Baasbas |
15-7-2003 18:12 |
Posts: 2176 |
tsjek je mail bluk
|
|
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik |
|
brommercrazy |
15-7-2003 18:12 |
 Posts: 2594 |
Een maat van mij heeft een mtx-sh met mbx blok dat loopt maximum 12500 toeren met originele cilinder 80cc,onbegrensde originele uitlaat voor 80 en 26mm mikuni, hij heeft echter wel een malossi ontsteking
Dit bericht is ge-edit door brommercrazy op 15-7-2003 18:13
|
|
|
|
spaanplaat |
15-7-2003 18:13 |
Posts: 691 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester
Leg uit svp, want dit is nieuw ?
wat valt hieraan uit te leggen dan ?
de originele ontsteking is gemaakt om max maar 10000 continu aan te kunnen dus als je dan nog meer toeren wil KUNNEN draaien dan moet je gewoon een binnenrotor in je brommer bouwen
|
|
|
|
Blorn |
15-7-2003 18:14 |
 Posts: 13825 |
Vind het nogal onzin..
En een Malossi ontsteking? Sinds wanneer bestaan die voor Honda?
|
|
|
|
Blukaap |
15-7-2003 18:14 |
 Posts: 10008 |
Jah, maar waarom zou ie maar 10000rpm kunnen maken, waar heb je de wijsheid vandaan en blabla.
Snappie, ik ga niet zomaar iets aannemen wat iemand zegt.
Verklaar maar waarom het niet meer toeren kan draaien continu.
|
|
Bastila is lief |
|
Pistonpen Paultje |
15-7-2003 18:15 |
 Posts: 8678 |
Heb een keer een DT(of was het nou TSX?  ) vliegwiel vast gehad, leek allemaal het zelfde
Ik zal eens ff kijken wat ik allemaal aan vliegwielen heb.
|
|
|
|
brommercrazy |
15-7-2003 18:15 |
 Posts: 2594 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blorn
Vind het nogal onzin..
En een Malossi ontsteking? Sinds wanneer bestaan die voor Honda?
Weet ik ook niet, staat op de grondplaat
|
|
|
|
User 927 |
15-7-2003 18:16 |
 Posts: 6405 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG
Heb een keer een DT(of was het nou TSX? ) vliegwiel vast gehad, leek allemaal het zelfde
Ik zal eens ff kijken wat ik allemaal aan vliegwielen heb.
DT vliegwiel is van Mitsubishi, en lijkt wel wat op die van Brommercrazy, behalve dan dat er 4 van die lange sleuven in zitten (geloof ik, kwenie zeker en geen zin vliegwiel kap eraf te slopen)
|
|
|
|
Blukaap |
15-7-2003 18:17 |
 Posts: 10008 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy
[...]
Weet ik ook niet, staat op de grondplaat
Dan is het een originele ontsteking met Malossi grondplaat  .
Maar goed, wil iedereen ook kijken naar NSR50 en MBX80 vliegwielen, de rest interesseert mij niet eigenlijk.
Dit bericht is ge-edit door Blukmeester op 15-7-2003 18:18
|
|
Bastila is lief |
|
User 927 |
15-7-2003 18:17 |
 Posts: 6405 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy
[...]
Weet ik ook niet, staat op de grondplaat
Hoeft ook neij voor honda te zijn, kan pas gemaakt zijn
|
|
|
|
Blorn |
15-7-2003 18:17 |
|
Pistonpen Paultje |
15-7-2003 18:17 |
 Posts: 8678 |
Een malossi grondplaat dus  , dat is gewoon een vervroegde grondplaat. Kun je ook met een veil berijken
dubbelpost
Dit bericht is ge-edit door honda-crew-PG op 15-7-2003 18:17
|
|
|
|
spaanplaat |
15-7-2003 18:17 |
Posts: 691 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester
Jah, maar waarom zou ie maar 10000rpm kunnen maken, waar heb je de wijsheid vandaan en blabla.
Snappie, ik ga niet zomaar iets aannemen wat iemand zegt.
Verklaar maar waarom het niet meer toeren kan draaien continu.
tja.. de honda dealer hier in de buurt zei tegen mij dat als als ik dus meer wil draaien dat mijn ontsteking gewoon vroeg of laat ermee gaat kappen. Ik draai op top 13000 toeren en begin nog nix te merken.. ik trek hem natt ook lekker door en zelf nooit last van gehad, maar ik ben nu toch op zoek naar een binnenrotor omdat je daar ten 1e meer toeren mee KAN draaien en het doortrekken verloopt gewoon lekkerder
|
|
|
|
brommercrazy |
15-7-2003 18:17 |
|
Blukaap |
15-7-2003 18:19 |
 Posts: 10008 |
Spaanplaat: brommerboeren willen nog wel eens heerlijke onzin verkondigen.
En totdat iemand met een fatsoenlijke verklaring komt waarom het niet zou kunnen geloof ik er ook geen drol van  .
|
|
Bastila is lief |
|