Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - welke carb bij 50snel

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 537 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #10782 - welke carb bij 50snel
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3005 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Bazz -> DRD 23-7-2003 10:15 Print reply

Posts: 1884
Hoe hard zou een nsr lopen als je er een honda standaart 50 snel, een 16mm carburateur en een originele onbegrenste uitlaat onder legt?
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
JIMMY 23-7-2003 10:17 Print reply

Posts: 2765
zo?n belgische GE2 bedoel je?
die heb ik ook, 80 valt er wel mee te halen (die van mij nog iets harder )


Dit bericht is ge-edit door Big-Jay op 23-7-2003 10:18
 
bart de schakelgek 23-7-2003 10:17 Print reply

Posts: 5987
70-75 heel misschien 80 op de teller dan?

ow owkeej big jay zegt het al

Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 23-7-2003 10:19
 
Limburger
JIMMY 23-7-2003 10:21 Print reply

Posts: 2765
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de schakelgek

70-75 heel misschien 80 op de teller dan?

ow owkeej big jay zegt het al

Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 23-7-2003 10:19


hehe
die van mij loopt denk ongeveer 90/95 met een GE2 (op teller dan he )
en heb een 18 keihin eronder..

Dit bericht is ge-edit door Big-Jay op 23-7-2003 10:21
 
Bazz -> DRD 23-7-2003 10:26 Print reply

Posts: 1884
Bij mij zitten er nog originele luchtrubbers op, als je deze vervangt door ''snelle'' verschilt dit dan veel in snelheid/optrekken?

En een groter spruitstuk schilt dit ook want daar zit denk ook de originele op?

En schilt een hogedruk kop veel met het optrekken?

p.s. uitlaat is al onbegrenst dus hoe hard zou dit nou lopen met dit er allemaal op?
Nu loopt ie zonder dit allemaal (dus alleen met onbegrenste uitlaat) 70-75 op de teller met tandwiel verhouding van 15-40
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
JIMMY 23-7-2003 10:30 Print reply

Posts: 2765
ik heb een giannelli uitlaat..
twv 15-42
aangepaste kop
cilinder zelf is opgeboord naar 43mm
powerfilter
18mm keihin
loopt 95/100 @ teller

denk als je al die dingen aanpast die je net opnoemde dat je wel weer wat sneller gaat..

maar om maar weer ff ontopic te gaan
denk dat 16 of 18 mm het wel goed zal doen op een 50snel..


Dit bericht is ge-edit door Big-Jay op 23-7-2003 11:48
 
De Schout 23-7-2003 11:31 Print reply
Posts: 5327
@ nsr ge2 13mm geen buitenste luchtslag, spruitstuk uitboren naar 13mm en ori onbegrense uitlaat --> 85/90 @ teller
 
tune tweak fiddle bang bummer
Bazz -> DRD 23-7-2003 12:34 Print reply

Posts: 1884
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout

@ nsr ge2 13mm geen buitenste luchtslag, spruitstuk uitboren naar 13mm en ori onbegrense uitlaat --> 85/90 @ teller


En dit met een originele cilinder, hoe hard zou dit ongeveer gaan op de teller?
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
JIMMY 23-7-2003 12:36 Print reply

Posts: 2765
GE2 is een originele 50snel uit belgie..
 
Bazz -> DRD 23-7-2003 12:40 Print reply

Posts: 1884
Jah maar met een originele uit nederland.
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
Blukaap 23-7-2003 12:45 Print reply

Posts: 10006
70/75 ofzo.
 
Bastila is lief
JIMMY 23-7-2003 12:45 Print reply

Posts: 2765
originele 50 snels die ook echt origineel uit nederland komen zijn er voor nsr naar mijn weten niet, omdat deze niet standaard nooit op de brommers werden gezet..

Dit bericht is ge-edit door Big-Jay op 23-7-2003 12:46
 
Bazz -> DRD 23-7-2003 16:53 Print reply

Posts: 1884
Bij mij staat er dus GE2 op mijn cilinder. Is dit dus een standaart snel uit belgi??

Nu rijd ik met originele onbegrenste uitlaat met een tandwielverhouding van 15-40 70-75 op de teller.

Zou je dit dus makkelijk sneller kunnen maken door andere luchtfilter slangen (dat zijn nu volgens mij originele), en een ander spruitstuk (ook nog de originele). En hoe hard zou dit ongeveer lopen met tandwielverhouding van 15-40 op de teller.

En heeft hierbij een hogedrukkop veel nut in trekken/topsnelheid?
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
JIMMY 23-7-2003 18:22 Print reply

Posts: 2765
je hebt dan idd een belgische ja, heb ik zelf ook..
je kan er andere luchtslangen etc. opzetten, misschien grotere carburateur volgens mij heb je er nu een origineel onder, kan beter een 16 of 18mm nemen..
en je kan je kop wat aanpassen enzo ja, maar echt veel verschil maakt dat niet..

denk dat je dan zo'n 75/80 op teller rijd..
 
henk huppelschoten 23-7-2003 18:41 Print reply
Posts: 656
heb zelf een ge2 op men nsr loopt met een 20mm stik goed alleen nie stationair dan valt ie stil ge2 betekent niet perse een belze 50 trouwens khad laatst een charmo daar stond ook ge2 op
 
Maar agent ik rij toch mooi met het verkeer mee???Ja maar wel op de snelweg jongeman!!!

Dit topic is 3005 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved