Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Uitlaat Mtx-sh/nsr/mb

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1075 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #10632 - Uitlaat Mtx-sh/nsr/mb
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1004 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blukaap 15-7-2003 10:21 Print reply

Posts: 10006
Gassenrommel stroomt sneller en de rotzooi wordt hoogtoeriger.
 
Bastila is lief
bart de schakelgek 15-7-2003 10:41 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zoetahmeerdah

[...]


wrom moet je uitlaat dan koelen? voor over ik weet wikkelen ze hem in met materiaal om de uitlaat zo warm mogelijk te krijgen...win je vermogen mee. de theorie daarachter kan ik ff niet zo snel ophoesten maar die weet lude wel


jaah dat vertelde die hier ook net, wil ie ook doen met zijn mb, de cilinder omdraaien, dat is zodat je 1 rechte pijp hebt=geen weerstand en voor een constante uitlaat temperatuur want je hebt geen rijwind, maar voor de rest moet je het aan hem vragen
 
Limburger
Leon de mt5 boer 15-7-2003 10:45 Print reply
Posts: 494
mijn lijkt bij een mttje een onderlangse pijp beter, dan kan de rijwind de cilinder beter berijken. en als er een bocht voor zit bellemert dat volgens mij een gedeelte van de koeling

 
ik kom uit brabant kunde gij de zien
spaanplaat 15-7-2003 11:58 Print reply
Posts: 691
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leon de mt5 boer

mijn lijkt bij een mttje een onderlangse pijp beter, dan kan de rijwind de cilinder beter berijken. en als er een bocht voor zit bellemert dat volgens mij een gedeelte van de koeling



cilinder wordt echt wel gekoeld hoor anders zou het een beetje stom zijn dat HONDA een brommer uitbrengt met slechte koeling Dan zou honda alle mt's standaard wel met onderlangse rijden denk je niet ?
 
Luc 15-7-2003 12:24 Print reply

Posts: 3590
Quote:
jaah dat vertelde die hier ook net, wil ie ook doen met zijn mb, de cilinder omdraaien, dat is zodat je 1 rechte pijp hebt=geen weerstand en voor een constante uitlaat temperatuur want je hebt geen rijwind, maar voor de rest moet je het aan hem vragen



= vet project!!
Alleen volges mij kun je bij MT/MB je cil niet zo makkelijk "achterstevoren" zetten, als bij yamaha, bij yamaha staan alle draadeinden even dicht bij elkaar, in een vierkant, bij honda
past een cilinder der mar op ??n manier op, snappie??

ontopic;
na het lezen van alle replys ben ik er tog nog steeds niet van overtuigd dat een onderwaartse sneller zou zijn
 
spaanplaat 15-7-2003 12:27 Print reply
Posts: 691
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lucvpuijenbroek

[...]

na het lezen van alle replys ben ik er tog nog steeds niet van overtuigd dat een onderwaartse sneller zou zijn


nee idd.. anders zouden alle crossers toch ook onderlangs zijn.. als het veel sneller zou zijn dat zouden er toch alleen onderlangse zijn . Dat is volgens mij ook makkelijker te fixen dan een bovenlangse met bochten enzow
 
Blukaap 15-7-2003 13:08 Print reply

Posts: 10006
Misschien dat het bij een crosser bovenlangs loopt om wat extra grondspeling te krijgen ? .
 
Bastila is lief
de_koen 15-7-2003 13:11 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester

Misschien dat het bij een crosser bovenlangs loopt om wat extra grondspeling te krijgen ? .


idd,

bij een CR 500 monobike bv loopt de uitlaat ook vaak onderlangs, het zal dus wel schelen lijkt me
 
Honda 5-Bak te koop
Blukaap 15-7-2003 13:12 Print reply

Posts: 10006
Doet het ook.
Voornaamste reden dat die onderlangse uitlaten op MT(X) etc beter lopen is omdat de bovenlangse bijna allemaal complete bagger zijn.
 
Bastila is lief

Dit topic is 1004 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved