Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Vlieg toch op met je vliegwiel....

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 827 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #10648 - Vlieg toch op met je vliegwiel....
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2670 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Baasbas 15-7-2003 18:12 Print reply
Posts: 2176
tsjek je mail bluk
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
brommercrazy 15-7-2003 18:12 Print reply

Posts: 2594
Een maat van mij heeft een mtx-sh met mbx blok dat loopt maximum 12500 toeren met originele cilinder 80cc,onbegrensde originele uitlaat voor 80 en 26mm mikuni, hij heeft echter wel een malossi ontsteking

Dit bericht is ge-edit door brommercrazy op 15-7-2003 18:13
 
spaanplaat 15-7-2003 18:13 Print reply
Posts: 691
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester

Leg uit svp, want dit is nieuw ?


wat valt hieraan uit te leggen dan ?

de originele ontsteking is gemaakt om max maar 10000 continu aan te kunnen dus als je dan nog meer toeren wil KUNNEN draaien dan moet je gewoon een binnenrotor in je brommer bouwen
 
Blorn 15-7-2003 18:14 Print reply

Posts: 13825
Vind het nogal onzin..

En een Malossi ontsteking? Sinds wanneer bestaan die voor Honda?
 
Blukaap 15-7-2003 18:14 Print reply

Posts: 10008
Jah, maar waarom zou ie maar 10000rpm kunnen maken, waar heb je de wijsheid vandaan en blabla.

Snappie, ik ga niet zomaar iets aannemen wat iemand zegt.
Verklaar maar waarom het niet meer toeren kan draaien continu.
 
Bastila is lief
Pistonpen Paultje 15-7-2003 18:15 Print reply

Posts: 8678
Heb een keer een DT(of was het nou TSX?) vliegwiel vast gehad, leek allemaal het zelfde

Ik zal eens ff kijken wat ik allemaal aan vliegwielen heb.

 
brommercrazy 15-7-2003 18:15 Print reply

Posts: 2594
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

Vind het nogal onzin..

En een Malossi ontsteking? Sinds wanneer bestaan die voor Honda?


Weet ik ook niet, staat op de grondplaat
 
User 927 15-7-2003 18:16 Print reply

Posts: 6405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG

Heb een keer een DT(of was het nou TSX?) vliegwiel vast gehad, leek allemaal het zelfde

Ik zal eens ff kijken wat ik allemaal aan vliegwielen heb.



DT vliegwiel is van Mitsubishi, en lijkt wel wat op die van Brommercrazy, behalve dan dat er 4 van die lange sleuven in zitten (geloof ik, kwenie zeker en geen zin vliegwiel kap eraf te slopen)
 
Blukaap 15-7-2003 18:17 Print reply

Posts: 10008
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy

[...]


Weet ik ook niet, staat op de grondplaat


Dan is het een originele ontsteking met Malossi grondplaat .

Maar goed, wil iedereen ook kijken naar NSR50 en MBX80 vliegwielen, de rest interesseert mij niet eigenlijk.

Dit bericht is ge-edit door Blukmeester op 15-7-2003 18:18
 
Bastila is lief
User 927 15-7-2003 18:17 Print reply

Posts: 6405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy

[...]


Weet ik ook niet, staat op de grondplaat


Hoeft ook neij voor honda te zijn, kan pas gemaakt zijn
 
Blorn 15-7-2003 18:17 Print reply

Posts: 13825
Oftewel een ori ontsteking met vervroegde grondplaat
 
Pistonpen Paultje 15-7-2003 18:17 Print reply

Posts: 8678
Een malossi grondplaat dus, dat is gewoon een vervroegde grondplaat. Kun je ook met een veil berijken

dubbelpost


Dit bericht is ge-edit door honda-crew-PG op 15-7-2003 18:17
 
spaanplaat 15-7-2003 18:17 Print reply
Posts: 691
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester

Jah, maar waarom zou ie maar 10000rpm kunnen maken, waar heb je de wijsheid vandaan en blabla.

Snappie, ik ga niet zomaar iets aannemen wat iemand zegt.
Verklaar maar waarom het niet meer toeren kan draaien continu.


tja.. de honda dealer hier in de buurt zei tegen mij dat als als ik dus meer wil draaien dat mijn ontsteking gewoon vroeg of laat ermee gaat kappen. Ik draai op top 13000 toeren en begin nog nix te merken.. ik trek hem natt ook lekker door en zelf nooit last van gehad, maar ik ben nu toch op zoek naar een binnenrotor omdat je daar ten 1e meer toeren mee KAN draaien en het doortrekken verloopt gewoon lekkerder
 
brommercrazy 15-7-2003 18:17 Print reply

Posts: 2594
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester

Dan is het een originele ontsteking met Malossi grondplaat .


Da kan ook
 
Blukaap 15-7-2003 18:19 Print reply

Posts: 10008
Spaanplaat: brommerboeren willen nog wel eens heerlijke onzin verkondigen.
En totdat iemand met een fatsoenlijke verklaring komt waarom het niet zou kunnen geloof ik er ook geen drol van .
 
Bastila is lief

Dit topic is 2670 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved