Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - super (puch) motard

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 618 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #10734 - super (puch) motard
Pagina 4 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 9574 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

DaveTSX 21-7-2003 17:46 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: spaanplaat

haha ik ben benieuwd naar jou grafiekje met je 21 pk...


wat wordt de rest van jou setup eigelijk ?? of verander je alleen de cilinder ?


jah want je cillinder bepaald je vermogen toch?
Dus waarom je uitlaatvervangen, hij laat zijn cillinder toch tunen!!

haha grappig ben benieuwd maar hij haalt het nooit
 
http://www.2weird4u.com
spaanplaat 21-7-2003 19:01 Print reply
Posts: 691
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DaveTSX

[...]


jah want je cillinder bepaald je vermogen toch?
Dus waarom je uitlaatvervangen, hij laat zijn cillinder toch tunen!!

haha grappig ben benieuwd maar hij haalt het nooit


cker bepaald je cilinder je vermogen.. je kan ook net zo goed zonder uitlaat rijden en carb.. gewoon benzine slang in je cilinder hangen en ff een paar keer aankicken en hoppa zo 21 pk
 
User 927 21-7-2003 21:05 Print reply

Posts: 6405
HEY! IK WIL DIE GAST OOK UIT LACHEN JAH!

Een beetje alle lol voor m'n neus wegkapen....

Maja, ik wil een puch zien die de 21 pk haalt.... die rijd dan zo rond de 200 denk ik, als je alle practische problemen als het uitelkaar vallen van het frame, het optrekken (Hmmz, aan laten grijpen bij 14k? Wil je dood? Moet je dat proberen ) en een blok dat 21pk aan kan....

En dan het volgende: Als een tuner je belooft 21pk UIT EEN CILINDER te kunnen halen, weet die gast niet waar hij het over heeft

Als die gast die pk's uit die cilinder haalt, koop ik em voor 1000 euro, en dan ga ik lekker zonder uitlaat, carb en luchtfilter rondrijden met m'n 21pk puch...

Owja, en die kreidler was zwaar getuned, alles daarop was handgemaakt, zelfs de cilinder, daar kan jou pechje niet tegen op... nooit van z'n leven
 
Sjorsx87 21-7-2004 10:05 Print reply
Posts: 159
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PlaceR

kom je me 100euro nog brenge martinus???

afbeelding

je ziet heir amper wat maar wel de verbouwde voorkant en achterkant klein beetje

kost je 100euro grapjas of je excuses


Hier wil ik ff op terug komen:P want dit was de orginele set-up niet..hij was bruter

1) Dit ding heeft toen hij gemaakt is 96 gelopen(ik ken de 1ste eigenaar die dit ding gemaakt heeft)
2) maar toen zat er wel wat anders onder:
-65cc MK
-motorzaag caburateur (20mm) zijn speciaal voor hoogtoerigge motorzagen gemaakt met alle voordelen van dien op deze set-up.
- Proma cicuit uitlaat met 2 dempers is niet op deze te zien?!
- en hij was perfect afgesteld

Maja als dit gaat veranderen en hij niet meer goed afgesteld is haalt hij dat niet meer nee.
Maar wel appart en mooi ding!
 
User 927 21-7-2004 10:54 Print reply

Posts: 6405
Ik dacht al.... dit topic komt me ergens bekend van voor....

(Zie datum )

Edit: Rijd die 21pk cilinder nou eindelijk al es?

Dit bericht is ge-edit door Razadull AKA Roald op 21-7-2004 10:55
 
boy.schouten 21-7-2004 11:20 Print reply

Posts: 884
21 pk kan makkelijk met een kreidler cillinder, maar dat redt je alleen op een kreidler blok kompleet getuned met roterend blok enzo

[img]http://home.quicknet.nl/qn/prive/rc.schouten56/Afbeelding 010.jpg[/img] Zoals deze blokjes rond de 20 pk roterend binnenrotor bla bla bla deze halen snelheden rond de 180. ( kennis vna ons heeft een stuk of 15 van deze racers ) maar met je puch redt je dat niet, kan je beter een kreidler blok onder bouwen. is ook veel steviger

Dit bericht is ge-edit door boy.schouten op 21-7-2004 11:24
 
af1 monoseat http://www.brommerforum.nl/showtopic/30806
Geert_GHC 21-7-2004 11:21 Print reply

Posts: 1475
nou waar blijven die fotos nou.
 
-
Honda- mt 21-7-2004 11:57 Print reply
Posts: 523
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sjorsx87

[...]


Hier wil ik ff op terug komen:P want dit was de orginele set-up niet..hij was bruter

1) Dit ding heeft toen hij gemaakt is 96 gelopen(ik ken de 1ste eigenaar die dit ding gemaakt heeft)
2) maar toen zat er wel wat anders onder:
-65cc MK
-motorzaag caburateur (20mm) zijn speciaal voor hoogtoerigge motorzagen gemaakt met alle voordelen van dien op deze set-up.
- Proma cicuit uitlaat met 2 dempers is niet op deze te zien?!
- en hij was perfect afgesteld

Maja als dit gaat veranderen en hij niet meer goed afgesteld is haalt hij dat niet meer nee.
Maar wel appart en mooi ding!


Ik heb het hele topic niet gelezen hoor, maar als iets niet kan dan is het 96 met een laagtoerige metrakit en een laagtoerige proma circuit.

En een standaard (al goed getimede) gilardoni 75cc met membraan inlaat heeft 14.4 pk, en jij wou daar ff 50% extra bijvijlen??
 
2_Speed 21-7-2004 12:38 Print reply

Posts: 298
bedoeld ie nie 2,1 pk??
mss kan ie wat pk's erbij krijgen met een 2 speed handschakelblokje??
 
gtc-harro 21-7-2004 12:44 Print reply

Posts: 158
dat die kreidlers van die race zo hard kunnen en zoveel pk's hebben da klopt wel da heb k zelf nog gezien. maar da wa jullie gaan proberen met een puchje is wel lomp daar haal je geen 21 pk uit of hoeveel je ook wou maar gooi der een schakel blokje onder.(kweenie of je da al wilde doen)
 
Roedie 21-7-2004 12:48 Print reply

Posts: 3531
misschien had ie last van typpolio en moest t 12pk zijn...
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng
gtc-harro 21-7-2004 12:53 Print reply

Posts: 158
ja da zou kunnen ja hij heeft een typfoutje gemaakt maar dan al heel dit topic lang
 
User 927 21-7-2004 12:56 Print reply

Posts: 6405
Hallo.... topic is 1 jaar oud?
 
gtc-harro 21-7-2004 12:58 Print reply

Posts: 158
das slim dan
maar wie heeft hier dan als eerst weer op gereplyd want hij stond gewoon bij replys
 
Bullet 21-7-2004 13:20 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: boy.schouten

21 pk kan makkelijk met een kreidler cillinder, maar dat redt je alleen op een kreidler blok kompleet getuned met roterend blok enzo

[img]http://home.quicknet.nl/qn/prive/rc.schouten56/Afbeelding 010.jpg[/img] Zoals deze blokjes rond de 20 pk roterend binnenrotor bla bla bla deze halen snelheden rond de 180. ( kennis vna ons heeft een stuk of 15 van deze racers ) maar met je puch redt je dat niet, kan je beter een kreidler blok onder bouwen. is ook veel steviger

Dit bericht is ge-edit door boy.schouten op 21-7-2004 11:24


makkelijk?

20pk haal je niet zo maar ff


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda- mt

[...]


Ik heb het hele topic niet gelezen hoor, maar als iets niet kan dan is het 96 met een laagtoerige metrakit en een laagtoerige proma circuit.

En een standaard (al goed getimede) gilardoni 75cc met membraan inlaat heeft 14.4 pk, en jij wou daar ff 50% extra bijvijlen??


een gil 75 std 14,4 pk?

donder toch lekker op
 
**My BungHole Will Speak Now**

Dit topic is 9574 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved