Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - nsr opvoeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1055 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #10842 - nsr opvoeren
Pagina 1 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Volgende pagina >
Dit topic is 8339 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Bazz -> DRD 26-7-2003 21:49 Print topicpost

Posts: 1884
Mijn nsr is nu origineel behalve dat de uitlaat onbegrenst is en de tandwielverhouding naar 15-40. Hij rijd nu 70-75 op de teller.

Nu wil ik natuurlijk wel wat sneller zo ongeveer 80-90 om mee naar school te rijden.

Hoe kun je dit nu makkelijk halen zonder mijn cilinder en uitlaat te vervangen? (of misschien een 50snel)

Dit bericht is ge-edit door Bazz -> NSR op 26-7-2003 22:03
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl

Ralf 26-7-2003 22:02 Print reply

Posts: 9073
Zoek een Tecno pijpje oid..
 
Bazz -> DRD 26-7-2003 22:03 Print reply

Posts: 1884
En andere luchtslangen en een carburateurtje? Zou da veel schelen?
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
Ralf 26-7-2003 22:05 Print reply

Posts: 9073
Weinig.
 
thahondaman 26-7-2003 22:05 Print reply

Posts: 523
of gewoon dikke 70cc en dan rij je niet voluit

dat kan ook doe ik ook dan heb je altijd meer power dan je eigelijk nodig heb !!!
 
een echte man rijdt op een honda mb
Bazz -> DRD 26-7-2003 22:07 Print reply

Posts: 1884
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thahondaman

of gewoon dikke 70cc en dan rij je niet voluit

dat kan ook doe ik ook dan heb je altijd meer power dan je eigelijk nodig heb !!!


Ik wil eerst nog even wat rustiger rond rijden!
Maar hoe zou ik hem dan 10-20 km harder laten lopen?
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
Ralf 26-7-2003 22:08 Print reply

Posts: 9073
Als eerste een andere uitlaat..
 
Bazz -> DRD 26-7-2003 22:14 Print reply

Posts: 1884
Wat kan ik nog meer doen behalve andere cilinder/uitlaat?

Hogedrukkop, andere luchtslangen, andere carburateur?
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
Honda_mbiloss [Emiel] 26-7-2003 22:14 Print reply

Posts: 3697
tecno pijpje op std cilinder loopt niet goed, powerband begint bij de 8k en eindigt ergens in de buurt van de 9.5k.
 
Bazz -> DRD 26-7-2003 22:18 Print reply

Posts: 1884
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_mbiloss

tecno pijpje op std cilinder loopt niet goed, powerband begint bij de 8k en eindigt ergens in de buurt van de 9.5k.


Wat kan ik dan wel doen? (sneller optrekken vind ik wel wat fijner natuurlijk he )
Zou een hogedrukkop ook veel schelen? en hoe duur zijn die?


Dit bericht is ge-edit door Bazz -> NSR op 26-7-2003 22:28
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
Honda_mbiloss [Emiel] 26-7-2003 22:35 Print reply

Posts: 3697
hogedruk kop scheelt niet zo heel veel. Als je kiest voor een tecno kan je denk ik beter een 50 snel erbij kopen. Dan haal je de 85-90 wel dan een 16mm erop trek je ook wat harder, denk dat dat best fijn rijd.

Ik heb gehoort dat je met een std nsr cilinder zoals jij hebt onbegrenst al heel blij mag zijn dat je de 70-75 haalt.

Dit bericht is ge-edit door honda_mbiloss op 26-7-2003 22:38
 
Bazz -> DRD 27-7-2003 9:40 Print reply

Posts: 1884
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_mbiloss

hogedruk kop scheelt niet zo heel veel. Als je kiest voor een tecno kan je denk ik beter een 50 snel erbij kopen. Dan haal je de 85-90 wel dan een 16mm erop trek je ook wat harder, denk dat dat best fijn rijd.

Ik heb gehoort dat je met een std nsr cilinder zoals jij hebt onbegrenst al heel blij mag zijn dat je de 70-75 haalt.

Dit bericht is ge-edit door honda_mbiloss op 26-7-2003 22:38


Waar is een nsr nog meer allemaal op begrenst dan? toch op de luchtslangen en het spruitstuk(en de uitlaat maar die is al onbegrenst)?
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
Hans F 27-7-2003 9:48 Print reply
Posts: 4326
In de aanzuigslang van je luchtfilterkast zit een vernauwing, die kan je wegknippen.

Spruitstuk is 9mm, kan je uitfrezen naar 13mm.
 
Bazz -> DRD 27-7-2003 10:57 Print reply

Posts: 1884
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

In de aanzuigslang van je luchtfilterkast zit een vernauwing, die kan je wegknippen.

Spruitstuk is 9mm, kan je uitfrezen naar 13mm.


Je kan toch ook bredere luchtslangen en een groter spruitstuk kopen?

En zal dit veel in snelheid schelen?
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
redd3vil 27-7-2003 11:02 Print reply
Posts: 692
trekt ie nou niet errug ruk op??
Makkelijkste oplossing... een ge2 derop gooien!
 
Bezoek ook eens www.brommerfreaks.nl
Bazz -> DRD 27-7-2003 11:14 Print reply

Posts: 1884
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: redd3vil

trekt ie nou niet errug ruk op??
Makkelijkste oplossing... een ge2 derop gooien!


Hij trekt niet zo snel op neej.
Kan ik mijn cilinder en uitlaat niet gewoon houden en er een grotere carburateur, luchtslangen en een groter spruitstuk op zetten.
Zou dit dan een beetje lopen?

En later dan een 50snel of een 70cc.
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl

Dit topic is 8339 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved