Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - waarom zuipt dat ding zoveel?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 756 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #10959 - waarom zuipt dat ding zoveel?
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1103 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

RippyNL 1-8-2003 15:43 Print reply
Posts: 218
ik rij med mb ook 1:24 ongeveer.
50snell veel toeren ook meestal
 
Honda Transalp
Saknet 1-8-2003 15:53 Print reply

Posts: 10355
hahahahaha muhahaha
zoek eens op topics :/

deez soort vragen komen elke dag wel een keer voorbij

Dit bericht is ge-edit door barteld op 1-8-2003 15:54
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
mt80 1-8-2003 17:01 Print reply

Posts: 2071
niet zo overdrijven.
 
fterbraak 1-8-2003 18:04 Print reply
Posts: 46
misschien een domme vraag maar hoe weet je hoeveel je zuipt als je geen originele carb. hebt?
 
master of disaster_rs50 1-8-2003 18:06 Print reply
Posts: 1839
nouuuuuuuuuu,je tankt bijv. 5 liter benzine,daar kan je 100 km mee rijden..dan rij je dus 1 op20
 
lalalalalala i can't hear you
Teunmenator 1-8-2003 18:42 Print reply

Posts: 2524
Het zou best kunnen dat je een flink grote sproeier erin hebt zitten omdat ie een beetje valse lucht zuigt. Op deze manier hou je dus toch het mengsel goed maar door die grote sproeier zuipt ie een eind meer...
 
redd3vil 1-8-2003 20:53 Print reply
Posts: 692
Misschien blijft de vlotterpen hangen ofsow en stroomt alles langst de carb eruit..
 
Bezoek ook eens www.brommerfreaks.nl
thahondaman 2-8-2003 0:56 Print reply

Posts: 523
wil niet lullig doen mensen ik rij met malossi spulletjes en mijn dinkie loopt 1/33 rij met 2 bouts extern !! (20mm) vertanding 17/40 (normale 4 bak )

mijn top ligt rond de 110/112/115
maar ik verbruik alleeen aaaaaallllsss ik enorm lang hard rij veel maar dan nog maar 1/23 ofzo dus valt reuze mee !!

dus zou of iets aan je vertanding doen of maar even gaan kijken waarom hij zohard zuipt

ik draai bij 100 km/h 9800 toeren dus dat valt wel mee als je inziet dat ik hem express op 12000 toeren max heb begrenst loopt dit hard zat en verbruikt niet veel

dus ik verbruik misschien weinig omdat ik weinig toeren draai (zonde om loos te draaien )

dus heb je een 50cc snel ofzo vertand hem wat zwaarder pakt hij dat niet koop dan een 70cc ofzo want dan pak je het teminste goed aan ik zeg maar zo als je doet doe het dan goed als je opvoerd doe het dan dus goed !!!

gewoon dik spul erop

maar als je 50cc snel 14k loopt ofzo lekker zwaar vertanden dus trekt hij dit niet dan ligt of aan je cilinder die op is uitlaat die niet bij die cilinder hoort of een carb die niet bij jouw motor karakter past !

reacties graag


 
een echte man rijdt op een honda mb
Nightbat 2-8-2003 1:06 Print reply

Posts: 550
een uitlaat met minder(/te weinig) tegendruk zal alzo meer zuipen gezien het mengsel wat harder kan doorspoelen
 
thahondaman 2-8-2003 1:14 Print reply

Posts: 523
ja tuurlijk want dan wappert hij al het mengsel zo weg door de uitlaat en gevolg je plaats grotere sproeier om het te compenseren maar hij zal alleen maar kutter gaan lopen (of je moet zo groot erin duwen dan hij gewoon de hele uitlaat vult met benzine !! dus gewoon goede uitlaat eronder scheelt benzine verbruik en de duurzaamheid van motor gaat omhoog !!
 
een echte man rijdt op een honda mb

Dit topic is 1103 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved