en koplampen verfraaien, en DRAGON om me ding laten brushen
6. meer CC (70 of 80 tot 90)
7. mn kamer opmaken..


Ben bang dat je zo maar een half jaar met je brommer doet (en naar je garantie kan je ook fluiten) Als je er een 80cc onder knalt moet veel meer aanpassen dan alleen maar je tanwieltje en sproeien.. Je zal denk een andere carb nodig hebben en hij moet ook meer verkoeling krijgen..

enneh zon toerenbegrenzen.. hoef je niet te doen want die 80cc blaast m verrot en je kan veel meer problemen mee krijgen als de ontsteking enz.

Die dikkere banden.. zou ik ook niet doen, je wegligging en handling gaat er hard door achterruit (is al een keer een topic over geweest maar kan m niet vinden..

enneh jij weet hoe snel die kan met 80cc?? minimaal 130 met een goede setup.. pappie en mammie zullen niet echt blij zijn als jij met je spijkerbroekie en jasje een schuiver maakt met 130.. jij ook niet want of: je zal in het beste geval nooit meer lopen of: je vertelt het nooit meer na..

als ik je advies mag geven: hoed m lekker 50cc onbegrensd en knal er een mooie, snelle uitlaat onder ..

Weet btw niet hoeveel $$ jij hebt maar als je die 9 stappen wilt uitvoeren ben je denk wel 750 pleuro kwijt excl. brommer

Dit bericht is ge-edit door Rieju RS2 Matrix op 7-8-2003 10:47
 
!!Mocht ik Balkenende tegenkomen schop ik m voor z'n ballen!!!
dedennis 17-8-2003 15:04 Print reply
Posts: 15
200 cc dan kun vast wat geld opzij zetten ik ken iemand die heeft er een 110cc in liggen en dat ding ligt meer uit elkaar dan dat ie kan rijden telkens loopt zijn cilinder vast en dan is er weer iets anders kapot ik zou zeggen succes
 
Mr Pain 17-8-2003 15:12 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik_P

[...]


Meerdere cilinders kan niet op een tweetakt, en als het wel zou kunnen zou het onzin zijn, alleen maar extra tanwielen en gewicht, kun je beten 1x100cc neme dan 2x50cc...




ik heb nog niet alles gelezen.

maar dit is onzin!!!!!!!!!!!!!
 
xilorp 17-8-2003 15:18 Print reply
Posts: 244
Misschien overbodig dat ik het ff zeg maarre het lampie gaat mij uit van dit topic.

 
jeroen 17-8-2003 15:24 Print reply

Posts: 15066
Ach, mietje.

Nu ineens geen 200cc meer?
 
Blukaap 17-8-2003 15:35 Print reply

Posts: 10006
Frot er gewoon een 500cc crosserblok onder, dan kun je tenminste 2-takt nemen.
Want een meer cilinder 2-takt kan natuurlijk niet volgens de alwetende Erik_P.




Het is weer komkommertijd volgens mij.
 
Bastila is lief
Elroy 17-8-2003 15:49 Print reply
Posts: 156
lol eeen oud ap frame oud type mono brug houd alles tot 35 pk d8 ik zo.
daarboven zal ie ook nog wel een poosie trekken
 
Erik_P 17-8-2003 16:35 Print reply

Posts: 690
Jah inderdaad overbodig :P
 
-

Dit topic is 3674 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved