Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Crash met de motor

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1060 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #10886 - Crash met de motor
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 3396 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Woeter 31-7-2003 0:35 Print reply

Posts: 2832
Als ik hem weer ga opbouwen (waarschijnlijk wel dus) doe ik gewoon weer originele kuipen erop. Waarschijnlijk geen originele kleuren maar wel een vet design
Er moet dan ook een nieuwe demper op, dus dan komt er meteen een sportpijp op, deze was me net wat te stil.
 
bart de schakelgek 31-7-2003 0:36 Print reply

Posts: 5987
als je maar erbij vermeld waar het spuitwerk vandaan komt

 
Limburger
verwijderd 31-7-2003 9:13 Print reply
Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nick

[...]

Een klein streepje overrijden met 120 kan gigantisch fout gaan Symen... Snap niet waar je je opmerkingen op basseert. Wat weet jij er nou van man... Tis wel wat anders dan motocross hoor
En die andere gast heeft inderdaad het dieselspoor ontweken. En ik ook, en die andere gozer (Harry) ook. Maar Wouter niet... helaas.


als je goed ziet zie je dat ik hem geqout had van die gast die het over 80km/h had. ik ben ook vaak zat over platen grind gegleden met snelheid met ns1, je voorwiel glijd dan een meter en dan pakt ie weer grip. en dat dunne spoortje kan ie ook nooit ver glijden, of je moet op het maximum van je band rijden. dan heb je kans dat ie door gaat met slippen. maar met 80km/h rijdt je langniet op het maximum van de band.

en ik heb het niet over motocross, daar glijd je voorwiel zovaak. maar daar kun je het meestal wel opvangen door ervaring.
 

Dit topic is 3396 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved