Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - keerring eruit????

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 855 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #10891 - keerring eruit????
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 311 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Martijn 29-7-2003 12:44 Print topicpost
Posts: 10000
jah..eh..dave en ik sneaky project enzo..blablabalba...

zou je keerring er uit kunnen knallen als je bijvoorbeeld je 2takt supercharget/turbocharged en daardoor je carterdruk bij arbeidsslag zo hoog wordt dat je linker keerring er dus uit knalt?

dat vraag ik me gewoon af ..

en niet met crap komen van: kan niet turbochargen enzo...gaat het niet om..kan het eruit knalle of niet, of meot je dan een of andere megamega druk hebben?
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***

Ralf 29-7-2003 13:08 Print reply

Posts: 9073
Moet je een erg flinke druk voor hebben...
 
Martijn 29-7-2003 13:18 Print reply
Posts: 10000
ok..en anders issie wel vast te lijmen
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Ralf 29-7-2003 13:20 Print reply

Posts: 9073
Niet dat een hoge carterdruk echt spannend is voor vermogenswinst ofzo...
 
Martijn 29-7-2003 13:23 Print reply
Posts: 10000
wel als het onder een hoge druk in de cil wordt gevoerd waardoor er meer mengsel in je cil komt.
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Ralf 29-7-2003 14:17 Print reply

Posts: 9073
Dan nog is een goede (opmaat) uitlaat veel effectiever voor een goede vulling...
 
DaveTSX 29-7-2003 14:47 Print reply
Posts: 2033
jah ralf wat boeit mij het nou dat jij een opmaat uitlaat beter vind, het gaat om ons geheime projectje he martijn

We hebben het er over of keeringen er uit kunnen knalle met hoge onderdruk ga jij wat praten over opmaat uitlaten maarjahh....

Maar denk dat je keering het wel houd martijn zoals ik op msn al zei, en anders een gleufje voor je keering maken in je carter en er een veertje zoals pistonpenveertje er in duwen, dan kan ie er never nooit uit!
 
http://www.2weird4u.com
Ralf 29-7-2003 14:48 Print reply

Posts: 9073
Als je het verband niet snapt, snap je denkt ik het motorprincipe niet helemaal..
 
Martijn 29-7-2003 14:49 Print reply
Posts: 10000
heeft ralf wel gelijk in..

dave...ralf ook betrekken bij speculaties over de motor?...3 man weet meer dan 2 ...

is wel grappig ideetje ralf..het gaattoch nooit lukken, want we gaan het wss niet eens bouwen..maar volgens ons is het echt super
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Ralf 29-7-2003 14:51 Print reply

Posts: 9073
Mja, ik heb over het algemeen een pesthekel aan ideetjes met turbo's en compressoren als het blok incl pijp en carb nog niet eens optimaal is...

Maargoed, enlighten me..
 
DaveTSX 29-7-2003 16:59 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Als je het verband niet snapt, snap je denkt ik het motorprincipe niet helemaal..


manman ik snap het verband heus wel, en weet heus wel hoe 2tkat werkt hoor. pff man je praat altijd alsof je de machtige 2takt-meneer hemzelf bent maarjah ik ga me er niet meer mee bemoeien...

Maar we hadden het NIET over andere uitlaten maar alleen puur over dat "turbo" idee, DAAROVER ging het ons, en ik weet ook wel dat opmaat uitlaat beter is en dat het turbo effect op een blok met een goede uitlaat nog meer effect heeft en alles, maar het gaat ons puur over zelfde blok met zelfde spullen alleen dan MET turbo.

Dat is alles, en dat bedoelde ik er mee.
 
http://www.2weird4u.com

Dit topic is 311 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved