Die nederlandse brommrers zijn grof begrensd eh? met m'n ori. cilinder; uitlaat onbegrensd, grotere luchtslangen haalde ik de 95 :s ...
en jullie doen hetzelfde en halen de 75 nog nie eens
edit: er zit toch een 6 bak in die nsr eh??
Dit bericht is ge-edit door F!ump op 27-7-2003 13:59
ik heb een 70 malossi en 20 mikuni een een niet al te snelle uitlaat, ik had 17 - 45, te zwaar -> kwam niet op toeren in ze 4, 1 uur geleden heb ik met een maat 15-45 er opgezet maar das weer te licht. ik denk dat je iets moet proberen van 15/45 of 16/45
een 70 malossi trekt zo en zo hard op je kan wel iets lichtere vertanding proberen ja. Met die 15-45 vertanding die ik nu heb trek ik tiefus hard op-> wheelie zonder koppeling te laten schieten of zonder aan het stuur te trekken en ik rij ongeveer 80/85. Maar ik heb geen std uitlaat.
een 70 malossi trekt zo en zo hard op je kan wel iets lichtere vertanding proberen ja. Met die 15-45 vertanding die ik nu heb trek ik tiefus hard op-> wheelie zonder koppeling te laten schieten of zonder aan het stuur te trekken en ik rij ongeveer 80/85. Maar ik heb geen std uitlaat.
Dat is wel een mooie snelheid ja, maar wat voor uitlaat heb je dan?
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
een 70 malossi trekt zo en zo hard op je kan wel iets lichtere vertanding proberen ja. Met die 15-45 vertanding die ik nu heb trek ik tiefus hard op-> wheelie zonder koppeling te laten schieten of zonder aan het stuur te trekken en ik rij ongeveer 80/85. Maar ik heb geen std uitlaat.
Met dikke overtoeren..
Als je niet over de 90 wilt, koop dan gewoon een 50snel.
ik zou geen imi kopen. Ik rij er al jaren mee. Maar ik vind die cilinders vrij erg rammelen en de zuigerveren rammelen snel. Een nsr moet strak en rustig maar snel rijden. Koop dan een redelijke 50 cc snel, zet een 16 mm mikuni erachter. Wat ik gehoord heb is dat een 16 mm mikuni het heel goed doet op een nsr. Verder zou ik de vertanding 15-42 pakken. Naar mijn mening de beste vertanding. Trekt redelijk door en top ligt op 85
Wat is er dan wel een betere tandwielverhouding voor? 14-47 ofzo? en hoe hard zou dit rijden?
mensen ervaring met: 70 mallossie + een 20 mikuni en een ori onbegrensde uitlaat?
ik heb ori uitlaat en mallosi 70 en 18 mm rijd met tandwielverhouding 13-45 zon 90 (teller) met dikke overtoeren en met 15-45 rijd het 94 echte kilometers dus iets over de honderd op de teller
En wat voor een 50snel cilinder zou ik kunnen nemen met wat voor een carburateur?
(toch kan ik denk beter een 70cc nemen en meteen een goede omdat ik er anders later misschien spijt van kan krijgen) Ook moet ik nog even een begrenser zoeken!
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl