Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - super (puch) motard

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 637 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #10734 - super (puch) motard
Pagina 2 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 9576 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Da Dogfather 20-7-2003 19:55 Print reply

Posts: 180
Jullie weten gewoon niet wat tunen is als je een brommer perfect tuned kan hij harder gaan en meer pk's eruit krijgen SJAKIES... zelfs met een puch blok.

Deze reply staat Heinz
 
Hoe bedoel je ik ben een vuile hond!!!
Blorn 20-7-2003 20:00 Print reply

Posts: 13825
21pk op een luchtgekoeld puch blok? Ik krijg haast de slappe lach hier...
 
staaf 20-7-2003 20:02 Print reply

Posts: 266
Voor degene die denken dat die cilinder geen +-21pk kan hebben hebben jullie het mis want ik heb die cilinder naar Jan Smit van JSP powerparts gebracht en voor degene die geen kranten lezen, die kerel heeft 210 met zijn kreidler gereden
 
BITE MY DUST!! en een echte man rukt met de combinatietang
Blorn 20-7-2003 20:03 Print reply

Posts: 13825
En ook alles hangt ook alleen af van je cilinder enzo..
 
marcel 20-7-2003 20:06 Print reply

Posts: 1533
klinkt leuk dit project. maar als het af is adviseer ik ??n ding: ga er niet mee naar school enzo, dan is de lol er snel vanaf. ook van het blok is dan snel niet veel meer over. ik heb zelf een 80 metra op mijn puchblok en het echt niet meer te vergelijken met hoe een normale puch rijd met een 70 oid. ik rijd er ook af en toe mee. en de puchrace uiteraard

trouwens 21 pk is sterk overdreven dat wel. als je kijkt wat die scoots halen als ze echt ubergetuned zijn, dan zal dat puchblokje echt nooooooit 21 pk kunnen hebben. en al heeft ie het dan geef je ??n keer gas en dan breekt je koppeling in 20 stukken. als hij al niet wegsmelt

Dit bericht is ge-edit door marcel op 20-7-2003 20:09
 
Sk4f 20-7-2003 20:07 Print reply
Posts: 534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

En ook alles hangt ook alleen af van je cilinder enzo..


idd alles, breng je cilinder weg, laat em honen tot 200 cc en je BLAAST ALS DE GEKTE JONGE

we zullen zien
 
Hoi ik ben Buis uit Nijmegen en ik rij op een MB :D ( EN EEN PUCH ! )
Mark Mtx 20-7-2003 20:12 Print reply
Posts: 564
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Buis

[...]


idd alles, breng je cilinder weg, laat em honen tot 200 cc en je BLAAST ALS DE GEKTE JONGE

we zullen zien


jah dat ze met moters ook alleen de cilinder beetje cilinder van een brommer tunen en de rest gaat vanzelf op een motor pleuren 13mm cab erop en gassen

edit:typ foutje



Dit bericht is ge-edit door Mark Mtx op 20-7-2003 20:13
 
HONDA rulez
MB50TUNED 20-7-2003 20:15 Print reply
Posts: 1054
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: staaf

Voor degene die denken dat die cilinder geen +-21pk kan hebben hebben jullie het mis want ik heb die cilinder naar Jan Smit van JSP powerparts gebracht en voor degene die geen kranten lezen, die kerel heeft 210 met zijn kreidler gereden


Hij gebruikte zeker ook een ninja uitlaat en een 22 mm . Die setup haalt nooit de 21 pk. Zelfs niet met hulpuitlaatpoorten enz..

En al zou die het wel halen dan zou je er niets aan hebben.

Je hebt namelijk je vermogen pas bij zoon hoog toerental dat je 3 minuten aan het rijden bent voordat je op de 15000 rpm zit oid. Omdat je onderin geen vermogen hebt en een vaste overbrenging hebt.

En daar aangekomen lig je binnen 2 seconden uit je powerband, dus heb je er nog niets aan

Dit bericht is ge-edit door MB50TUNED op 20-7-2003 20:16
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
marcel 20-7-2003 20:18 Print reply

Posts: 1533
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MB50TUNED

[...]


Hij gebruikte zeker ook een ninja uitlaat en een 22 mm . Die setup haalt nooit de 21 pk. Zelfs niet met hulpuitlaatpoorten enz..

En al zou die het wel halen dan zou je er niets aan hebben.

Je hebt namelijk je vermogen pas bij zoon hoog toerental dat je 3 minuten aan het rijden bent voordat je op de 15000 rpm zit oid. Omdat je onderin geen vermogen hebt en een vaste overbrenging hebt.

En daar aangekomen lig je binnen 2 seconden uit je powerband, dus heb je er nog niets aan

Dit bericht is ge-edit door MB50TUNED op 20-7-2003 20:16


puch is toch geen vaste overbrenging, pas al de koppeling vastgrijpt dan is het een vaste jah...
dus als je die koppeling bij 14.000 toeren (bijv, ik lul maar effe meej) laat aangrijpen dan moet hij er niet zo lang over doen. maargoed dit alles pas als het echt waar is natuurlijk.
 
MB50TUNED 20-7-2003 20:32 Print reply
Posts: 1054
Ik zou zeggen probeer het .

Denk eens aan handelbaarheid en controle over voertuig...

Verder stop je niet ff andere trekveertjes in een puch (zoals bij een scooter, ik weet dat er drukveren in puch zitten), maar zal je echt veel aan moeten passen aan de koppeling. En het huis ook, ik heb al eerder tandwielen los zien komen van het huis.

En vergeet niet dat de slag van puch 43 mm is....

verder ga ik er niet meer serieus op in..
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
marcel 20-7-2003 20:46 Print reply

Posts: 1533
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MB50TUNED

Ik zou zeggen probeer het .

Denk eens aan handelbaarheid en controle over voertuig...

Verder stop je niet ff andere trekveertjes in een puch (zoals bij een scooter, ik weet dat er drukveren in puch zitten), maar zal je echt veel aan moeten passen aan de koppeling. En het huis ook, ik heb al eerder tandwielen los zien komen van het huis.

En vergeet niet dat de slag van puch 43 mm is....

verder ga ik er niet meer serieus op in..


ja maar ik had het maar effe over die aandrijving moet je niet meteen over vanalles anders beginnen. ik weet ook wel dat het niet mogelijk is eigenlijk. en dat het waarschijnlijk niks wordt dit project......
 
Rudy 20-7-2003 20:52 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jurgheinz

ik heb een vraag aan iedereen die een mtx-sh heeft met 70 cc, wat voor cilinderkop hebben jullie er op zitten
ik rij nu met me originele 50 kop maar dat vind ik nix, en ik wil hem ook niet uitvijlen...wat voor oplossing hebben jullie hiervoor ??


hIemand met dit soort verhalen hahahhahhahahahahahah ja
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Neonlampje 20-7-2003 20:53 Print reply

Posts: 14825
http://www.xs4all.nl/~offers/pics/puch1.JPG
http://www.xs4all.nl/~offers/pics/puch2.JPG
http://www.xs4all.nl/~offers/pics/puch3.JPG
zo staat mijn puchje er nu bij,
mb voorvork, 17" mt velgen,
mt achterbrug met mt veren,
en een mt stuurtje erop..

en als klap op de vuurpijl, er een mt uitlaat onder gelast

rijdt wel leuk, lekker in de bochten, maar wheely's lukt je never nooit meer
 
MB50TUNED 20-7-2003 20:53 Print reply
Posts: 1054
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcel

[...]


ja maar ik had het maar effe over die aandrijving moet je niet meteen over vanalles anders beginnen. ik weet ook wel dat het niet mogelijk is eigenlijk. en dat het waarschijnlijk niks wordt dit project......


Oke, theoretisch kan het wel, maar in de praktijk zal je nog wel wat kleine problemeepjes tegen komen .

Ik bekijk het liever wat globaler, beter vooraf er achter komen dat iets niet werkt, dan na er een hoop tijd en geld ingstoken te hebben.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
marcel 20-7-2003 20:56 Print reply

Posts: 1533
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MB50TUNED

[...]


Oke, theoretisch kan het wel, maar in de praktijk zal je nog wel wat kleine problemeepjes tegen komen .

Ik bekijk het liever wat globaler, beter vooraf er achter komen dat iets niet werkt, dan na er een hoop tijd en geld ingstoken te hebben.


groot gelijk
 

Dit topic is 9576 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved