Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - snelheid brommers hier

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 935 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #10742 - snelheid brommers hier
Pagina 5 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6982 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Harm 21-7-2003 12:26 Print reply

Posts: 3032
Ik heb een TSX die loopt 80-90, ligt aan windsterkte. KM's gemeten met de motor ernaast.

Setup:

70cc Eurokit
17 mm Mikuni
Proma uitlaat+demper
 
http://www.durtikkers.tk
Joscross 21-7-2003 12:27 Print reply

Posts: 12501
zijn er eigenlijk ook nog mensen met echt van die dik extreme setups op het forum?
 
spaanplaat 21-7-2003 12:34 Print reply
Posts: 691
honda mb

125 eurocilindro
aangpast membraam
24 mikuni
prestigio uitlaat aangepast voor cilinder
speciale cilinderkop
origineel luchtfilter , maar aangepast met twin air schuim erin
aangepaste koppeling
nog wel gewoon 5 bakje

loopt op mijn teller 135 hijs bij de N van het woordje turn op mijn teller

maar de top vin ik niet boeiend.. ik vind trekken leuker
 
Aprilia r-ass 21-7-2003 12:35 Print reply
Posts: 741
aprilia rs oud model...

6-bak
70.02cc airsal
24mm mikuni
gianelli uitlaat met zelfgemaakte demper..
ontsteking vervroegd..

lootp een kleine 130 op teller van een honda vfr750
 
I like Castrol!
scooterkiller 21-7-2003 14:16 Print reply

Posts: 2987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

[...]
onzin...


Was ook een geintje
 
BIERTJUH!!!!!!!!
scooterkiller 21-7-2003 14:48 Print reply

Posts: 2987
Mijn MTX :
MTX80 AC Blok 6 versnellingen
125 AC eurocilindro
Bijgewerkte kop
Bijgewerkte spoelkanalen in het blok
Afgedraaid vliegwiel
Afgedraaide krukas
Twin Air filter
26mm Dell'Orto
Malossi Spruitstuk
Malossi 6kleps Membraam
Polini Powerbox
Proma 80 uitlaat (bovenlangs)
Top ?150kmpu

Mijn TSX :
Bijgewerkte spoelkanalen in het blok
70cc Malossi Getuned
21mm Dell'Orto
21mm Spruitstuk
4plaats koppeling (imi plaaten, die zijn dunner dan ori dus er passen er 4 in )
Malossi Powerbox
Carbon Membraam kleppen
Ori snel pijp zonder schotten
Top ?100kmpu

Mijn NSR (nog in de verbouwing):
MBX80 LC blok 6 versnellingen
Malossi 110
Bijgewerkte Kop
Bijgewerkte spoelkanalen in het blok
Twin air filter in Ori filterhuis gebouwd
24mm Pacco
Malossi 6kleps Membraam
Techno Uitlaat
Top tot dus ver : 70kmpu in zijn 3 met 12000 toeren.

Dit bericht is ge-edit door scooterkiller op 21-7-2003 17:25
 
BIERTJUH!!!!!!!!
barry 21-7-2003 14:51 Print reply

Posts: 7387
dat zijn leuke setupjes jeroen , op welke kom je naar de bm?
 
He?
scooterkiller 21-7-2003 14:54 Print reply

Posts: 2987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

dat zijn leuke setupjes jeroen , op welke kom je naar de bm?


Waarschijnlijk gewoon de TSX want de NSR is nog niet klaar, MTX zuipt te veel.
 
BIERTJUH!!!!!!!!
Rudy 21-7-2003 14:55 Print reply

Posts: 3471
Miniracer
70cc yamaha dt cilinder(45mm autisa)
kop aangepast
20mm mikuni
4 kleps membraan
scooter uitlaat

loopt 75 ofzo maar dat heeft puur met de tandwiel verhouding te maken

 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
barry 21-7-2003 14:58 Print reply

Posts: 7387
honda mt
50orgineel
13keihin
orginele uitlaat + demper
tdw v 13-45
4bak
orginele onsteking
powerbox

top: 48km/h
 
He?
Saknet 21-7-2003 15:22 Print reply

Posts: 10355
honda mt
70 eurokit
20mikuni
luhao 50snel
4bak
uitgeveilde ontsteking
15/38
rijd ong 85@ volle rpm @4 maar wil niej eens in zn 2 wheelieen :-(
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
AR50 21-7-2003 15:35 Print reply
Posts: 307
AR50
orgi cylinder beetje bijgeveild
homoet pijp
crosmotor filter
onsteking orgi
loopt 80/85
kan nog wel harder want hij staat iets te rijk


bytheweg draait dan nog maar 8500 toeren terwijl hij in de 1 2 en de 3 met gemak tot de 11000 gaat dus hij kan zo nog wel veel harder en powerband is kort maar heel vel begind bij 6800 en stopt ongeveer bij 8500 ( was voor het veilen dat ie al bij 8000 stopte )

Dit bericht is ge-edit door AR50 op 21-7-2003 15:37
 
Suzuki the 1 weel driving adventure ;)
Pingu 21-7-2003 16:14 Print reply
Posts: 1842
scooterkiller.. 150 op mtx knap hoor nog wel met bovenlangse proma

ik rijd met een mbx80 blok, met std cilinder, door mezelf getuned, 24mm mikuni, multi-air filter, tecno, carbon klepjes, mooie cilinder kop met o-ring, 6bak en powerbox iets over de 130 op autoteller.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
scooterkiller 21-7-2003 16:25 Print reply

Posts: 2987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pingu

scooterkiller.. 150 op mtx knap hoor nog wel met bovenlangse proma

ik rijd met een mbx80 blok, met std cilinder, door mezelf getuned, 24mm mikuni, multi-air filter, tecno, carbon klepjes, mooie cilinder kop met o-ring, 6bak en powerbox iets over de 130 op autoteller.


Je zegt het al standaart 80 cilinder LC.

Tis echt zo geloof het of niet.

Zeer netjes trouwens 130

Dit bericht is ge-edit door scooterkiller op 21-7-2003 16:27
 
BIERTJUH!!!!!!!!
Pietje007 21-7-2003 16:41 Print reply

Posts: 381

MTX-SH
-Licht getjoende 70 cc Malossi AC
-20 mm mikuni carb
-6 bak uit mtx-r2
-4 plaatskoppeling
-uitgedraaide 50cc kop
-snelleonstekingsplaat op laatste stand
-snelle cdi
-Proma enduro uitlaat (vink maar een k*t uitlaat)
-Ixil carbon demper
TNDWV: 14/45

Kheb een digitale sigma teller, precies afgesteld.
Vergeleken met een originele mtx-sh teller loopt mijn digi teller 5 km langzamer.

Hiermee loopt tie met (beetje windmee)108 km/h op mijn digiteller (op mtx-sh teller dus 113 km/h.
Das het snelst wak gehaald heb.

Kdenk dat tie met een giannelli uitlaat sneller gaat en sneller trekt, heel miss koop ik ooit nog 1.
 

Dit topic is 6982 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved