User 927 |
29-7-2003 18:57 |
Posts: 6405 |
Lijkt me niet, carters zijn waarschijnlijk verschillend, en de slag is misschien anders
|
|
|
|
ties |
29-7-2003 19:08 |
Posts: 1333 |
weinig kans. wij hebben ook zo`n ding maar die carters zijn veel groter. en een veel langere slag.
|
|
|
|
Martijn |
30-7-2003 2:56 |
Posts: 10000 |
zowieso is het niet leuk om een crosscil op een wegbrommer te hebben ivm slijtage.
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
30-7-2003 3:11 |
Posts: 7007 |
|
|
nobody fuck with us!! |
|
Martijn |
30-7-2003 3:24 |
Posts: 10000 |
ja hoor...en elke week een neie zuiger, om de maand reviseren omdat je lagers en kruk het niet leuk vinden...veel plezier
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
30-7-2003 3:29 |
|
Martijn |
30-7-2003 13:26 |
Posts: 10000 |
idd...nu besef ik het pas!!! ik ga nu op zoek naar een crosscil...brb
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
Pingu |
30-7-2003 18:56 |
Posts: 1842 |
elke week nieuwe sucker..?? om de 10/15 uur meen ik, reken maar eens uit hoe lang jij per week op de brommer zit. En de krukaslagers etc horen het wel langer dan een maandje uit te houden hoor.
|
|
2fast 2stroke mbx80 tuned |
|
luuk_smits |
30-7-2003 19:19 |
Posts: 1073 |
na veel gekut zal ut miskien wel gaan mark denk nie dat ut er goed voor zal zijn wel een vet idee
|
|
|
|
bart de scootergek |
30-7-2003 19:39 |
Posts: 8916 |
zuigertje hoeft maar om de 20 uur daar doe je not redelijk lang mee, en als je de kruk die bij de cilinder hoort gebruikt hoef je je helemaal geen zorgen meet te maken
|
|
Honda RC-33 |
|
gonzales |
31-7-2003 21:17 |
Posts: 1319 |
wil hiertvan op de hoogte blijven . ga zelf ook eens het een en ander uitzoeken. lijkt wel leuk idee heb ik eindelijk vlinderpoort en ja er is veel passend te maken. dus meschien. is de slag hetzelfde. en cartergroote
|
|
burn your rubber not your soul |
|
Neonlampje |
31-7-2003 22:01 |
Posts: 14825 |
Crosser op de weg hoef je minder vaak te reviceren, je draait minder vaak overtoeren.. en je ragt er gewoon minder mee...
Bovendien heb je veeeel betere kwaliteit wand en zuigers!!
|
|
|
|
Martijn |
1-8-2003 1:07 |
Posts: 10000 |
mss belast je em zwaarder...omdat een crosser vaak in het zand spint enzo...als jij 140 rijdt ofzo heeft ie aardig wat luchtweerstand ook enzo...en dan lekker lang...kweenie..lijkt me toch niet goed.
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
Rudy |
1-8-2003 1:11 |
Posts: 3471 |
Compressie verlagen, dan gaat dat wel goed. Als je daar niets aan doet is elke klap nog zo had dat het nog hard slijt al zal het minder zijn, maar 2 x zo lang doen met een zuiger is nog maar 30/40 uur
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
Crosser op de weg hoef je minder vaak te reviceren, je draait minder vaak overtoeren.. en je ragt er gewoon minder mee...
Bovendien heb je veeeel betere kwaliteit wand en zuigers!!
Qualiteit vd onderdelen is wel stukken beter als meerendeel brommer zooi (al is er voor brommers ook leuk spul te krijgen).
Dit bericht is ge-edit door rudy op 1-8-2003 1:13
|
|
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson |
|
Kiwisaki |
3-4-2007 22:06 |
Posts: 90 |
welke andere cilinder kunnen op een AR50 dan om veel meer inhoud te krijgen, heb ook gehoord van AR125 welke aanpassingen zijn er dan aan het blok?
|
|
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/24834 |
|