Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Waar eindigt de brommer en begint de motor

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 916 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #10706 - Waar eindigt de brommer en begint d...
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 3859 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Da_Pool 19-7-2003 3:07 Print reply
Posts: 43
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: martinus83
...

cavice (ofzoiets) soort ducati iets, 1996, 23000 km, geen schade, zadel zit wel los 3000 euro

...




Cagiva Mito , bedoel je...? Is wel leuk, wil ik wel op me 18e.
 
thahondaman 19-7-2003 9:50 Print reply

Posts: 523
59cc is ook motor die kreidler rs dingen die zijn vaak ook gewoon als motor gekeurd enzz anders mogen ze niet rijden die rijden standaard al 95/100 dus en met 12 pk cilinder 130/140

en at stevig aanvoelt is nog niet indirect een motor ik heb ook op motoren gereden en ik vond me eigen mb soms veiliger !!!

en da gelul over cc inhoud
allemaal bull
gewoon als jij met 80cc rond wil rijden moet je da doen maar rij normaal
ik rij met 70cc malossi rond en ik kom nu bijna elke dag in nijmegen en ik rij in dorp en stad rustig(35 km/h ) en wordt nooit aangehouden !!!
ook al rij ik met dikke homoet ze houden die schijtbakken eerder aan omdat die godverdommese tering herrie maken !!! en altijd te hard rijden en ikuh niet hoor maar ik laat niet merken zelf de motorwouten komen naast me rijden en kijken hoe hard ik rij net buiten bebouwde kom en dat is dan 55/60 en dan doen ze vaak duimpje omhoog van goezo en sommige wijzen naar mijn uitLAAT maar die vinden verders niks erg !!!

effin

 
een echte man rijdt op een honda mb
Rens de mt freak 19-7-2003 11:17 Print reply

Posts: 307
Ze zouden 70 cc ook als brommer moeten beschouwen wand bijna iedereen rijd er mee
 
Beaker Roeleerd!
huh 19-7-2003 11:28 Print reply
Posts: 1755
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thahondaman

59cc is ook motor die kreidler rs dingen die zijn vaak ook gewoon als motor gekeurd enzz anders mogen ze niet rijden die rijden standaard al 95/100 dus en met 12 pk cilinder 130/140

en at stevig aanvoelt is nog niet indirect een motor ik heb ook op motoren gereden en ik vond me eigen mb soms veiliger !!!

en da gelul over cc inhoud
allemaal bull
gewoon als jij met 80cc rond wil rijden moet je da doen maar rij normaal
ik rij met 70cc malossi rond en ik kom nu bijna elke dag in nijmegen en ik rij in dorp en stad rustig(35 km/h ) en wordt nooit aangehouden !!!
ook al rij ik met dikke homoet ze houden die schijtbakken eerder aan omdat die godverdommese tering herrie maken !!! en altijd te hard rijden en ikuh niet hoor maar ik laat niet merken zelf de motorwouten komen naast me rijden en kijken hoe hard ik rij net buiten bebouwde kom en dat is dan 55/60 en dan doen ze vaak duimpje omhoog van goezo en sommige wijzen naar mijn uitLAAT maar die vinden verders niks erg !!!

effin





Bij jou misschien, hier houden ze IEDEREEN die niet ori rijdt aan zo ongeveer...bij een grote rollenbank controle pakken ze echt iedereen die op het eerste gezicht niet ori dr uit ziet en daar zou jij met je 70 malossi en homoet uitlaat ook gewoon onder vallen.

En ik kan me niet voorstellen dat je met die setuop echt 35 km/h in het dorp gaat rijden...ik vraag me af hoeveel keren per dag je dan ruzie hebt met automobilisten die vinden dat je niet doorrijdt. Kheb nog nooit in mn leven een brommer gezien die echt netjes 30 ging rijden in de bebouwde kom, zelfs opa op zn scooter rijdt bijna altijd 40/45.
 
rebuild nsr 19-7-2003 11:29 Print reply
Posts: 494
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundapp_gts

dat weet ik niet, nooit wat over gelezen eigenlijk. Lijkt me wel cool, 50cc twee-cilinder


die bestaat al in het kreidler tijdperk op assen dede er suzuki 50cc twinneertjes mee schenen enorm te janken die dingen maarwel gaaf
 
nothing beats a cubic inch
rebuild nsr 19-7-2003 11:31 Print reply
Posts: 494
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thahondaman

59cc is ook motor die kreidler rs dingen die zijn vaak ook gewoon als motor gekeurd enzz anders mogen ze niet rijden die rijden standaard al 95/100 dus en met 12 pk cilinder 130/140

en at stevig aanvoelt is nog niet indirect een motor ik heb ook op motoren gereden en ik vond me eigen mb soms veiliger !!!

en da gelul over cc inhoud
allemaal bull
gewoon als jij met 80cc rond wil rijden moet je da doen maar rij normaal
ik rij met 70cc malossi rond en ik kom nu bijna elke dag in nijmegen en ik rij in dorp en stad rustig(35 km/h ) en wordt nooit aangehouden !!!
ook al rij ik met dikke homoet ze houden die schijtbakken eerder aan omdat die godverdommese tering herrie maken !!! en altijd te hard rijden en ikuh niet hoor maar ik laat niet merken zelf de motorwouten komen naast me rijden en kijken hoe hard ik rij net buiten bebouwde kom en dat is dan 55/60 en dan doen ze vaak duimpje omhoog van goezo en sommige wijzen naar mijn uitLAAT maar die vinden verders niks erg !!!

effin



op de een of andere manier hebben ze meer respect voorcshakels als voor die plee potten: hmmmm toch nog iets menselijks te vionden bij de politie
 
nothing beats a cubic inch
User 927 19-7-2003 15:59 Print reply

Posts: 6405
50cc twinners? Wie heeft hier meer info over? Is dat sneller dan 1 cilinder? En als ik dat onder m'n brom gooi, is dat legaal? (Als ik al zo'n blok kan krijgen )

Zelf ff snel gegoogled: 50cc Twin cylinder



Suzuki RK 67 1967
Racing model. The last of the 1960's Suzuki 50cc racers (caused by rule-changes).
Engine type: Water-cooled 49,75 cc parallel twin 2-stroke. 17.5 ps/ 17.300 rpm (maximum revs 17.500), 176 km/h. 14-speed transmission.




60's era Tohatsu 50cc twin GP bike


Moet je dit eens lezen: Aprilia MX50
Supermoto version of the RX50
50cc, 2 stroke twin, 12bhp, Ins Grp 2
MRP '03 ?1,999 OTR. Available Imminently.

D8 eerst dat ut een 2cil was, maar is 1 cil.... rare lui bij Appie....

Dit bericht is ge-edit door Razadull op 19-7-2003 16:11
 
mr200r 19-7-2003 18:04 Print reply
Posts: 5122
Of je nou 125-250-1400cc rijd het gaat om het plezier een 600cc met 120 pk wordt door sommige mensen ook nog brommer genoemt.
die oude 2cilindertjes zijn wel mooi 20000 toeren sommige hebben 12 versnellingen,zijn allemaal in handen van de fabriek of hoge mensen
bv prinsen van een land waar ze ooit hebben gereden of verzamelaars.kunnen wij niet betalen
in ieder geval.Zou wel legaal zijn,mits hij49.9
cc is en 45 loopt.

Dit bericht is ge-edit door mr200r op 19-7-2003 18:08
 
mr200r
Neonlampje 19-7-2003 20:38 Print reply

Posts: 14825
die twinners, info wat ik daarover heb is dat t 2x 25cc is, en verder als n zonnetje schijnt te lopen, en hard ook!

wil echt zo'n blok! alleen nergens te krijgen
 
guus van driel 19-7-2003 22:01 Print reply
Posts: 846
me brommer stopt niet

ik hou dat ding om lekker een rondje te rijden enzo

 
Martin mt5 knol 19-7-2003 22:27 Print reply

Posts: 2211
wa maakt dat dan uit wanneer brommer en motor begint... En hoe ie eruit ziet maart geen bal uit lijkt me...
 
brommerforum stinkt

Dit topic is 3859 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved