Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #10905 - te weinig power onderin
|
Pagina 1 van 1
|
Dit topic is 674 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Blukaap |
29-7-2003 23:37 |
Posts: 10006 |
Membraan naar de kut of gare (te rijke waarschijnlijk) afstelling.
Gare bougie kan ook nog.
19mm zou goed moeten kunnen lopen.
|
|
Bastila is lief |
|
REPSOL_MIKE |
30-7-2003 3:43 |
Posts: 2238 |
mss iemand andere suggesties?
|
|
|
|
sam vl. - [HRC Nijmegen] |
30-7-2003 8:37 |
Posts: 1062 |
50 snel is gewoon niet relakst rijden, wil je het een beetje relakst houden, gewoon heel licht vertanden en jezelf aanleren met slippende koppeling gas te geven . is lekker goed voor de koppelingsplaten
Dit bericht is ge-edit door sam vl. - [HRC Nijmegen] op 30-7-2003 8:37
|
|
Nijmegen! |
|
Blukaap |
30-7-2003 10:13 |
Posts: 10006 |
Hij mag niet doodvallen onder 4K hoor, echt niet .
En hij zakt ook snel terug ?
Hmm, misschien is die cilinder gewoon gaar.
Membraan gaar of cilinder gaar, mist compressie, haal 'm eens open, want wat ie nu doet mag niet eens.
|
|
Bastila is lief |
|
sam vl. - [HRC Nijmegen] |
30-7-2003 10:19 |
Posts: 1062 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester
haal 'm eens open, want wat ie nu doet mag niet eens.
ooooooo, stoute cilinder
|
|
Nijmegen! |
|
Mr Pain |
30-7-2003 10:30 |
Posts: 4966 |
misschien ontsteking vervroegen dat al geprobeert?
|
|
|
|
MB-SpEeDfReAk |
30-7-2003 11:00 |
Posts: 612 |
Ik heb ook heel weinig power onderin, laat me koppeling ook altijd slippen, maar bovenin heb ik heeel veel power.
Setup:
50 cc zeta getuned
std 2 kleps membraan(binnenkort 4 kleps adige).
18 Keihin(sproeier 95, maar moet nog afgesteld worden).
powerfilter(sinds kort, rijd gelijk beter).
Een gare proma uitlaat(binnenkort 50 homoet sp.)
twv:15/42(binnenkort 14/45)
Hiermee haal ik zonder tegenwind ongeveer 80/85 in me 3, en me 4 kan ik nog niet gebruiken, veel te weinig power, kom er niet door heen, maar met me nieuwe onderdeeltjes moet het wel lukken
|
|
88 |
|
master of disaster_rs50 |
30-7-2003 15:06 |
Posts: 1839 |
dit mag idd niet gebeuren,dat ie bij 7k al terug zakt.en met slippende koppeling wegrijden hoort helemaal niet!
Ik zou al ik jouw was eerst ff kijken of wel de juiste sproeier in zit.
als dat zo is ,trek dan je carb.+memebraam er ff af.(zeg dan hier meteen ff welke maat je hebt.)
carb schoonmaken
je membraam plaatjes bekijken,want die origineele plaatjes zijn na 1 jaar rijden eigenlijk al niet goed meer.
Als ie dan nog steeds zo slecht rijd word 't tijd om je cilinder es ff te bekijken.
Btw ik ga er vanuit de je carb goed is afgestelt!
Ik heb zelf ook 50 snel+21mm met 12/43 tandwiel verhouding,en dit trekt gewoon goed op,nix geen slippende kopeling,hij pakt vanaf stationair gewoon goed.(en is nog niet eens goed afgestelt.)
|
|
lalalalalala i can't hear you |
|
Mark Mtx |
30-7-2003 15:09 |
Posts: 564 |
blijft ie ook met gas hangen???
|
|
HONDA rulez |
|
REPSOL_MIKE |
30-7-2003 16:07 |
Posts: 2238 |
jah er zit een 19 mm onder met een 92 sproeier....maar da hak al gezegt
|
|
|
|
rs oxbow |
30-7-2003 16:25 |
Posts: 620 |
ik heb hetzelfde probleem, gilardoni1 14mm dell'orto, ori uitlaat maar dan op rs50
bij mij is de bougie gewoon gaar denk ik.
hij heeft altijd lekker gereden en dan komt dat BWOOOOP geluidje, en onder de 4k meteen uitvallen enzo.
cilinder erafhalen zie ik tegenop want ik heb niet megaveel ervaring, (of is het echt makkelijk?)
nieuwe bougie champion R en dan rijdt hij trug lekker, ik heb een gewone b8 bougie van een week oud maar die is niet echt hoogtoerig blijkbaar
btw ik heb 12/44 liggen
Dit bericht is ge-edit door rs oxbow op 30-7-2003 17:24
|
|
|
|
master of disaster_rs50 |
30-7-2003 16:29 |
Posts: 1839 |
92 sproeier moet ongeveer wel goed zijn.
ik heb 21mm met 95 spoeier,dus klopt wel ongeveer.
En hij is wel goed afgestelt?
En heb je dit altijd al gehad,of is 't sins kort?
13/43 is wel een zware vertanding,maar hij zou 't makkelijk moeten trekken denk ik.
|
|
lalalalalala i can't hear you |
|
master of disaster_rs50 |
30-7-2003 16:32 |
Posts: 1839 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rs oxbow
cilinder erafhalen zie ik tegenop want ik heb niet megaveel ervaring, (of is het echt makkelijk?)
nieuwe bougie champion R en dan rijdt hij trug lekker, ik heb een gewone b8 bougie van een week oud maar die is niet echt hoogtoerig blijkbaar
cilinder eraf halen is best wel simpel,als je een klein beetje handig bent.
Mocht je 't willen proberen,zou ik er een ervaren iemand bij uitnodigen, of kijk ff op deze site,daar staat uitleg over hoe 't moet: www.apriliars-50.com
NGK br8es bougie hoort er orgineel in te zitten.
Ik heb er zelf b8es inzitten,en die is zeker wel voor hoogtoeren geschikt,dus denk niet dat 't daar aan ligt.
Dit bericht is ge-edit door master of disaster_rs50 op 30-7-2003 16:33
Dit bericht is ge-edit door master of disaster_rs50 op 30-7-2003 16:33
|
|
lalalalalala i can't hear you |
|
Honda_mbiloss [Emiel] |
30-7-2003 16:46 |
Posts: 3697 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: master of disaster_rs50
13/43 is wel een zware vertanding,maar hij zou 't makkelijk moeten trekken denk ik.
13-43 is niet zo zwaar, zelfs bijna origineel.
|
|
|
|
master of disaster_rs50 |
30-7-2003 17:00 |
Posts: 1839 |
13/47 is orgineel.
Maar je heb gelijk,is niet zwaar eigenlijk.
|
|
lalalalalala i can't hear you |
|
Dit topic is 674 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 1 van 1
|
|