Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Honda Embee generale repetitie

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1203 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #10809 - Honda Embee generale repetitie
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2743 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rene 27-7-2003 22:31 Print reply
Posts: 2573
die gaten lopen al door.
Dus als je er draadeinden doorheen draaid kun je er aan de andere kant ook een schijf opzetten.
Dit heb ik ook zo gedaan.
Het is alleen wat moeilijker met het centreren van de schijf zodat ie precies recht zit.

bij die foto van die nsr klauw op die mb,
ik mis daar de bouten die erdoorheen moeten
om de remblokken vast te houden, of is dat maar kwats.
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
Mr Pain 27-7-2003 22:34 Print reply
Posts: 4966
hoe bedoel je met het centreren? je kan er dus gewoon een schijf opzetten dan zit ie toch in 1 keer goed vast of heb ik het mis?
 
Erik_N 27-7-2003 22:38 Print reply

Posts: 5360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

[...]

heb xilorp ff over mail wat tips gegeven hoe hij zn rem pas echt xtreem kan krijgen (en dan nog nieteens met dubbele schijfrem..)


Je remhendel een hydraulische pomp laten aandrijven welke met 200 bar de olie in je remklauw pompt?
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
Mr Pain 27-7-2003 22:40 Print reply
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik_N

[...]


Je remhendel een hydraulische pomp laten aandrijven welke met 200 bar de olie in je remklauw pompt?


krijg je dan geen gaatje in je kabeltje
 
Luc 27-7-2003 22:45 Print reply

Posts: 3590
Gewoon de Hydrauliekslangen van een traktor derop zetten
kvint knap als jij daar een gaatje inkrijgt

 
DJm 27-7-2003 23:03 Print reply

Posts: 253
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lucvpuijenbroek

Gewoon de Hydrauliekslangen van een traktor derop zetten
kvint knap als jij daar een gaatje inkrijgt



ja werkt vast wel
dat werkt voor alles tis mijn uitlaat op men mtx dus daar zal et ook wel voor werken
 
live fast die young punk rocks
Martijn 27-7-2003 23:51 Print reply
Posts: 10000
woow vet...ik ga mn brom ook zeker weten bewaren..en dan over 20 jaar ook versteld staan van die power (ook ff benz. inslaan)...

maar wat is je complete setup dan van de MB? bedoel, bij erik kan ik het begrijpen dat ie wat meer remvermogen moet hebben, maar bij een lichtere setup?

mss ff je rem gewoon goed ontluchten nieuwe olie erin enzo..heeft vast lang stilgestaan, ik heb zelfs bij mn Z400 de remolie maar ff vervangen en dat ding goed ontlucht terwijl ie maar 2 jaar had stilgestaan.
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
xilorp 8-8-2003 18:02 Print reply
Posts: 244
Setup staat vermeld.......
Ik denk dat mijn voorrem inderdaad niet erg fijn meer is als ik de rem inknijp dan is het net of ik in een spons knijp.
Lude heeft me al het een en ander uitgelegt hier ga ik een keer mee aan de slag als ik een hoop tijd heb.


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn

woow vet...ik ga mn brom ook zeker weten bewaren..en dan over 20 jaar ook versteld staan van die power (ook ff benz. inslaan)...

maar wat is je complete setup dan van de MB? bedoel, bij erik kan ik het begrijpen dat ie wat meer remvermogen moet hebben, maar bij een lichtere setup?

mss ff je rem gewoon goed ontluchten nieuwe olie erin enzo..heeft vast lang stilgestaan, ik heb zelfs bij mn Z400 de remolie maar ff vervangen en dat ding goed ontlucht terwijl ie maar 2 jaar had stilgestaan.

 
NSR RULEZZ 10-8-2003 16:05 Print reply

Posts: 4934
met nieuwe blokjes goede remvloeistof en en goed ge-ontluchte slang/klauw en een rechte schijf zonder groeven,
kom je al een heel eind hoor
niet te vergeten stalen remleidingen

Dit bericht is ge-edit door NSR RULEZZ op 10-8-2003 16:20
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
spaanplaat 10-8-2003 16:40 Print reply
Posts: 691
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Benjamin

je moet zorgen dat je zo'n soort schijf heb die je op je velg rand kan zetten dan is het pas bruut


zoals dit

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
heb xilorp ff over mail wat tips gegeven hoe hij zn rem pas echt xtreem kan krijgen (en dan nog nieteens met dubbele schijfrem..)


wat heb je hem gemaild dan ? ben wel benieuwd, mijn remmen kunnen ook wel wat verbetering gebruiken
 
SIWWN 10-8-2003 16:42 Print reply
Posts: 7079
Ik moet mijn rem eerst nog eens remmend zien te krijgen
 
-Zeroed in- 10-8-2003 17:41 Print reply

Posts: 3255
@ Xilorp:

is die autisa niet de snelste cilinder voor mb8?
uit je eerste reply lees ik

Quote:
Ik heb behoorlijk wat ervaring met rijden op motoren maar als je op zo`n Embeetje zit dan denk ik dat het met zo`n setup echt gevaarlijk is....laat staan als je er een Euro of een malossi opdoet




maar hij is dus sneller als die 2 (waarsch) ik wil meer info over die autisa eigenlijk, hij schijnt toch (als enigste honda cilinder) vlinderpoort te hebben?




Dit bericht is ge-edit door -[inferno]- op 10-8-2003 17:41
 
Blorn 10-8-2003 17:42 Print reply

Posts: 13825
Voor de luchtgekoelde blokken zijn er geen vlinderpoorten (voor zover bekend.)

Voor de watergekoelde blokken heb je de 93 of 98cc Autisa (weet de boring zo niet.) En de originele MBX cilinder.
 
-Zeroed in- 10-8-2003 17:58 Print reply

Posts: 3255
op mbx heeft ie WEL vlinderpoort?

 
Erik_N 10-8-2003 18:23 Print reply

Posts: 5360
Ja
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!

Dit topic is 2743 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved