Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - nsr opvoeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1013 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #10842 - nsr opvoeren
Pagina 4 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8324 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

redd3vil 27-7-2003 16:24 Print reply
Posts: 692
gewoon een ge2 cyl ori carb en ori uitlaat... als je dan sneller wilt koopte sneller uitlaatje
 
Bezoek ook eens www.brommerfreaks.nl
Bazz -> DRD 27-7-2003 17:14 Print reply

Posts: 1884
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: redd3vil

gewoon een ge2 cyl ori carb en ori uitlaat... als je dan sneller wilt koopte sneller uitlaatje


Als ik dan toch een cilinder kan kopen kan ik meteen een goeden en snelle kopen, lijkt mij.
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
JIMMY 27-7-2003 18:17 Print reply

Posts: 2765
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bazz -> NSR

[...]


Als ik dan toch een cilinder kan kopen kan ik meteen een goeden en snelle kopen, lijkt mij.


GE2 is goed (originele 50snel honda)
en is ook redelijk snel, 80 valt er makkelijk mee te halen..
 
Bazz -> DRD 27-7-2003 19:00 Print reply

Posts: 1884
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Big-Jay

[...]


GE2 is goed (originele 50snel honda)
en is ook redelijk snel, 80 valt er makkelijk mee te halen..


Nieuw zijn die harstikke duur, zijn die ook 2e hands te koop voor een betaalbare prijs?

toch ga ik voor een 70cc denk ik

Dit bericht is ge-edit door Bazz -> NSR op 27-7-2003 19:00
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
redd3vil 27-7-2003 19:01 Print reply
Posts: 692
In de sales staat een vastgelopen belse 50 --> ge2 ff laten honen.. nieuwe sucker en gaan!
 
Bezoek ook eens www.brommerfreaks.nl
NSR JunK 27-7-2003 19:17 Print reply

Posts: 2339
koop nu maar gewoon een MBX80 orgineel blok

- rijd relaxt
- je hebt 6bak
- geen slijtage
- en gaat niet loeihard maar kan wel makkelijk loeihard
 
Erik_N 27-7-2003 19:19 Print reply

Posts: 5360
Whahaha, die avatar van NSR Junk;


Niet helemaal gelukt he, je avatar instellen.

(sorry voor de offtopic, maar lig echt ff helemaal dubbel.
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
NSR JunK 27-7-2003 19:25 Print reply

Posts: 2339
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik_N

Whahaha, die avatar van NSR Junk;
afbeelding

Niet helemaal gelukt he, je avatar instellen.

(sorry voor de offtopic, maar lig echt ff helemaal dubbel.


whehe das de 2e al vind hem eigelijk wel vet zo
 
redd3vil 27-7-2003 19:27 Print reply
Posts: 692
op marktplaats stond een ns1 blok met cylinder + 6bak en kop enz
 
Bezoek ook eens www.brommerfreaks.nl
NSR JunK 27-7-2003 19:29 Print reply

Posts: 2339
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: redd3vil

op marktplaats stond een ns1 blok met cylinder + 6bak en kop enz


een MBX blok sjappie... maaar maybe is een NS1 blok wel presies zelfde...
 
JIMMY 27-7-2003 19:32 Print reply

Posts: 2765
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR JunK

[...]


een MBX blok sjappie... maaar maybe is een NS1 blok wel presies zelfde...


nee is nie hetzelfde, ns1 heeft ook standaar 74cc, en loopt standaard ook ongeveer 110..

maar het makkelijkste is natuurlijk om er een 70 op te gooien..(en goedkoper)

Dit bericht is ge-edit door Big-Jay op 27-7-2003 19:32
 
Bazz -> DRD 27-7-2003 19:41 Print reply

Posts: 1884
Ik krijg (als het goed is) een mtx met een mbx 80 blok met een 110 malossie en een 24mm carburateur, krijg je die erop zonder iets aan te passen? (niet dat ik daar altijd mee ga rijden want dat vind ik nogal link)

Maar toch ga ik denk voor een 70 malossie, 20mm carburateur en de originele onbegrenste uitlaat, kan ik later nog een stukje harder door de uitlaat te wisselen door een andere. Zou dit een beetje rijden?

Dit bericht is ge-edit door Bazz -> NSR op 27-7-2003 21:20
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
NSR JunK 28-7-2003 8:13 Print reply

Posts: 2339
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bazz -> NSR

Ik krijg (als het goed is) een mtx met een mbx 80 blok met een 110 malossie en een 24mm carburateur, krijg je die erop zonder iets aan te passen? (niet dat ik daar altijd mee ga rijden want dat vind ik nogal link)


jep dat blok is exact hetzelfde je kan hem zo in je NSR hangen geen enkel probleem, maar die setup is wel bloedje snel

Quote:

Maar toch ga ik denk voor een 70 malossie, 20mm carburateur en de originele onbegrenste uitlaat, kan ik later nog een stukje harder door de uitlaat te wisselen door een andere. Zou dit een beetje rijden?

Dit bericht is ge-edit door Bazz -> NSR op 27-7-2003 21:20


is leuk id maar kies voor die 20mm een 18keihin! dat loopt zuiniger en is veel beter (makkelijker) af te stellen.

ik denk dat je met org uitlaat iets van 80/90 gaat rijden en nog leuk optrekken..das wat je wou. en als je later nog harder wilt kan je dat MBX blok over zetten of een snel uitlaatje achter die 70mal hangen dan wil die ook wel, gok iets van rond de 105 echte, mits alles goed afgesteld
 
Honda_mbiloss [Emiel] 28-7-2003 9:12 Print reply

Posts: 3697
mss makkelijker af te stellen maar kwa tijd zal het niet veel schelen. Vanwege je externe sproeier.
 
Bazz -> DRD 28-7-2003 10:28 Print reply

Posts: 1884
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR JunK

[...]


jep dat blok is exact hetzelfde je kan hem zo in je NSR hangen geen enkel probleem, maar die setup is wel bloedje snel

[...]


is leuk id maar kies voor die 20mm een 18keihin! dat loopt zuiniger en is veel beter (makkelijker) af te stellen.

ik denk dat je met org uitlaat iets van 80/90 gaat rijden en nog leuk optrekken..das wat je wou. en als je later nog harder wilt kan je dat MBX blok over zetten of een snel uitlaatje achter die 70mal hangen dan wil die ook wel, gok iets van rond de 105 echte, mits alles goed afgesteld


Dit ga ik doen denk ik ja. 70mal+18keihin, maar dan moet je hier zeker ook nog een andere cilinderkop op zetten zeker?
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl

Dit topic is 8324 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved