jeroen |
17-7-2003 18:45 |
Posts: 15066 |
Als die in Nederland ingevoerd is, is het een motor frame jah.
Als het bv Duits frame is, moet er nog wat mee gebeuren geloof ik.
|
|
|
|
Blijhoofd |
17-7-2003 21:22 |
Posts: 7378 |
ja tis een motor,tis alleen de braag of tie is ingevoerd het leuke is dat je hem zoveel mag op voere als je wil,zolang het geluid maar niet teveel word maar daar is toch bijna geen controle op,maar je moet wel dan belasting betalen,op 4takt msb zijn der heel veel die hun dax op kenteken gaan zette en er dan mee op de snelweg gaan rijden enzo
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
AR50 |
17-7-2003 21:40 |
Posts: 307 |
kan je meschien beter een ar125lc kopen
125cc lc zelfde frame als ar50 iets sterkere acterbrug zelfde velgen zelfde wegligging aleen ander kuipwerk maar voor de rest is ie het zelfde EN ECHT SNEL !! voor 125cc d8 ik ja kon er ook een kx 125 binnen rotor op zetten voor hele snelle gas reactie
( deze motor gaat mijn eerste worden als ik een kan vinden !! )
|
|
Suzuki the 1 weel driving adventure ;) |
|
Neonlampje |
17-7-2003 21:57 |
Posts: 14825 |
alleen wanneer je kenteken erbij krijgt kun je hem ook verzekeren, anders moet je eerst via rdw hem laten keuren..
|
|
|
|
robert |
17-7-2003 22:07 |
Posts: 900 |
hoe werkt zon rdw keuring precies eigelijk? En wat zal het kosten?
|
|
Een frikandel en een jagermeister in de morgen, is een dag zonder zorgen. |
|
Blorn |
17-7-2003 22:55 |
Posts: 13825 |
Kijk eens op http://www.rdw.nl dacht ik..
Ik snap nog steeds niet waarom men een brommer als motor wil verzekeren, je kan totaal niet mee komen in het verkeer, het slijt als de ziekte en een echte motor is zoveeeeeeel bruter!!
|
|
|
|
Rene |
18-7-2003 13:39 |
Posts: 2573 |
meeste mensen die dat doen doen het voor de police..
en degene die dat doen zijn dan die-hard brommerfreaks..
bv mensen die al lang een motor hebben maar zon brommertje ook leuk vinden.
Kreidlers, mbxen
|
|
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals |
|
mr200r |
18-7-2003 13:55 |
Posts: 5122 |
Er moeten wel papieren bij zitten anders kan de
rdw hem niet keuren en dan krijg je een kenteken
als de papieren en het brommertje kloppen.
|
|
mr200r |
|
Neonlampje |
18-7-2003 15:07 |
Posts: 14825 |
zelfbouw frames kun je ook laten keuren hoor!
ben r keertje achteraan geweest, wilde een cr op kenteken laten zetten..
ik wil ooit nog eens een ns1 of mbx ofzo op kenteken zetten, lijkt me best cool flink opfokken pas wanneer ik zwaar mag rijden dan he, dan kan ik gewoon legaal vet hard brommer blazen
|
|
|
|
NINJA |
18-7-2003 18:26 |
Posts: 380 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: AR50
kan je meschien beter een ar125lc kopen
afbeelding
125cc lc zelfde frame als ar50 iets sterkere acterbrug zelfde velgen zelfde wegligging aleen ander kuipwerk maar voor de rest is ie het zelfde EN ECHT SNEL !! voor 125cc d8 ik ja kon er ook een kx 125 binnen rotor op zetten voor hele snelle gas reactie
( deze motor gaat mijn eerste worden als ik een kan vinden !! )
die ziet er echt super gaaf uit!!
ik heb er al voor gezocht op internet, maar kon er niks over vinden heeft iemand een link naar een site waar hij op staat?
|
|
|
|
NINJA |
18-7-2003 18:28 |
|
Saknet |
18-7-2003 19:46 |
Posts: 10355 |
nee als je een zelfbouw frame hebt heb je geen 80frame nodig als je een 80frame heb heb je geen zelfbouw frame nodig snap je.
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|