Honda_mbiloss [Emiel] |
27-7-2003 12:28 |
Posts: 3697 |
contactpunte moeten gloof ik 0.35 uit mekaar. Al zal dat denk ik niet zoveel uit maken. En toeren kan je idd niet achter komen zonder je digitoerenteller. Of je moet alles gaan bereken dat kan wel .
|
|
|
|
Rudy |
27-7-2003 12:34 |
Posts: 3471 |
Maximum toerental is niet zon probleem, dat ligt hoog genoeg. Je kunt de contactpunten beter op 0.35 0.4 zetten
|
|
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson |
|
Teunmenator |
27-7-2003 12:35 |
Posts: 2524 |
dan zal ik ze op 0.4 zetten....
(met contactpunten kan je je ontsteking niet vervroegen he??) en daarbij hoe moet je het toerental bereken?
|
|
|
|
Mark Mtx |
27-7-2003 12:37 |
Posts: 564 |
oh dat kan je bereken aan de hand van de snelheid rotaties van de krukas enz..
|
|
HONDA rulez |
|
ties |
27-7-2003 12:40 |
Posts: 1333 |
bij dt vervroeg of verlaat je je onsteking met contactpuntjes. verder open is vroeger verder dicht is later. is niet aftestellen met voelermaatjes. moet je gewoon zetten proberen. dan weer ff zetten dat et goed is. want als je vliegwiel weer iets anders staat is je opening ook weer anders.
|
|
|
|
zundapp_gts |
27-7-2003 12:44 |
Posts: 307 |
hmmm, ik zou mijn ontsteking vervroegen door aan de grondplaat te draaien en de contactpuntjes mooi op 0,35 te laten staan.
Dit bericht is ge-edit door zundapp_gts op 27-7-2003 12:46
|
|
|
|
Teunmenator |
27-7-2003 12:44 |
Posts: 2524 |
ah zow... Maar uh hoe kan het nou dat als je contactpuntjes verder uit elkaar staan. dat je ontsteking dan vroeger wordt (zou andersom zijn lijkt me) en daarbij weet iemand hoe je dat dan moet berekenen bij een originele dt
|
|
|
|
Rudy |
27-7-2003 12:46 |
Posts: 3471 |
|
|
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson |
|
Teunmenator |
27-7-2003 12:50 |
Posts: 2524 |
en weet iemand wat da standaart is ???
|
|
|
|
ties |
27-7-2003 12:52 |
Posts: 1333 |
rd cockpit halen. de toerenteller aansluiten van een rd blok halen. aansluiten. en tadaa toerenteller aansluiting.
|
|
|
|
zundapp_gts |
27-7-2003 12:54 |
Posts: 307 |
wat bedoel je precies met standaard is
als je contactpuntjes verder openstaan, gaan ze idd ook vroeger open maar als ze te ver uit elkaar staan werkt het niet weer. Zet gewoon de contactpuntjes op 0,35, en grondplaat ongeveer in het midden of iets vroeger, maar daar moet je niet teveel mee kloten om harder te gaan ofzo, helpt niet zoveel.
|
|
|
|
DaveTSX |
27-7-2003 12:59 |
Posts: 2033 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: zundapp_gts
wat bedoel je precies met standaard is
als je contactpuntjes verder openstaan, gaan ze idd ook vroeger open maar als ze te ver uit elkaar staan werkt het niet weer. Zet gewoon de contactpuntjes op 0,35, en grondplaat ongeveer in het midden of iets vroeger, maar daar moet je niet teveel mee kloten om harder te gaan ofzo, helpt niet zoveel.
alle beetjes helpen en alle beetjes bij elkaar is weer een hele boel
|
|
http://www.2weird4u.com |
|
Rudy |
27-7-2003 13:02 |
Posts: 3471 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: zundapp_gts
wat bedoel je precies met standaard is
als je contactpuntjes verder openstaan, gaan ze idd ook vroeger open maar als ze te ver uit elkaar staan werkt het niet weer. Zet gewoon de contactpuntjes op 0,35, en grondplaat ongeveer in het midden of iets vroeger, maar daar moet je niet teveel mee kloten om harder te gaan ofzo, helpt niet zoveel.
verschil kan enorm zijn als je de ontsteking goed afsteld, het is een gebied van net lopen en echt vermogen leveren
|
|
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson |
|
Teunmenator |
27-7-2003 13:03 |
Posts: 2524 |
met wat standaart is bedoelde ik een inwendige verhouding....
|
|
|
|
ties |
27-7-2003 13:05 |
Posts: 1333 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: zundapp_gts
hmmm, ik zou mijn ontsteking vervroegen door aan de grondplaat te draaien en de contactpuntjes mooi op 0,35 te laten staan.
Dit bericht is ge-edit door zundapp_gts op 27-7-2003 12:46
je kan de grondplaat van dt niet draaien.
|
|
|
|