Hmm er was eerst een FAQ er over.......
Je moet je ontsteking iets te laat zetten en je moet op elke uitlaatpijp een gat boren en daar een bout op lassen. Dan in die bouten een bougie draaien en een extra bougie kabel vanaf je bobine er naar toe. Maar er een schakelaar tussen. En als je dan rijd en je doet gas terug of zo dan zet je die schakelaar om.
Snap je wat ik bedoel?
Dit bericht is ge-edit door Pol de MT5 Crosser op 14-7-2003 13:28
ik wil pimpin grote vlammen geen snelle blauwe maar grote
van die deobus vlammen zeg maar
maar als je nou bougie op uitlaat zet en die met schakelaar zo maakt dat of je gewone bougie of je uitlaat bougie
want als hij daalt in toerne stuurt hij mengels dat neit verbrandt word (bougie in cill even uit) naar uitlaat waar hij dan da mengsel alsnog verbrand.
ik wil pimpin grote vlammen geen snelle blauwe maar grote
van die deobus vlammen zeg maar
maar als je nou bougie op uitlaat zet en die met schakelaar zo maakt dat of je gewone bougie of je uitlaat bougie
want als hij daalt in toerne stuurt hij mengels dat neit verbrandt word (bougie in cill even uit) naar uitlaat waar hij dan da mengsel alsnog verbrand.
wat voor soort vlamme zouden er dan afkomen?
als alles goed warm is knallen + gele/blauwe steekvlam. Tenminste, dat is meestal zo