Ik was aan het rijden met men NSR en hij begon opeens te haperen. Ik geraakte niet meer boven de 6000 toeren en als ik hem de volgende dag wou starten lukte het niet meer.
Ik heb al gekeken naar men bougie en carburateur en daar ligt het niet aan. Ik heb er echt geen gedacht meer van wat het is... HELP MIJ
[edit erik: topictitel]
Dit bericht is ge-edit door Erik_N op 28-7-2003 18:38
Honda NSR - 70 CC Malossi - 20 MM Mikuni - Techno 70 CC Uitlaat | [b]I don't drive fast, I fly low!![/b]
Kijk of die vonkt,
kijk of je bougie "nat" is,
kijk of die compressie heeft,
kijk of je benzinekraan open staat (of niet verstopt zit),
kijk wat die doet op choke, kijk of die sowieso wel vonkt...
mischien ff membraam bekijke of die nog compleet is.
zoja,da word 't denk ik tijd om je cilinder er es af te halen ,als je zeker weet dat ie goed vonkt,en je carb voledig schoon is.
Ik ben een vriend van karlito, der zit een nieuwe bougie in zoals gezegt. Zonder bougiekap vonkt hij normaal. Ofwel is het de bougiekap die vuil of kapot is ofwel het membraan? BTW. weten jullie soms welke cilinder dit is? Er staat op de ingang van het membraan GE2(origineel honda volgens mij) en 49ccm. e boring weet ik niet exact meer. Maar tis wel een 70cc.
Ik ben een vriend van karlito, der zit een nieuwe bougie in zoals gezegt. Zonder bougiekap vonkt hij normaal. Ofwel is het de bougiekap die vuil of kapot is ofwel het membraan? BTW. weten jullie soms welke cilinder dit is? Er staat op de ingang van het membraan GE2(origineel honda volgens mij) en 49ccm. e boring weet ik niet exact meer. Maar tis wel een 70cc.
het klinkt heel stom, maar je bougiedop??
had ik ook de meine was gaar en bracht de vonk nie meer goed over
Ja dachten we ook. Maar hadden geen andere voor te testen en der zijn niet veel brommerwinkels open. Normaal is de vonk met bougie in bougiekap toch tussen het lipje en da kopje. of tussen da lipje en de cilinderkop bvb(om de vonk te testen)?