Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 80 blok fun met tsx :O :O

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1014 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #10760 - 80 blok fun met tsx :O :O
Pagina 6 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5318 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

DaveTSX 22-7-2003 23:54 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Torderen doet een voorvork altijd, ligt niet aan slijtage ofzo...

Ik zou willen dat ik er 1 op mn TSX had..

Dit bericht is ge-edit door Ralf op 22-7-2003 23:43


doen ze zeker altijd IETS, maar als ze zo erg gaan dat je niet zonder kan rijden is er dus WEL iets fout!

want das echt NIET normaal.
 
http://www.2weird4u.com
Ralf 22-7-2003 23:55 Print reply

Posts: 9073
Dat maak jij er van.

Een voorvork stabilisator is een verbetering, waar je blij mee moet zijn, en niet noodzakelijk...
 
DaveTSX 23-7-2003 0:12 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Dat maak jij er van.

Een voorvork stabilisator is een verbetering, waar je blij mee moet zijn, en niet noodzakelijk...


je spreekt me tegen en geeft me gelijk in 1 reply

Het is een verbetering, maar NIET noodzakelijk.

Ik zeg:"het is niet noodzakelijk want ik kan prima door de bochten" (dat wegligging er op vooruit gaat geloof ik zeker).

En hij zegt dat het bij hem NOODZAKELIJK is, en ik zeg dan is er iets gaar want das NIET normaal omdat ze meestal prima zonder gaan, omdat het origineel ook zonder is bij tsx.

Dus daar geef je me gelijk in en ook weer niet in zelfde reply
majah...
 
http://www.2weird4u.com
Ralf 23-7-2003 1:47 Print reply

Posts: 9073
Dat hij niet zonder kan bedoelt hij ws psychisch...
 
Daan Da Man 23-7-2003 3:01 Print reply
Posts: 2064
die vv stabilisatoren helpen bij mij nix :S (oftewel spadbordbeugel op appies)
 
Saknet 23-7-2003 5:50 Print reply

Posts: 10355
ach met lange mt voorvork heb je zo vaak speling op balhoofd, paar keer goed voorrem gebruike... dan maar btr stabilisator der tussen..

marre is erg logisch dat het amper tot niet te merken is op racer want die hebben zeer korte voorvork en de nieuwere dingen hebben ook veel dikkere voorvorkies..

mar het kan nooit kwaad.. zonder dat ding met lange vork heb je vaak dat wanneer je je stuur snel heen en weer stuurt je wiel het niet bij houd heb ik wel met n MT gehad (stabil ding ertussen hoppa klaar) en met een DT (nooit wat aan gedaan (ouwe gare rommel ))
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Knoxville 23-7-2003 11:20 Print reply

Posts: 1454
Die gaten die er zitten zijn idd voor de ophanging van de tellerkabel, ik zal er wel even een foto van maken. Kan ik mijn verhaal toch een beetje waarheid maken....
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 23-7-2003 18:15 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Knoxville

Die gaten die er zitten zijn idd voor de ophanging van de tellerkabel, ik zal er wel even een foto van maken. Kan ik mijn verhaal toch een beetje waarheid maken....



doe je best maar op een tsx zit ori egt geen stabalisotor hoor en das ook helemaal niet nodig tsx vork is hendig steving man

dan scan ik een x de voorpagina van het wphb in
 
Ralf 23-7-2003 18:18 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daan futura man

die vv stabilisatoren helpen bij mij nix :S (oftewel spadbordbeugel op appies)


Je vork is dan ook een heel stuk korter...

Nogmaal, stabilisator is niet noodzakelijk, maar ik zou er graag 1 willen hebben. Je merkt het vooral in bochten, gewoon wat stabieler.
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 23-7-2003 18:22 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

[...]


Je vork is dan ook een heel stuk korter...

Nogmaal, stabilisator is niet noodzakelijk, maar ik zou er graag 1 willen hebben. Je merkt het vooral in bochten, gewoon wat stabieler.


daar meerk je dus egt net nix van ik heb in de bochten nog nooit probs gehad probeer jij je vork maar eens scheef te zetten ben je wel heel kanp als je dat lukt
 
suzuki rijder 24-7-2003 22:50 Print reply

Posts: 2322
das grote onzin

mijne stuurd ook super door de bochten dus ik snap het iedee er niet van
 
[url=http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=91781&page=2]Projectje:)[/url]
Ralf 24-7-2003 22:57 Print reply

Posts: 9073
Kunnen jullie niet lezen of zijn jullie gewoon wat naief?

Voor de 4e keer zeg ik nu dat een stabilisator een verbetering is, en geen noodzaak.

Verder zeg ik ook dat het steviger door de bochten gaat met, en jullie bestrijden dat omdat jullie allemaal met TSX vork en stabilisator gereden hebben?
Hoe kan je het verschil weten als je het nooit geprobeerd hebt, en ook geen idee hebt wat voor krachten er op zo'n vork komen te staan?
 
Neonlampje 24-7-2003 23:05 Print reply

Posts: 14825
stabilisator heeft veeel invloed op het gedrag van een brommer/motor in bochten..
of je moet zulke dikke poten hebben dat je as zo goed gefixeert wordt... dat is dus vanaf motor voorvorken.. kleinere diameters moet je het echt monteren hoor!!
 
User 927 24-7-2003 23:08 Print reply

Posts: 6405
Idd, anders zwabber je alle kanten op (spreek uit ervaring)

Naja, lucht in je voorband doen helpt ook wel.... (Wist ik veel dat zo'n crosband uit zichzelf al zo stijf is )
 
Woeter 25-7-2003 6:25 Print reply

Posts: 2832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzuki rijder

das grote onzin

mijne stuurd ook super door de bochten dus ik snap het iedee er niet van

Hey kerel jij hebt mijn 80 blok als avatar!!

Kom die foto overal op internet tegen
 

Dit topic is 5318 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved