ik had een lekke krukas-keerring en die heb ik vervangen...hele blok gesplitst omdat ik m'n oude keerring er niet uitkreeg;-o toen het hele verhaal weer in elkaar gefietst...maarja, nou werkt m'n koppeling op een of andere manier niet..ik heb alles erin, achter de koppelingshevel een busje, en dan op het drukstiftje...naja, wie weet wat ik over het hoofd zie???
never drive faster than you're guardian angel can fly.
Er hoort ook nog een kogeltje in. Voordat je de drukstift erin doet, moet er eerst een kogeltje in, anders kan ie niet ontkoppelen, ik denk dat dat het probleem is, misschien dat iemand dat nog ff kan bevestigen voor kawasaki?
Heeft iemand bandenlichters voor mn powerband, want als dat niet goed zit maak ik een misschien nog een buikschuiver.
kogeltje...ja dat zou goed kunnen, want het drukstiftje kan ik er zo in laten vallen, maar het zit op niets..ik zie alleen een gat...
dan moet ik maar eens goed gaan zoeken, het ziet er net zo uit als een kogeltje uit een lager neem ik aan?..
never drive faster than you're guardian angel can fly.