guus van driel |
14-7-2003 18:20 |
Posts: 846 |
volgens mij is jullie brommerboer een trekvlek die nog een berg onderlangse uitlaten overheeft
en die kwijt wil door onzinige verhalen te verzinnen
|
|
|
|
Harm |
14-7-2003 18:47 |
Posts: 3032 |
hehe, volgens mij moet ie ook van zun onderlangse af. Heb je ooit zon vette wegracer of raceauto gezien, allemaal spagettibochtjes.....en dat rijd niet snel.
|
|
http://www.durtikkers.tk |
|
Blorn |
14-7-2003 18:48 |
Posts: 13825 |
Klopt opzich wel een beetje, maar het verschil tussen een bovenlangse Proma en een onderlangse zal nihil zijn denk ik.
|
|
|
|
dreakx |
14-7-2003 18:52 |
Posts: 123 |
ja en een uitlaat met meer bochten verkoold wat sneller waardoor het vermogen natuurlijk ook minder word. maar ik heb zelf ook een MT en ga er echt geen onderlangse opgooien voor dat kleine beetje vermogen want je mt ziet er naar mijn mening er dan nog eens 3 X leiper uit
|
|
|
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
14-7-2003 18:53 |
Posts: 5996 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: guus van driel
volgens mij is jullie brommerboer een trekvlek die nog een berg onderlangse uitlaten overheeft
en die kwijt wil door onzinige verhalen te verzinnen
maar hij heeft wel gelijk, waarom denk je dat zwaar verbouwde racers de cilinder omgedraaid hebben? juist. om er zo weinig mogelijk bochten in de uitlaat te hebben. liefst helemaal geen. bochten=weerstand=verlies in dit geval
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Harrie
hehe, volgens mij moet ie ook van zun onderlangse af. Heb je ooit zon vette wegracer of raceauto gezien, allemaal spagettibochtjes.....en dat rijd niet snel.
auto is 4 takt...heel ander verhaal
Quote: Oorspronkelijk gepost door: dreakx
ja en een uitlaat met meer bochten verkoold wat sneller waardoor het vermogen natuurlijk ook minder word. maar ik heb zelf ook een MT en ga er echt geen onderlangse opgooien voor dat kleine beetje vermogen want je mt ziet er naar mijn mening er dan nog eens 3 X leiper uit
verklaar eens waarom die sneller zou verkolen? ben wel benieuwd waarom
Dit bericht is ge-edit door zoetahmeerdah op 14-7-2003 18:55
|
|
ik haat mensen |
|
Blorn |
14-7-2003 18:56 |
Posts: 13825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: zoetahmeerdah
[...]
maar hij heeft wel gelijk, waarom denk je dat zwaar verbouwde racers de cilinder omgedraaid hebben? juist. om er zo weinig mogelijk bochten in de uitlaat te hebben. liefst helemaal geen. bochten=weerstand=verlies in dit geval
Maar dan krijgt de bocht weer geen/weinig koeling.. Alles heeft zo z'n voor- en nadelen.
|
|
|
|
dreakx |
14-7-2003 19:02 |
Posts: 123 |
gheheh ja ik heb het mij ook ooit eens uit laten leggen, maar dat kan ik alleen met een tekening. maar het is toch algemeen bekend dat je een uitlaat van een mt vaker moet vervangen dan die van een mb
|
|
|
|
Blorn |
14-7-2003 19:04 |
Posts: 13825 |
Euhm, neeh?
|
|
|
|
dreakx |
14-7-2003 19:13 |
Posts: 123 |
4 wielen zijn trouwens voor invaliden
|
|
|
|
Luc |
14-7-2003 21:17 |
|
Luc |
14-7-2003 21:18 |
Posts: 3590 |
|
|
|
|
Mark Mtx |
14-7-2003 21:22 |
Posts: 564 |
ik heb ze nog maaruh bij kreidlers en zundapp is de uitlaat Imi volgens mij een flens meer met een stuk buis en demper
|
|
HONDA rulez |
|
Mark Mtx |
14-7-2003 21:27 |
Posts: 564 |
als het nou echt harder ging zou ik een kopen.maar trouwens ik moet een nieuwe uitlaat onder mijn mtx-sh mijn proma is verrot ik d8 aan een gianelli te kopen of weer een proma en gianelle carbon demper er op wat loopt het beste op een orgi cilinder en ook goed blijfl lopen als je er 50snel onder zet ik denk zelf dat iedereen zegt:PROMA maar jah
|
|
HONDA rulez |
|
Harm |
14-7-2003 21:29 |
Posts: 3032 |
giga snellie, roest niet zo snel
|
|
http://www.durtikkers.tk |
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
15-7-2003 7:09 |
|