Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - remblokken honda mb

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 911 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #10865 - remblokken honda mb
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 727 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mt80 27-7-2003 21:29 Print topicpost

Posts: 2071
ik heb een vage remklauw op mijn mb zitte.. ik heb zo'n doosje met nieuwe remblokjes: dezelfde als 50cc.nl bij mb5 maar die van mij zijn anders.. er is 1 lange en 1 kleine met 2 uitsteekseltjes wat in de klauw past. Weet iemand van wat deze klauw is?
 

Blorn 27-7-2003 21:48 Print reply

Posts: 13825
Foto?

2 Zuigerig btw?
 
mt80 27-7-2003 21:53 Print reply

Posts: 2071
kan wel een foto maken, alleen kan hem niet online zetten.. het heeft trouwens 1 zuiger

Dit bericht is ge-edit door mt80 op 27-7-2003 21:54
 
marcel 27-7-2003 21:55 Print reply

Posts: 1533
is een MB8 klauw had ik ook.
 
bartos 27-7-2003 21:56 Print reply

Posts: 1372
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mt80

kan wel een foto maken, alleen kan hem niet online zetten.. het heeft trouwens 1 zuiger

Dit bericht is ge-edit door mt80 op 27-7-2003 21:54

'
op deze site kan je foto uploaden http://image.flappie.nl/
 
mt80 27-7-2003 22:01 Print reply

Posts: 2071
server to busy..
 
mt80 28-7-2003 8:03 Print reply

Posts: 2071
hier is de foto:



Dit bericht is ge-edit door mt80 op 28-7-2003 8:04

als je trouwens alle vloeistof eruit heb gedaan, moet je dan ook remvloeistof in de klauw gooien?

Dit bericht is ge-edit door mt80 op 28-7-2003 8:09
 
Mol! 28-7-2003 10:34 Print reply
Posts: 1594
Is een MB8 remklauw, moet je ff nieuwe schoenen halen van Honda MB8

Ik heb precies hetzelfde gehad vorige week, de naaiers!


En je moet geen remvloeistof in je klauw gooien, hoe je dat ook wilt gaan doen... Je sluit je slangen aan zoals ze horen, giet het reservoir vol. Verrvolgens pak je steeksleutel 10 voor de ontluchtings nippel op je klauw. Die draai je een kwartslag open en knijp de hendel helemaal in en houdt deze ingeknepen. Draai dan het verntiel weer dicht en laat hendel los. Ventiel weer los draaien, hendel inknijpen en ingeknepen houden en ventiel wil dicht draaien... Zo de hele tijd totdat er pure olie uit het ventiel komt... Dan draai je ventiel weer goed vast en moet die remmen...


EDIT: Heb zojuist een FAQ gevonden over dit onderwerp die het ook zo ongeveer beschrijft...
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/21

Dit bericht is ge-edit door Mol! op 28-7-2003 10:38
 

Dit topic is 727 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved