Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - v-force ?? hoe en wat ?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1065 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #10769 - v-force ?? hoe en wat ?
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3921 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

sam vl. - [HRC Nijmegen] 22-7-2003 14:35 Print reply
Posts: 1062
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

[...]


We rijden niet allemaal Honda




 
Nijmegen!
Daan Da Man 22-7-2003 14:55 Print reply
Posts: 2064
hij heeft wel gelijk
 
verwijderd 22-7-2003 15:19 Print reply
Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: spaanplaat

ok dus dat in mijn mb maken kan ik wel vergeten.. en 200 ? voor een membraan is wel veel, maar als het echt veel uitmaakt heb ik dat er toch wel voor over. Maarja.. ik wilde gewoon weten wat hier nou zo speciaal aan was..

maar scheeld het veel kwa prestaties dan ?


nee
 
spaanplaat 22-7-2003 17:45 Print reply
Posts: 691
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: symen

[...]


nee


ok naja.. dan weet ik genoeg...

slotje dan maare

 
Zoetahmeerdah [Marcel] 22-7-2003 18:59 Print reply

Posts: 5996
ik denk zelf dat een membraam met meer klepjes minder weerstand geeft, omdat de klepjes minder ver hoeven te buigen. en ook sneller dus weer dicht zijn. (mits je je reedstops goed afsteld) en er dus ook hogere toerentallen te bereiken zijn zonder zwevende kleppen.
 
ik haat mensen
MB50TUNED 22-7-2003 22:04 Print reply
Posts: 1054
En ik denk dat het meer enduro shit is zoals de polini superval.

Verder is het redelijk ziek/dom om 200 euro uit te geven. Er valt op andere plaatsen waarschijnlijk meer winst te halen met dat bedrag.. Ik heb iets wat ook een beetje in de richting komt. Wat principe betreft, hoop ook een brede powerband te krijgen....

En als je toch 200 euro uit wilt geven haal dan gewoon een zooi membraan huizen en een aantal soorten kleppen, daar leer je meer van in ieder geval en is een stuk leuker.


En kap verder eens met dat gezeik over honda. Ik ga er maar niet inhoudelijk op in anders krijg ik weer geen reactie terug, en het is toch een zinloze discussie.

 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
verwijderd 22-7-2003 22:11 Print reply
Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MB50TUNED

En ik denk dat het meer enduro shit is zoals de polini superval.

Verder is het redelijk ziek/dom om 200 euro uit te geven. Er valt op andere plaatsen waarschijnlijk meer winst te halen met dat bedrag..



en als je die dingen nou allemaal al hebt? die V-force HELPT. het scheeld niet gelijk 5pk, maar je voeld het wel, ook onder de powerband.
 
MB50TUNED 22-7-2003 22:21 Print reply
Posts: 1054
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: symen

[...]


en als je die dingen nou allemaal al hebt? die V-force HELPT. het scheeld niet gelijk 5pk, maar je voeld het wel, ook onder de powerband.


Ik denk niet dat er hier veel mensen zijn die een goede uitlaat hebben. Dit zullen er misschien enkele zijn. Op crossers is het een ander verhaal. Maar ik doelde op de GEMIDDELDE brommer . Vergelijk de techniek van een crosser en brommer, je mag blij zijn als je met je brommer op het niveau van een ongetunede crosser komt. Laat staan dat je dit soort onderdelen nodig hebt die winst geven op een crosser.

En ik denk niet dan een v-force op iedere setup helpt. Op een piekerige hoogtoerige 2 takt motor heb ik mijn twijfels.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Blorn 22-7-2003 22:40 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MB50TUNED

Ik heb iets wat ook een beetje in de richting komt. Wat principe betreft, hoop ook een brede powerband te krijgen....
Tipje van de sluier?
 
MB50TUNED 22-7-2003 22:58 Print reply
Posts: 1054
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

[...]
Tipje van de sluier?


Nog steeds 0,3 mm polini kleppen. Kleppen kunnen niet ver openen door reedstop, ben bang dat hij anders gaat zweven, vensters zijn breder geworden omdat er toch een 24 mm carb op staat.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Blorn 22-7-2003 22:59 Print reply

Posts: 13825
'Gewoon' aangepast origineel huisje dus?

Ik rijd nu met die Boyesen, maar langer op hoge toeren (12k oid) dan gaat ie raar lopen. Word dus echt tijd om te testen wat hij doet MET reedstops.
 
BlizzarD 22-7-2003 23:00 Print reply

Posts: 2050
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: symen

jullie kennende vinden jullie 200 euro toch weer te duur.



Zo vind je het heel gek?
 
Koos non-brommerloos!
MB50TUNED 22-7-2003 23:07 Print reply
Posts: 1054
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

'Gewoon' aangepast origineel huisje dus?

Ik rijd nu met die Boyesen, maar langer op hoge toeren (12k oid) dan gaat ie raar lopen. Word dus echt tijd om te testen wat hij doet MET reedstops.


Mbx80 huis wat grondig aangepast is. Zitten 2 kleppen op, en zijn ook 2 vensters ipv 4. Verder nog het spijltje tussen vensters korter gemaakt en messcherp. Cilinder (zeta)uitgevreest en spacer geplaatst zodat het membraan wat hoger kwam.

Is aardig wat tijd in gaan zitten.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Blorn 22-7-2003 23:11 Print reply

Posts: 13825
Als je het maar snel genoeg zegt lijkt het niet zoveel
 
Neonlampje 22-7-2003 23:36 Print reply

Posts: 14825
2 grote kleppen. hmm lekker hoogtoerig cilindertje waar je hem op plaatst dus?

verder blijf ik zwaar fan van bj?rns boyesen kleppies

Wel grappig dat laatst mn hele denken over membranen door de goot is gespoeld, ze schijnen alleen te dienen als een soor smooring, verder kan je dus ook met een zelfgemaakte smooring rijden!! zegmaar een blokje alu met een gleuf erin, alleen het probleem is dat je dat maar op een klein bereik lukt ergens hoog in toeren
 

Dit topic is 3921 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved