Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Elektronica Forum - kettingzaagbinnenrotor

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 986 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Elektronica Forum - Topic #10983 - kettingzaagbinnenrotor
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4585 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

zundapp_gts 3-8-2003 21:29 Print reply

Posts: 307
@wipe-out: het is laadt met DT

@Pol: Een MT koplamp is dus echt geen 6 watt. Heel misschien je achterlicht wel, maar je koplamp is minstens 15 of 25 ofzo.
 
ronaldv56 3-8-2003 21:40 Print reply
Posts: 369
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pol de MT5 Crosser

[...]



6 Watt per lamp (bij mt dan he)


watt is net ff iets anders als VOLT
 
vroem vroem vroem
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 3-8-2003 23:07 Print reply

Posts: 17929
gaatniet werken die hebben geen innersopper

had ik ook al geprobeerd
 
SIWWN 3-8-2003 23:08 Print reply
Posts: 7079
Spartametje/snorfiets heb ook binnenrotor standaard

alleen is cdi begrensd meende ik


 
Erik_N 3-8-2003 23:10 Print reply

Posts: 5360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundapp_gts

@wipe-out: het is laadt met DT



@zundapp_gts: er bestaat ook zoiets als
Quote:
quote


Als je zelf zo goed nederlands typte zou je op ze minst met een hoofdletter mogen beginnen, en namen zijn btw altijd met hoofdletter.


Met binnenrotor ken je beter gewoon je accu aansluiten, en die dagelijks ofzo weer aan de lader zetten, of gewoon geen binnenrotor nemen, met die lichtspoel van HPI zal jemisschien net je neutraallampje kunnen laten branden.
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
Bierie 20-9-2003 15:16 Print reply
Posts: 128
Sorry voor het ophalen van deze oude topic, maar ik ben dit zelf ook van plan en ik had nog een paar vraagjes. Heeft iemand dit al geprobeerd op een mt blok? En kan die mij dan zeggen als het mogelijk is? Is de curve nu zo slecht, of valt er nog mee te rijden? Ik rij toch vooral in hoge toeren.
Alvast bedankt!
Hier een paar fototjes van de ontsteking:



 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 20-9-2003 15:21 Print reply

Posts: 17929
dit werkt gewoon niet het is een contactpunt ontsteking ik heb t ook geprobeerd en het gaat gewoon niet
 
Bierie 20-9-2003 16:34 Print reply
Posts: 128
Hoe bedoel je? Is de ontsteking van Rudy dan anders?
 
marcel 20-9-2003 16:46 Print reply

Posts: 1533
je hebt ze ook gewoon zonder contactpunten. die zitten altijd op bosmaaiers en kettingzagen omdat die veeel meer toeren draaien. op grasmaaiers zitten ze MET contactpunten. die op de foto is geloof ik wel zonder. maar alles is pas te maken dus dit zeker ook.
 
zundapp_gts 20-9-2003 16:49 Print reply

Posts: 307
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik_N

[...]


@zundapp_gts: er bestaat ook zoiets als [...]


Als je zelf zo goed nederlands typte zou je op ze minst met een hoofdletter mogen beginnen, en namen zijn btw altijd met hoofdletter.



Ja Erik, ik ben niet achterlijk, ik weet ook wel dat je kan quoten, maar als ik wil reageren op 2 dingen is dat een beetje teveel verspilde moeite. Of staat er in de forumregels dat je geen @ mag gebruiken. En als wipe-out zelf geen hoofdletter gebruikt doe ik dat natuurlijk ook niet. En correcte spelling is wat anders dan mooie zinnen maken (want dat doet toch niemand hier). Ik dacht ik verbeter hem even zodat hij het in het vervolg ook weet, ik ben em niet aan het afzeiken ofzo. Dus doe dat ook niet bij mij.
 
Bierie 20-9-2003 16:54 Print reply
Posts: 128
Ik dacht ook dat degene die ik heb zonder contactpunten is, want hij trekt heel hard op die van Rudy.
Hij moet zeker contact geven op 1.5mm van het bdp? Dus ongeveer op 15graden naar rechts (van boven af te tellen, loodrecht met de grond).
Maar het juist laten passen is natuurlijk de moeilijkheid. Of weet iemand betere en goedkopen ontstekingen (dus geen peperdure hpi ofzo).
Tnx
 
Erik_N 20-9-2003 19:54 Print reply

Posts: 5360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundapp_gts

[...]


Ja Erik, ik ben niet achterlijk, ik weet ook wel dat je kan quoten, maar als ik wil reageren op 2 dingen is dat een beetje teveel verspilde moeite. Of staat er in de forumregels dat je geen @ mag gebruiken. En als wipe-out zelf geen hoofdletter gebruikt doe ik dat natuurlijk ook niet. En correcte spelling is wat anders dan mooie zinnen maken (want dat doet toch niemand hier). Ik dacht ik verbeter hem even zodat hij het in het vervolg ook weet, ik ben em niet aan het afzeiken ofzo. Dus doe dat ook niet bij mij.


Ga der dan vooral anderhalvem aand later nog ff over beginnen. Zeg btw ook niet dat @ verboden is, maar quoten is gewoon stuk overzichtelijker, was niet om te zeiken, maar een tip

Maargoed.. (btw verdere eventuele reactie ff inboxen, wil topicn iet verzieken).
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
Bierie 20-9-2003 23:33 Print reply
Posts: 128
Inderdaad, dus misschien nog een nuttige tip?
 
Martijn 21-9-2003 3:52 Print reply
Posts: 10000
vlaar moet erik op zn bek stompen! whahahhaah...

hoeveel toeren kunnen die dingen aan??...tis wel logisch dat ze die shit op een kettingzaag enzo zetten...binnenrotor is veel simpeler dan 'buitenrotor' ...en je hebt toch geen licht nodig...lijkt me stug dat je er ook verlichting op kunt bouwen, aangezien de magnetische kracht op dat ding zeer gering is (vergeleken met een normaal vliegwiel)

zie ook het topic waarin ik probeer licht te fleppen op mijn binnenrotor..

conclusie...ik rij er niet mee als het donker is en laadt mn accu bij..het suckt gewoon om licht te maken op binnenrotor..

wat je k?n proberen is: 1 of 2 dynamo's op je achterwiel zetten en dan desnoods met een of ander technisch apparaatje (spanningsomvormer/transformator) er 12 volt (bij doorsnee broms) uit te krijgen en hiermee je accu te laden..

maar je amperage moet dan ook aardig hoog zijn oid (vlaar heeft et me een keer uitgelegd ofzo) ik vatte et niet helemaal...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Bierie 21-9-2003 11:14 Print reply
Posts: 128
Dat van die dynamo's lijkt me een beetje een vage bedoening ...
Maar ik was van plan om er een batterij in te steken en die met een 12v transformator op te laden. Kun je die batterij er rechtstreeks op aansluiten, of moet je er nog iets tussenzetten?
 

Dit topic is 4585 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved