sam vl. - [HRC Nijmegen] |
22-7-2003 14:35 |
Posts: 1062 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ralf
[...]
We rijden niet allemaal Honda
|
|
Nijmegen! |
|
Daan Da Man |
22-7-2003 14:55 |
Posts: 2064 |
hij heeft wel gelijk
|
|
|
|
verwijderd |
22-7-2003 15:19 |
Posts: 4082 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: spaanplaat
ok dus dat in mijn mb maken kan ik wel vergeten.. en 200 ? voor een membraan is wel veel, maar als het echt veel uitmaakt heb ik dat er toch wel voor over. Maarja.. ik wilde gewoon weten wat hier nou zo speciaal aan was..
maar scheeld het veel kwa prestaties dan ?
nee
|
|
|
|
spaanplaat |
22-7-2003 17:45 |
Posts: 691 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: symen
[...]
nee
ok naja.. dan weet ik genoeg...
slotje dan maare
|
|
|
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
22-7-2003 18:59 |
Posts: 5996 |
ik denk zelf dat een membraam met meer klepjes minder weerstand geeft, omdat de klepjes minder ver hoeven te buigen. en ook sneller dus weer dicht zijn. (mits je je reedstops goed afsteld) en er dus ook hogere toerentallen te bereiken zijn zonder zwevende kleppen.
|
|
ik haat mensen |
|
MB50TUNED |
22-7-2003 22:04 |
Posts: 1054 |
En ik denk dat het meer enduro shit is zoals de polini superval.
Verder is het redelijk ziek/dom om 200 euro uit te geven. Er valt op andere plaatsen waarschijnlijk meer winst te halen met dat bedrag.. Ik heb iets wat ook een beetje in de richting komt. Wat principe betreft, hoop ook een brede powerband te krijgen....
En als je toch 200 euro uit wilt geven haal dan gewoon een zooi membraan huizen en een aantal soorten kleppen, daar leer je meer van in ieder geval en is een stuk leuker.
En kap verder eens met dat gezeik over honda. Ik ga er maar niet inhoudelijk op in anders krijg ik weer geen reactie terug, en het is toch een zinloze discussie.
|
|
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many). |
|
verwijderd |
22-7-2003 22:11 |
Posts: 4082 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MB50TUNED
En ik denk dat het meer enduro shit is zoals de polini superval.
Verder is het redelijk ziek/dom om 200 euro uit te geven. Er valt op andere plaatsen waarschijnlijk meer winst te halen met dat bedrag..
en als je die dingen nou allemaal al hebt? die V-force HELPT. het scheeld niet gelijk 5pk, maar je voeld het wel, ook onder de powerband.
|
|
|
|
MB50TUNED |
22-7-2003 22:21 |
Posts: 1054 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: symen
[...]
en als je die dingen nou allemaal al hebt? die V-force HELPT. het scheeld niet gelijk 5pk, maar je voeld het wel, ook onder de powerband.
Ik denk niet dat er hier veel mensen zijn die een goede uitlaat hebben. Dit zullen er misschien enkele zijn. Op crossers is het een ander verhaal. Maar ik doelde op de GEMIDDELDE brommer . Vergelijk de techniek van een crosser en brommer, je mag blij zijn als je met je brommer op het niveau van een ongetunede crosser komt. Laat staan dat je dit soort onderdelen nodig hebt die winst geven op een crosser.
En ik denk niet dan een v-force op iedere setup helpt. Op een piekerige hoogtoerige 2 takt motor heb ik mijn twijfels.
|
|
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many). |
|
Blorn |
22-7-2003 22:40 |
Posts: 13825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MB50TUNED
Ik heb iets wat ook een beetje in de richting komt. Wat principe betreft, hoop ook een brede powerband te krijgen....
Tipje van de sluier?
|
|
|
|
MB50TUNED |
22-7-2003 22:58 |
Posts: 1054 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blorn
[...]
Tipje van de sluier?
Nog steeds 0,3 mm polini kleppen. Kleppen kunnen niet ver openen door reedstop, ben bang dat hij anders gaat zweven, vensters zijn breder geworden omdat er toch een 24 mm carb op staat.
|
|
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many). |
|
Blorn |
22-7-2003 22:59 |
Posts: 13825 |
'Gewoon' aangepast origineel huisje dus?
Ik rijd nu met die Boyesen, maar langer op hoge toeren (12k oid) dan gaat ie raar lopen. Word dus echt tijd om te testen wat hij doet MET reedstops.
|
|
|
|
BlizzarD |
22-7-2003 23:00 |
Posts: 2050 |
|
|
Koos non-brommerloos! |
|
MB50TUNED |
22-7-2003 23:07 |
Posts: 1054 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blorn
'Gewoon' aangepast origineel huisje dus?
Ik rijd nu met die Boyesen, maar langer op hoge toeren (12k oid) dan gaat ie raar lopen. Word dus echt tijd om te testen wat hij doet MET reedstops.
Mbx80 huis wat grondig aangepast is. Zitten 2 kleppen op, en zijn ook 2 vensters ipv 4. Verder nog het spijltje tussen vensters korter gemaakt en messcherp. Cilinder (zeta)uitgevreest en spacer geplaatst zodat het membraan wat hoger kwam.
Is aardig wat tijd in gaan zitten.
|
|
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many). |
|
Blorn |
22-7-2003 23:11 |
Posts: 13825 |
Als je het maar snel genoeg zegt lijkt het niet zoveel
|
|
|
|
Neonlampje |
22-7-2003 23:36 |
Posts: 14825 |
2 grote kleppen. hmm lekker hoogtoerig cilindertje waar je hem op plaatst dus?
verder blijf ik zwaar fan van bj?rns boyesen kleppies
Wel grappig dat laatst mn hele denken over membranen door de goot is gespoeld, ze schijnen alleen te dienen als een soor smooring, verder kan je dus ook met een zelfgemaakte smooring rijden!! zegmaar een blokje alu met een gleuf erin, alleen het probleem is dat je dat maar op een klein bereik lukt ergens hoog in toeren
|
|
|
|