Forums
Afdelingen
Zoek
Personal
Je bent niet ingelogd.
Technical Forum - 110cc malossie, wat voor carb?
Log in
Registreer
Vrijdag 31 januari 2025
Topics
MF
-
TF
-
EF
-
UF
MeF
-
PF
-
BeF
-
CF
Sales
Brommers
-
Blok
-
Cilinder
Overige Updates
FAQ
-
KB
-
Nieuws
-
Gallery
Links
-
Projecten
Online Users
Er zijn 1063 users online.
Brommerforum.nl wordt gehost door:
Topic:
Print topic
Zoek topic
Terug naar TF
Technical Forum - Topic #10696 - 110cc malossie, wat voor carb?
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina:
1
Dit topic is 641 keer bekeken.
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
hondamb8
17-7-2003 21:17
Posts: 284
ey kep een 110cc malossie op me MB8 maar ook een 18mm en lijkt me logisch dat die te klein is welke moet ik hebben om hem mee vermogen te laten krijgen maar ook niet echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer zuipt
robert
17-7-2003 22:09
Posts: 900
24 of 26 mikuni? 28, 32, misschien 36 moet ook te doen zijn
Een frikandel en een jagermeister in de morgen, is een dag zonder zorgen.
Mr Pain
17-7-2003 22:11
Posts: 4966
32mm niet zeiken dat ie niet veel mag zuipen anders ga maar origineel rijden!!!!!!!!!!!
MB-SpEeDfReAk
17-7-2003 22:14
Posts: 612
40 Weber carb
88
Mr Pain
17-7-2003 22:15
Posts: 4966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MB-SpEeDfReAk
40 Weber carb
dat is weer te groot
Blukaap
17-7-2003 23:01
Posts: 10008
24 mikuni, gewone ronde.
En wat boeit zuipen nou, je mag toch niet op de openbare weg op je 14e
.
Of je moet een erg grote tuin hebben.
Bastila is lief
koen-z
17-7-2003 23:18
Posts: 3702
19 mm is goed!
ken maat met dt met 110cc malossie, rijd ook met 19 mikunie met 250 sproeier
Blorn
17-7-2003 23:20
Posts: 13825
19 Mikuni? Die is nieuw voor mij..
En volgens mij kun je de 110 Malossi voor MB en DT niet echt vergelijken.
REPSOL_MIKE
17-7-2003 23:27
Posts: 2238
24 mikun is wel goed....loopt lekker verbruik 1 op 13 in de stad...lange afstanden lage toeren 1 op 16...makkelijk afstellen...
Dit topic is 641 keer bekeken.
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina:
1
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved