Hmm, ik had dus laatst mn ketting gespannen...en ik denk dat ik em dus iets te enthousiast had gespannen ...want ik was dus lekker aan het optrekken, rij daar bijna 80 ofzo, hoor ik ineens KRAK, slaat mn achterwiel ineens vast en al, cilinder maakt onnut toeren, ding slipt als een gek . Maja, rustig naar de kant gehobbeld, was mn ketting gebroken, bij het schakeltje.
Is allemaal op zich geen ramp, want kheb al een nieuw schakeltje gekocht, maar nou heeft die #$%@#% ketting zich daar bij het voortandwiel op liggen vouwen, dus heeft ie een stuk vliegwielkapje en blok gemold ...echt zonde vond ik zelf.
Maar nou is er bij dat vliegwielkapje ook dat stuk tussen voortandwiel en vliegwiel gebroken. Dus er kan in principe allemaal zooi bij je vliegwiel komen. Nou was mn vraag, maakt dat erg veel uit? Of boeit het geen ruk?
Tis weer heel technical allemaal, maar echt MF vond ik het ook nie dus ja
En zijn vliegwieldeksel voor MT eigelijk los te koop in een winkel, of moet/kan dat beter 2e hands? Geen sales, vind ik ...vliegwieldeksel is nie echt alledaags spul al zeg ik het zelf.
|