Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Cilindertje tunen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 901 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #10964 - Cilindertje tunen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1473 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

S.B. Driver 2-8-2003 17:36 Print reply
Posts: 254
Shalom....


Homoet is er de beste voor ... Piet van der graag ook


of www.jspp.nl

daar gaat mijne deze winter ook heen

maar ik heb toch al 8 pk @ 105/kmh!
 
Pingu 2-8-2003 18:13 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DaveTSX

[...]


jah wou al zeggen normaal zit zoeen wand toch goed er op

Ik doe het zelf altijd met van die schuurbandjes op de dremel, krijg je het super glad mee, en heb smalle en dikke schuurbandjes, dikke voor mee te beginnen, smalle voor de afwerking, en dan nog met schuurpapiertje ff bijwerken. En nix dat er af brokkelt en toch redelijk aardige poorten:
afbeelding

Dus dat zal wel meevallen als je idd niet met een dikke veil er door op gaat rammen.

Doe jij het met schuurbandjes?? Niet met freesjes, ik iig wel. Daarna werk ik het bij met schuurpapier.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
DaveTSX 2-8-2003 19:38 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pingu

[...]

Doe jij het met schuurbandjes?? Niet met freesjes, ik iig wel. Daarna werk ik het bij met schuurpapier.


schuurbandjes werken super precies en alles is meteen mooi glad. Vind het zelf mooier en fijner werken. Brokkelt ook geen wand af ofzow. Just try it!
 
http://www.2weird4u.com
MWvdK 2-8-2003 19:54 Print reply

Posts: 2247
ik vind een frees te grof, je haalt er in 1x zoveel af. vind schuurbandjes ook veel fijner
 
Pingu 3-8-2003 10:46 Print reply
Posts: 1842
klein freesje voor in dremel werkt helemaal niet grof hoor. Gewoon als je ff heb gefreest ff poortmap make, kijke, en weer frezen
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
SHALOM 3-8-2003 17:43 Print reply

Posts: 135
ZOZO wat zie ik. Is er toch nog een kreidler fan hier op het forum. Jongens ik heb al een leuk adresje gevonden. LVS van het kriedlerforum doet mijn hele cilinder + kop voor een leuk prijsje.

Een nikasilwand is echt heel erg lastig om te bewerken. geloof me Dave als die wand van jou nikasil was geweest kon je je cillie binnen 1000km wel weggooien. Zowieso vind ik je uitlaatpoort erg groot. kijk uit voor vastlopers, want je zuigerveer kan hierin blijven hangen.

Zelf heb ik de beschikking over een dremel, een 20000 rpm vrees (grote0 en tandartsboortjes. toch doe ik zelf liever niets aan me cilinder. Een cilinder is duurder dan het tunen dus als je iets verklooit ben je alleen verder van huis
 
Het mooiste wat er is is schijten in een scooter
huh 3-8-2003 17:59 Print reply
Posts: 1755
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SHALOM

Een nikasilwand is echt heel erg lastig om te bewerken. geloof me Dave als die wand van jou nikasil was geweest kon je je cillie binnen 1000km wel weggooien. Zowieso vind ik je uitlaatpoort erg groot. kijk uit voor vastlopers, want je zuigerveer kan hierin blijven hangen.



Zijn uitlaatpoort is hier onderhand berucht
 
DaveTSX 3-8-2003 21:22 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: huh

[...]


Zijn uitlaatpoort is hier onderhand berucht


hahaha idd

Maar hij blijft echt niet hangen hoor, poort is al +/- 5000KM heel groot, alleen nu iets verbeterd nog (en IETS breder).

rijd al 60KM goed nu met nieuwe zuiger

owjah heb hem met nieuwe zuiger een paar x eens in de powerband getrokke, trok lekker zover ik heb gemerkt

Powerband komt echt in 1x alsof iemand je ineens van achteren duwt, best vet. Dadelijk wat meer inrijden en dan us wat langer powerband rijden.

Dit bericht is ge-edit door DaveTSX op 3-8-2003 21:24
 
http://www.2weird4u.com

Dit topic is 1473 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved