ik heb nu dus nog goede pakkingen maar nu wil ik er voor de zekerheid nog een laagje vloeibarepakking eroverheen doen. Maar nu staat erop op t potje druk en benzine bestendig en tot 110 graden maar zal dit dan nog goed werken?
Nick: wordt is met dt...
Dit bericht is ge-edit door nick op 25-7-2003 21:35
ik heb dit ook gedaan toen het lekte tss de kop, gewoon heeel lichtjes opschuren boven en onder en een laagje eropkop erop, goed dicht en tijdje laten harden
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals *
ik rijd al een half jaar probleem loos met alleen vloeibare pakking tussen de cilinderkop en cilinder, gaat prima, maar niet elk soort vloeibare pakking kan het aan.
kan wel maar waarom zou je vloeibare pakking er tussen doen??
met een goede koppaking is dat nergens voor nodig!
als je het wel doet doen het dan alleen aan de buitenkant van de pakking niet zo dicht bij cilindergat vanwege uitzetten van vloeibare pakking. ( kan met verkeerde pakking)
tja precies je brommer wordt normaal nooit warmer als 90 graden.. zowel dan is er toch al iets gaar dus boeit die pakkingsooi ook niemeer. (sleutele is sleutele ;p )
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
tja precies je brommer wordt normaal nooit warmer als 90 graden.. zowel dan is er toch al iets gaar dus boeit die pakkingsooi ook niemeer. (sleutele is sleutele ;p )
AC gaat toch echt dik over de 100 graden heen (de ring onder de bougie iig).
En de koppakking wordt direct aan verbranding blootgesteld.