Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - vraagje aan de belgen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1125 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #10813 - vraagje aan de belgen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1334 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Tsxdude AKU MicheL 24-7-2003 22:44 Print topicpost

Posts: 10676
hallow belgen
euhh, ik heb voor mein tsxje, een 16mm weten te bemachtigen.
hij ziet er orgineel uit dus, is alware dus orgineel ook nog een hefboompie als choke.

ik denk nu dus, dat het een orginele 16mm is uit belgie omdat ze in belgie ook orgineel eropzitten.

nou ff de vraag, klopt het dus dat de 16mm cabr uit belgie precies dezelfde look heeft als die in nederland alleen zijn ze dan 12?
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve

F!ump 24-7-2003 22:53 Print reply

Posts: 654
idd, klopt!
op m'n mbx zit ori. 18mm op...
 
rs oxbow 25-7-2003 1:08 Print reply
Posts: 620
de meeste rs'en hier hebben allemaal 14mm carbu en komen recht ui italie nix aan veranderd, ook op 2002 moddelen hier zit ori een 12mm op en geen 9mm zoals bij jullie
 
arrier 25-7-2003 10:25 Print reply
Posts: 2221
en zitte er bij jullie ook dan van die begrenzers in de uitlaat enz. anders rijd hij orgineel toch al veel te hard?
 
de_koen 25-7-2003 10:38 Print reply

Posts: 5595
ja een "rondel", plaatje met gat in wat in je uitlaat bocht zit, eruit , grotere sproeier en hoppa we kunne gaan scheure
 
Honda 5-Bak te koop
KoNijN 25-7-2003 11:14 Print reply
Posts: 49
alles mag in belgie alst maar origineel is
kvind da ze er ori moete 18mm opsteke allemaal
 
>> www.tivolimotos.be check the Belgian forum and subscribe
Tsxdude AKU MicheL 25-7-2003 11:26 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KoNijN

alles mag in belgie alst maar origineel is
kvind da ze er ori moete 18mm opsteke allemaal


oke das dan mooi, dan heb ik een echte orginele belgische.
niet dat de jute zullen denken dat hij orgineel is want er zijn maar 2 hier in roden die er 1 hebben en ik heb men tsx gister aan hem verkocht. dus 2 mensen en hij crosst er een beetje mee, maar ik denk nie dat de jute ooit een tsx hebben gezien want ik ben de enigste

Dit bericht is ge-edit door tsxdude op 25-7-2003 11:27
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 25-7-2003 11:29 Print reply

Posts: 17929
op de ori tsx in japan zit een 13mm dus lijkt me sterk dat ze er in belgie een 16 op gaan zetten

denk eerder dat het een uigeboorde 12 is
 
Tsxdude AKU MicheL 25-7-2003 11:32 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX freak

op de ori tsx in japan zit een 13mm dus lijkt me sterk dat ze er in belgie een 16 op gaan zetten

denk eerder dat het een uigeboorde 12 is


hij is niet uitgeboord, dat kan ik zo wel zien als ik hem vergelijk met men 12, maar in belgie zit er toch STANDAARD een 16MM op

Dit bericht is ge-edit door tsxdude op 25-7-2003 11:35
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Bazz -> DRD 25-7-2003 11:39 Print reply

Posts: 1884
Dus als ik in belgi? een carburateur ga halen is ie ook een 16mm, die dus hetzelfde lijkt als nu mijn 13mm?

Of is da in nederland al als je een 16 haalt?
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
Tsxdude AKU MicheL 25-7-2003 11:44 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bazz -> NSR

Dus als ik in belgi? een carburateur ga halen is ie ook een 16mm, die dus hetzelfde lijkt als nu mijn 13mm?

Of is da in nederland al als je een 16 haalt?


mijn cabr zat op 1 van mijn tsxen, dus ik dacht dat het de orginele cabr was, op een 70cc.
dus ik haal die orgineel lookende eraf en doe er mijn 16mm op, nederlandse dus en die lijkt veel anders. dus ik rijden en dat ding rijd net zo hard dus ik pak die er op zat er weer by, had ik al in een hoekje gedonderd ( wat moet je ermee) en ik eens kijken was dat tering gat 16mm. dus ik kijk of ik sporen zie van dat hij uitgeboord of sulks wat was. nee heel mooi glad en ook echt precies 16mm.
dus ik die er weer achter gezet.


 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
F!ump 25-7-2003 11:53 Print reply

Posts: 654
Een vriend van me heeft zo'n 4weken geleden een -> Yamaha TZR gekocht (hij was de eerste van Belgi?) en daar zit nu dus ook een 16mm op... dus hier in Belgi? heb je niet echt een vaste maximum-maat op carburators..
 
Joscross 25-7-2003 12:55 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: F!ump

Een vriend van me heeft zo'n 4weken geleden een -> Yamaha TZR gekocht (hij was de eerste van Belgi?) en daar zit nu dus ook een 16mm op... dus hier in Belgi? heb je niet echt een vaste maximum-maat op carburators..

ja logisch dat het een vriend van je is.. zou ook mijn vriend zijn dan
 
rs oxbow 25-7-2003 13:10 Print reply
Posts: 620
naar het motorische van je brommer zien ze hier helemaal niet,

mijn rs50 werd 60 dagen inbeslaggenomen en ik had als opvoermidellen alleen uitlaat gezegd.

dus 21mm dell'orto(gloednieuw) ,gilardoni1 cilindertje enzo zat er ook onder. is niets aan gedaan, enkel brakke uitlaat hebben ze afgenomen
 
de_koen 25-7-2003 15:41 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rs oxbow

naar het motorische van je brommer zien ze hier helemaal niet,

mijn rs50 werd 60 dagen inbeslaggenomen en ik had als opvoermidellen alleen uitlaat gezegd.

dus 21mm dell'orto(gloednieuw) ,gilardoni1 cilindertje enzo zat er ook onder. is niets aan gedaan, enkel brakke uitlaat hebben ze afgenomen


int vervolg sproeier, bougie en tanwielen zegge, dat kost je minder
 
Honda 5-Bak te koop
Kouwe Arie 25-7-2003 16:31 Print reply
Posts: 2065
bompa
 

Dit topic is 1334 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved