Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Help, NSR start niet!!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 904 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #10875 - Help, NSR start niet!!
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 501 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Karlito 28-7-2003 16:01 Print topicpost

Posts: 519
Ik was aan het rijden met men NSR en hij begon opeens te haperen. Ik geraakte niet meer boven de 6000 toeren en als ik hem de volgende dag wou starten lukte het niet meer.

Ik heb al gekeken naar men bougie en carburateur en daar ligt het niet aan. Ik heb er echt geen gedacht meer van wat het is... HELP MIJ


[edit erik: topictitel]

Dit bericht is ge-edit door Erik_N op 28-7-2003 18:38
 
Honda NSR - 70 CC Malossi - 20 MM Mikuni - Techno 70 CC Uitlaat | [b]I don't drive fast, I fly low!![/b]

Ralf 28-7-2003 16:01 Print reply

Posts: 9073
Heeft ding nog compressie?
 
Karlito 28-7-2003 16:04 Print reply

Posts: 519
Er zit evenveel compressie op als der voor dus ik denk niet dat het daar aan kan liggen.
 
Honda NSR - 70 CC Malossi - 20 MM Mikuni - Techno 70 CC Uitlaat | [b]I don't drive fast, I fly low!![/b]
Kampersjaak 28-7-2003 16:24 Print reply

Posts: 12285
liep ie toen nog wel regelmating bij 6000 toeren?
 
oderint dum metuant
Blukaap 28-7-2003 16:45 Print reply

Posts: 10006
Heb je er al een NIEUWE bougie ingedraaid ?
 
Bastila is lief
Kampersjaak 28-7-2003 16:55 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester

Heb je er al een NIEUWE bougie ingedraaid ?



dat lijkt mij ook wel een strak plan ja.
 
oderint dum metuant
Karlito 28-7-2003 17:37 Print reply

Posts: 519
Ja er zit al een nieuwe in
NGK br9es
 
Honda NSR - 70 CC Malossi - 20 MM Mikuni - Techno 70 CC Uitlaat | [b]I don't drive fast, I fly low!![/b]
Mol! 28-7-2003 17:39 Print reply
Posts: 1594
Kijk of die vonkt,
kijk of je bougie "nat" is,
kijk of die compressie heeft,
kijk of je benzinekraan open staat (of niet verstopt zit),
kijk wat die doet op choke, kijk of die sowieso wel vonkt...
 
master of disaster_rs50 28-7-2003 17:40 Print reply
Posts: 1839
mischien ff membraam bekijke of die nog compleet is.
zoja,da word 't denk ik tijd om je cilinder er es af te halen ,als je zeker weet dat ie goed vonkt,en je carb voledig schoon is.
 
lalalalalala i can't hear you
Xanthi84 28-7-2003 18:55 Print reply
Posts: 994
bougie-kop vui vanbinnen mss?????
of gewoon een vuiltje in de carburator.

 
Vitamino 28-7-2003 21:31 Print reply
Posts: 37
Ik ben een vriend van karlito, der zit een nieuwe bougie in zoals gezegt. Zonder bougiekap vonkt hij normaal. Ofwel is het de bougiekap die vuil of kapot is ofwel het membraan? BTW. weten jullie soms welke cilinder dit is? Er staat op de ingang van het membraan GE2(origineel honda volgens mij) en 49ccm. e boring weet ik niet exact meer. Maar tis wel een 70cc.
 
Drive it the fast way !
JIMMY 28-7-2003 21:37 Print reply

Posts: 2765
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Vitamino

Ik ben een vriend van karlito, der zit een nieuwe bougie in zoals gezegt. Zonder bougiekap vonkt hij normaal. Ofwel is het de bougiekap die vuil of kapot is ofwel het membraan? BTW. weten jullie soms welke cilinder dit is? Er staat op de ingang van het membraan GE2(origineel honda volgens mij) en 49ccm. e boring weet ik niet exact meer. Maar tis wel een 70cc.


denk dat het imitatie is..
 
Vitamino 28-7-2003 21:41 Print reply
Posts: 37
Ok dacht ik al.
 
Drive it the fast way !
Tsxdude AKU MicheL 28-7-2003 21:46 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Vitamino

Ok dacht ik al.


het klinkt heel stom, maar je bougiedop??
had ik ook de meine was gaar en bracht de vonk nie meer goed over
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Vitamino 28-7-2003 22:15 Print reply
Posts: 37
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxdude

[...]


het klinkt heel stom, maar je bougiedop??
had ik ook de meine was gaar en bracht de vonk nie meer goed over


Ja dachten we ook. Maar hadden geen andere voor te testen en der zijn niet veel brommerwinkels open. Normaal is de vonk met bougie in bougiekap toch tussen het lipje en da kopje. of tussen da lipje en de cilinderkop bvb(om de vonk te testen)?
 
Drive it the fast way !

Dit topic is 501 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved