Blukaap |
15-7-2003 0:13 |
Posts: 10006 |
Het lijkt me logischer dat je fitting ergens kortsluiting maakt.
Of je hebt de draadjes van je lamp verkeerd aangesloten ofzo.
|
|
Bastila is lief |
|
Pas |
15-7-2003 0:20 |
Posts: 1181 |
lijkt me niet dat een gloed nieuwe sf voorkapje korsluiting maakt in allebij de fittingen...
|
|
GSXR600K1 |
|
Pas |
15-7-2003 0:21 |
Posts: 1181 |
schakelaar is 100% zeker goed aangesloten, hooegstens heb ik Hi en Low omgedraaid maar dat moet helemaal niet uitmaken
|
|
GSXR600K1 |
|
Honda_boy |
15-7-2003 0:21 |
Posts: 555 |
Ik denk ook dat je lampje ergens kortsluiting maakt!! Meet eens de 2 draden die naar het lampje gaan of ze mekaar geleiden als het lampje erin zit! Als dat zo is, dan weet je zeker dat je lampje kortsluiting maakt!
Dat je verlichtingsspoel gaar is lijkt me raar, want dan zou je eerst toch ook geen 6Volt kunnen meten!
|
|
Honda rulezzz !!! |
|
Blukaap |
15-7-2003 0:24 |
Posts: 10006 |
Dan zit er misschien iets verkeerd aangesloten.
Of de lampjes zijn gewoon kapot fabrieksaf (jah, dat kan zeker gebeuren).
Of als het 12V lampjes zijn kan het zijn dat die niet zo geweldig branden op 6V.
Simpele manier om daar (op eigen risico) achter te komen is je spanningsregelaar of lichtweerstand losrukken en even gas geven.
Als ze het dan wel doen krijgen ze niet genoeg spanning.
Je loopt wel de kans dat je dan al je verlichting etc door laat branden, maar goed.
Dit bericht is ge-edit door Blukmeester op 15-7-2003 0:24
|
|
Bastila is lief |
|
Pas |
15-7-2003 0:27 |
Posts: 1181 |
is het niet zo dat je verlichtingsspoel het vermogen niet meer kan opbrengen?
kortsluiting kan gewoon niet, de draadjes kunnen niet op een andere manier aangesloten worden.
Ik kan morgen wel ff uitproberen door een lampje te nemen en de draden er met de hand tegen te houden
|
|
GSXR600K1 |
|
Pas |
15-7-2003 0:28 |
Posts: 1181 |
ik heb ook een 6v lampje gebprobeerd, want er zit inderdaad 2x 12V in
|
|
GSXR600K1 |
|
Pas |
15-7-2003 0:29 |
Posts: 1181 |
lichtweerstand heb ik ook al een keer losgetrokken. Maar dat moet niet deren want die 6 volt die hij zonder lampje geeft moet ie ook met lampje kunnen geven !
|
|
GSXR600K1 |
|
Blukaap |
15-7-2003 0:30 |
Posts: 10006 |
|
|
Bastila is lief |
|
Pas |
15-7-2003 0:30 |
Posts: 1181 |
ontsteking is trouwens best wel ranzig van binnen maar ik heb geen pullitrekker om het open te maken
|
|
GSXR600K1 |
|
Pas |
15-7-2003 0:35 |
Posts: 1181 |
ik ga morgen die ontstekingsspoel wel doormeten, nu ik weet wat ik ervoor moet doen
Dit bericht is ge-edit door Pas op 15-7-2003 10:23
|
|
GSXR600K1 |
|
Pas |
16-7-2003 11:08 |
Posts: 1181 |
verder niemand suggesties?
|
|
GSXR600K1 |
|
vinnie |
16-7-2003 11:27 |
Posts: 3505 |
lampjes zijn 12V
had ik ook met me SF kappie, branden amper tot niet, toen heb ik ff 2 goede lampjes gehaald en brandde ze super
oja, als je lampjes haalt moet je zegge dat het voor een dubbele koplamp is anders geve ze je de verkeerde
|
|
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon |
|
Saknet |
16-7-2003 13:49 |
Posts: 10355 |
kheb nog nooit gehad dat een ontsteking/lichtspoel spontaan stuk was
kben nu 20 had me MB toen ik 14 was..
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
Pas |
16-7-2003 17:15 |
Posts: 1181 |
ik kan hem nu niet meer starten omdat ie lekt bij me kop en dat zorgt voor behoorlijk wat tering zooi...
Maar, de spoel is niet kapot en uit de FITTING voor het lampje kan ik 6v meten met draaiende moter!! als ik de lampjes erin doe gebeurd er niet, hoeveel gas ik ook geef, als je dan de spanning op de draden meet is het opeens 0v. Haal je het lampje er weer uit wordt het weer 6v
|
|
GSXR600K1 |
|