Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Waarom geen nieuwe schakel???....lig je tenminste niet altijd te sleutelen.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1384 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #10600 - Waarom geen nieuwe schakel???....li...
Pagina 1 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12Volgende pagina >
Dit topic is 7056 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MotorhispaniaRX 13-7-2003 4:20 Print topicpost
Posts: 51
waarom kopen mensen niet gewoon een nieuwe schakel, kun je tenminste rijden i.p.v. sleutelen. en niet zeggen dat je het om het sleutelen doet. want je rijdt liever dan dat je sleuteld. anders begin je maar een sleutelbedrijf...???
 

Ralf 13-7-2003 6:11 Print reply

Posts: 9073
Wat is dit nou weer voor een mislukte rant poging?

Ik koop geen nieuwe schakel omdat AM6 zuigt, en er naar mijn mening weinig fatsoenlijks meer wordt gemaakt, zoals die spaanse en ramp zooi. In afwerking, duurzaamheid en degelijkheid halen die nieuwe dingen het gewoon niet bij de wat oudere...

En ik zou nooit op een RS of RXje gezien willen worden, zou me doodschamen

Dit bericht is ge-edit door Ralf op 13-7-2003 6:14
 
Daan Da Man 13-7-2003 6:13 Print reply
Posts: 2064
ladieda, maar wel jalours zijn als je zo een ding met grote schijfremmen en upside down voorvork en enkele achterbrug, en lichtmetalen stervelgen en elektrische start, halogeenlampen en mooie gestroomlijnde kuip met een noodgang voorbij ziet vliegen



pathetick> whatever

Dit bericht is ge-edit door Daan futura man op 13-7-2003 6:14

ow ben carterinlaat vergeten enzo

en aluminium deltabox frame

en standaard een prolink systeem (ofzoiets)

Dit bericht is ge-edit door Daan futura man op 13-7-2003 6:15

Dit bericht is ge-edit door Daan futura man op 13-7-2003 6:15

Dit bericht is ge-edit door Daan futura man op 13-7-2003 6:16

en standaard mooie tubeless semi race slicks

Dit bericht is ge-edit door Daan futura man op 13-7-2003 6:16

zal ik zo maar doorgaan?

Dit bericht is ge-edit door Daan futura man op 13-7-2003 6:16

12 volt systeem

Dit bericht is ge-edit door Daan futura man op 13-7-2003 6:17

k ga nu maar es slapen

Dit bericht is ge-edit door Daan futura man op 13-7-2003 6:17

mogelijkheid om bijna 2 keer zoveel toeren te draaien

Dit bericht is ge-edit door Daan futura man op 13-7-2003 6:18

en vindt je het gek dat het oude spul degelijker is enzo? en dat er een betere afwerking is? hahaha lol misschien wel omdat er een kwart van het aantal onderdelen wordt gebruikt van een nieuw ding

Dit bericht is ge-edit door Daan futura man op 13-7-2003 6:19

truste

Dit bericht is ge-edit door Daan futura man op 13-7-2003 6:20
 
Ralf 13-7-2003 6:15 Print reply

Posts: 9073
Ik niet iig...

Jahoor Daan, ga maar door je maakt jezelf belachelijker bij elke onderdeel wat je aanvoert..

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daan futura man
en vindt je het gek dat het oude spul degelijker is enzo? en dat er een betere afwerking is? hahaha lol misschien wel omdat er een kwart van het aantal onderdelen wordt gebruikt van een nieuw ding



Van een Honda blokje zijn bak lagers nog niet gaar na 15k km en hoef je je koppeling niet op 10 manieren te versterken om hem slipvrij te maken...
En zoals je zegt, het is degelijker, en er worden nieuwe onderdelen gebruikt, dat zou dan voor die spanjaardjes ook haalbaar moeten zijn?

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daan futura man
mogelijkheid om bijna 2 keer zoveel toeren te draaien

Jij draait 28.000 toeren met membraaninlaat, knap..


Dit bericht is ge-edit door Ralf op 13-7-2003 6:24
 
Daan Da Man 13-7-2003 6:21 Print reply
Posts: 2064
uitgeluld?
 
Daan Da Man 13-7-2003 6:24 Print reply
Posts: 2064
OF omdat ze standaard onbegrensd 120 gaan soms

WHAHAHAHA

nu ga ik echt slapen
 
Ralf 13-7-2003 6:28 Print reply

Posts: 9073
Onbegrensde Derbitjes rijden net 80 ofzo... net als onbegrensde TSXjes ed...

Am6 dingen, ligt er maar net aan welke cilinder je hebt, ene model gaat idd wel hard, allen ja, deed de GT4 ook..
 
Pistonpen Paultje 13-7-2003 9:22 Print reply

Posts: 8678
Het belangrijkste word denk ik nog vergeten....

WAT DENK JE WAT DAT KOST!!

Ik heb er nog over gedacht om al mijn brommers er uit te gooien en een Derbi of aprilia te kopen vanwege 50km elke dag rijden. Maar denk dat ik met honda's minder slijtage en kosen heb.

maar ik zou ze ook niet meer zonder oudjes kunnen

Dit bericht is ge-edit door honda-crew-PG op 13-7-2003 9:34
 
Saknet 13-7-2003 9:35 Print reply

Posts: 10355
omdat je met zon brommer niet eens een keertje over de straat kan glijden zonder een grote hoop geld kwijt te zijn (en als je KO raakt en je heb je beurs in je broekzak ben je nog meer kwijt maja dat geld ook weer voor oudere brommers natuurlijk
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Blukaap 13-7-2003 10:20 Print reply

Posts: 10006
Hoezo onbetrouwbaar ?
Ik heb gisteren 160km gereden met m'n NSR, gemiddeld rond de 60/70km/h gehangen (en sneller).
Tel daarbij een verbruik van 1:20 op, mwoh, lijkt me niet verkeerd.
En Alwin net zo ver met z'n MTX, die heeft alleen z'n ketting een keer moeten spannen (nieuwe ketting, vandaar) en een keer moeten tanken.

En ik vind die nieuwe dingen geen van allen leuk, ze rijden gewoon kut imho.
Enige wat je d'r mee kan is hard rijden tot het kapot loopt, want lekker rustig toeren vind ik ze niet geschikt voor, heb ik op die MBK X-limit van Ralf/Ronald wel gemerkt.

Geef mij maar oud spul, als dat goed gemaakt is en je gaat er normaal mee om gaat het iig niet kapot.
En je kunt er tenminste een sloot mee inrijden, 3 kwartier laten lekken en verder rijden.
Bij zo'n nieuw ding is na een wasbeurtje de hele elektronica al naar de klote.

Dusseh: Daan en RX-kneus: zoek friendjes.


Daan: het is pathetic .


Dit bericht is ge-edit door Blukmeester op 13-7-2003 10:20
 
Bastila is lief
crazypeter 13-7-2003 10:53 Print reply

Posts: 1298
ben het wel met harrie eens


die draadboom van die nieuwe dingen zijn gewoon kut

alles slijt als een gek vooral als het snel is


ik hou het wel bij de (oude) honda

 
bla bla bal bla bla bla blah
Rick 13-7-2003 10:55 Print reply

Posts: 3788
ik vind het gewoon te duur om een nieuwe te kopen, drom heb ik een honda gekocht (en voor het geluid )
 
Ride like your ass is on fire!!!
jackmasterTZR 13-7-2003 10:59 Print reply

Posts: 3062
oke de oude blokken zijn denk wel beter. maar zo'n nieuwe schakel is wel veeeeeel mooier
 
crazypeter 13-7-2003 11:00 Print reply

Posts: 1298
nou voor het geld wat ik in me dtr nsr en mt heb gestoken had ik met alle gemak een nieuwe rs of rx kenne kopen
maar had liever iets die ik helemaal naar me eige stijl ken maken


 
bla bla bal bla bla bla blah
Rick 13-7-2003 11:02 Print reply

Posts: 3788
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crazypeter

nou voor het geld wat ik in me dtr nsr en mt heb gestoken had ik met alle gemak een nieuwe rs of rx kenne kopen
maar had liever iets die ik helemaal naar me eige stijl ken maken




ik had uiteindelijk daarvan ook makkelijk een nieuwe kunnen kopen, maar dat komt er later allemaal nog bij, zo'n bult geld voor een nieuwe had ik gewoon niet op dat moment
 
Ride like your ass is on fire!!!
jackmasterTZR 13-7-2003 11:13 Print reply

Posts: 3062
dat is het 'm denk ook wel een beetje. dat je het geld niet meteen hebt. maar als je kijkt wat je ammel in je oudere brom steekt dat dat redelijk bij elkaar in de buurt ligt

 

Dit topic is 7056 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved