Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - cil wordt wel errug heet

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 880 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #10709 - cil wordt wel errug heet
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 777 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

martinus83 18-7-2003 16:55 Print topicpost

Posts: 3718
mijn brommer is picco bello, loopt lekker alles goed, alleen hij wordt zo snel warm!? reservoir zitvol vloeistof, heb nu da racegas voor me rad maar zonder wordt hij net zo warm, ik rij 3 km et et metertje staat tegen et rood aan?! wara kan da aan liggen?? alles is goed, hij lekt een klein beetje kvs bij de bout van de cil maar da kan et nie zijn lijkt me?? suggesties? sproeier carb afsteliing kan et da zijn????

et rijd nie egt gerust met zon hete motor
 

redd3vil 18-7-2003 16:59 Print reply
Posts: 692
Waterpomp
KVS
Sproeier ofsow ???
 
Bezoek ook eens www.brommerfreaks.nl
martinus83 18-7-2003 17:00 Print reply

Posts: 3718
KVS=vol
watrpomp werkt, kapje dr af, draait rond, keering is vervangen, lager is vervangen(blok is 200 km trug gereviseerd)

sinds revisatie wordt hij erg heet
 
barry 18-7-2003 17:02 Print reply

Posts: 7387
thermostaat die niet goed opent en daardoor slecht koelt?
 
He?
Bazz -> DRD 18-7-2003 17:02 Print reply

Posts: 1884
Misschien een te kleine sproeier?
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
Honda_boy 18-7-2003 17:07 Print reply

Posts: 555
Een vriend van mijn had ook racegaas voor zijn radiator gezet, en die wordt nu ook veel warmer! Iemand had zijn nieuwe jeanse jas zijn mouw op de uitlaat gehouden, is in brand gevlogen
Moest hem uitstampen

Missch is hij een keer door die racegaas te warm geworden en werkt er nu iets niet meer goed ofzo!

Vriend heeft racegaas er nog altijd op
 
Honda rulezzz !!!
Nikoz 18-7-2003 17:11 Print reply
Posts: 819
misschien flipt je temp meter of je sensor ..
 
mito maaaster
barry 18-7-2003 17:14 Print reply

Posts: 7387
dat kan ook, mijn sensor is ook kapot, als die helemaal koud is staat de wijzer net niet in het rode gedeelte, start ik hem, laat 1min stationair lopen, dan drukt die de naald helemaal tegen het eind van het huisje aan
 
He?
martinus83 18-7-2003 17:29 Print reply

Posts: 3718
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

thermostaat die niet goed opent en daardoor slecht koelt?


heb em een getest, deed et prima

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bazz -> NSR

Misschien een te kleine sproeier?


zou kunne ja, start sowies nie zonder choke en wegrijde met koude motor zonder choke wil ok nie, ok heeft ie moeite met het oppakken inlage toeren

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda_boy

Een vriend van mijn had ook racegaas voor zijn radiator gezet, en die wordt nu ook veel warmer! Iemand had zijn nieuwe jeanse jas zijn mouw op de uitlaat gehouden, is in brand gevlogen
Moest hem uitstampen

Missch is hij een keer door die racegaas te warm geworden en werkt er nu iets niet meer goed ofzo!

Vriend heeft racegaas er nog altijd op


zonder racegaas wordt hij net zo snel warm, zal nog es probere

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nikoz

misschien flipt je temp meter of je sensor ..


heeft alrid goeed gewerkt, 40 km rijde was nog steed nie heet, sinds revisatie en honen en al wel
 
Nikoz 18-7-2003 17:46 Print reply
Posts: 819
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: martinus83

heeft alrid goeed gewerkt, 40 km rijde was nog steed nie heet, sinds revisatie en honen en al wel


ja ik had ook dat probleem bij mijn nsr , had ik hem ook gereviseerd , ik begin weer rijden gelijk ging temp naar max dus ik schrok iedere keer heletijd af laten koelen maar schoot niet op toen ben ik gewoon doorgereden en toen zakte de temp meter na paar 100 meter weer naar het midden , erg wazig maarja nooit troubels mee gehad , had ook me thermostaat eruit geflikkerd btw maakte niks uit
 
mito maaaster
Pol de MT5 Crosser 18-7-2003 17:57 Print reply

Posts: 2892
Het kan ook heel goed je ontsteking zijn!
Bij mijn puchje werdt mijn uitlaat gewoon roodgloeiend ok mijn vliegwielkap kon je niet aanraken. En me cilinder kon je een ei op bakken. Toen stelde ik de onsteking iets beter en toen koelde hij beter zoop minder benzine en reed ook nog wat harder
 
http://www.cafedezolder.tk Biertje der bij?
martinus83 18-7-2003 18:02 Print reply

Posts: 3718
hmm zou kunne, heb een snelle plaat erin maar die stata nie op zn snelst,zal es ff wat klote...

er zat een mikuni 210 in, heb nu een keihin 130 en heb nog een keihin 150 ligge....ok ff teste.

rad zit nog steeds vol btw
 
Pol de MT5 Crosser 18-7-2003 18:05 Print reply

Posts: 2892
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: martinus83

hmm zou kunne, heb een snelle plaat erin maar die stata nie op zn snelst,zal es ff wat klote...

er zat een mikuni 210 in, heb nu een keihin 130 en heb nog een keihin 150 ligge....ok ff teste.

rad zit nog steeds vol btw


210 in de mikuni carb?! hoeveel cc cilinder zit er op dan?
 
http://www.cafedezolder.tk Biertje der bij?
martinus83 18-7-2003 18:06 Print reply

Posts: 3718
malossi 55 mm (98,3cc, mikuni 24, gianelli 80..zie profiel
 
Pol de MT5 Crosser 18-7-2003 18:08 Print reply

Posts: 2892
ohja nou dan kan het wel dacht dat je 70cc had nee maar kijk je ontsteking even na.....hij wordt echt heel flink heet als hij niet goed staat.
 
http://www.cafedezolder.tk Biertje der bij?
martinus83 18-7-2003 19:05 Print reply

Posts: 3718
sproeier 130 keihin: wordt nog steeds heet, wel minder snel heb ik et idee, b-kleur, koffiemetmelkbruin..mss 140 hale, heballeen nog 150 ligge..

alles was keiheet, bougie(das altijd maar tog, vliegwielkap was goed warm(plastic) vliegwiel is amper vast te houden ,carb is goed warm, heb nu de ontsteking op zn vroegst (snelle plaat)zo ff uitprobere, nu eerst ff af late koele...
 

Dit topic is 777 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved