mijn membraam van me mtx staat heel iets open, en onder 1 klep van de twee is een hoek je uit het ijzer van de mebraam. lijd ik hier veel krachtverlies op?
Dit bericht is ge-edit door Blorn op 28-7-2003 20:05
Ik zou er cker nieuwe membraamkleppen inzetten,
membraam is er juist om af te sluiten, zodat er geen mengsel terug de carb in gaat, dus of nieuwe kleppen, of voor et gemak gewoon niew/2ehands membraampje.
Toevallig had Mol! net een sales aangemaakt, war dacht ik een hoop carb's, spruitstukken en membramen instonden dus.....
En voor de topicstarter: koop gewoon een paar nieuwe klepjes, liefst carbon, dan ben je daar ook weer klaar mee
En als je zin hebt, en erg duur spul op je brommer hebt zitten (of heel arm bent ), zou ik ff naar dat afgebroken hoekje gaan zoeken...kans is groot dat ie door de uitlaat is verdwenen, maar de vraag is of je het zekere voor het onzekere wil nemen. Zo'n ijzeren stukje membraanklep kan de boel mooi naar de klote helpen
ik heb er net carbonne kleppen in gezet, maar die blijven open staan, enne dat hoekje was er al uit toen ik hem er in zette, omdat ik nog geen ander membraam had
je kan ontploffen door slecht membraam slaat mengesel terug naar carb soms ook steekvlam niet vaak maar 1 maal kan genoeg zijn om je carb te ontsteken en boem daar gaat je carb samen met inhoud van je benzinetank en dat meen ik
je kan ontploffen door slecht membraam slaat mengesel terug naar carb soms ook steekvlam niet vaak maar 1 maal kan genoeg zijn om je carb te ontsteken en boem daar gaat je carb samen met inhoud van je benzinetank en dat meen ik
Kans lijkt me vrij klein eerlijk gezegd ...
Best wel knap als er verbrand mengsel onder je zuiger kan komen, laat staan een complete vonk/vlam, die door je spoelpoorten, door je inlaatpoort en naar je carburateur reist...als dat zo zou zijn, zou je membraan ook in normale situaties weinig tegen houden lijkt me, zou dan soms wel eens spontaan wegfikken. Ook nog nooit van gehoord.
Als ik er logisch over nadenk kan het nie, maar als jij het wel es gezien hebt