Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - info honda modellen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 908 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #10570 - info honda modellen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1786 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Daniel_84 11-7-2003 12:01 Print topicpost

Posts: 1127
Yo mensen, ik ben bezig met m'n webbie site. Ik heb info nodig over de honda ns1, en andere honda ns modellen. Ook is informatie van de honda crm welkom. Heeft iemand hier informatie, foto's, technische gegevens en dergelijke troep voor mij die ik op m'n website kan zetten. Op het net is heel weingig te vinden over deze modellen. OOk dacht ik dat in nederland in 1997 de laatste nsr verkocht werd, maar laatst zag ik een 2001 model, hoe zit het daarmee dan

edit erik: Je mag best info vragen, maar niet spammen
Link dus verwijdert.

Dit bericht is ge-edit door Erik_N op 11-7-2003 12:31
 

Pistonpen Paultje 11-7-2003 13:19 Print reply

Posts: 8678
CRM? wat is dat voor modelleke? Bedoel je CMX?

Nouja, er is zat informatie te krijgen hoor.


Oohwja, dat van model 2001, die zijn niet hier uit gebracht. In japan enzo wel.
 
spaanplaat 11-7-2003 13:27 Print reply
Posts: 691
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG

CRM? wat is dat voor modelleke? Bedoel je CMX?

Nouja, er is zat informatie te krijgen hoor.


Oohwja, dat van model 2001, die zijn niet hier uit gebracht. In japan enzo wel.


de crm is zo'n crossertje
 
Pistonpen Paultje 11-7-2003 13:51 Print reply

Posts: 8678
Wat is de naam van de website? Ik wil hem wel eens bekijke

Edit:

Kijk eens aan: NS1!!

Engine Liquid-cooled 2-stroke single
Bore x Stroke 48 x 41.4mm
Displacement 74.9cm3
Compression Ratio 7.2 : 1
Carburettor 18mm piston-valve type
Max. Power Output 9kW/9,750min-1 (DIN)
Max. Torque 2.5Nm/3,000min-1 (DIN)
Ignition Capacitor discharge (CDI)
Starter Primary kick
Transmission 6-speed
Final Drive Roller chain
Dimensions (L x W x H) 1,905 x 665 x 1,085mm
Wheelbase 1,290mm
Seat Height 775mm
Ground Clearance 140mm
Fuel Capacity 12 litres
Wheels Front 17 x MT2.15 cast aluminium
Rear 17 x MT2.75 cast aluminium
Tyres Front 90/80-17 46P (Tubeless)
Rear 100/80-17 52P (Tubeless)
Suspension Front 31mm telescopic fork, 130mm axle travel
Rear Pro-Link, 127mm axle travel
Brakes Front 256 x 4mm hydraulic disc with dual-piston calliper
Rear 220 x 4mm hydraulic disc with single-piston calliper
Dry Weight 98kg


Dit bericht is ge-edit door honda-crew-PG op 11-7-2003 13:54
 
sam vl. - [HRC Nijmegen] 11-7-2003 13:59 Print reply
Posts: 1062
OOk dacht ik dat in nederland in 1997 de laatste nsr verkocht werd, maar laatst zag ik een 2001 model, hoe zit het daarmee dan



dat zal ik je ff vertellen, de laatste nsr die in nederland goedgekeurd is komt idd uit 1997, en dat was dan de tiger (misschien ook trial color nog?) mijne komt ook uit 1997 namelijk (tenminste dat heb ik me laten vertellen).
alle andere nsr's die je niet kent, dus de nsr's met schijf voor en achter, zijn allemaal niet goedgekeurd in nl, ze worden dus nog wel gemaakt (met flinke verbeteringen) alleen niet in NL
oftewel, NL is kut
 
Nijmegen!
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 11-7-2003 14:24 Print reply

Posts: 7007
klopt die brengen ze elders uit, in Spanje bijvoorbeeld ...

Dat zijn gewoon zeg maar ns1?s maar dan 50cc ..

?97 was het laatste bouwjaar volges mij voor de tiger en tricolore
 
nobody fuck with us!!
Daniel_84 12-7-2003 1:55 Print reply

Posts: 1127
Bedankt mensen vooral honda crew PG, maar is de ns1 ooit wel eens in nederland uitgebracht, zo ja van wanneer tot wanneer? (vraag 1)
Maar volgens mij klopt iets niet Quote van Oscar O:
Dat zijn gewoon zeg maar ns1?s maar dan 50cc ..

De nsr en de ns1 verschillen wel van elkaar en het 2001 model van nsr heeft volgens mij ook dubbele remschijven.
Het probleem is dat er veel honda ns?en zijn uitgebracht zoals de honda ns, honda ns 50 F, honda ns 50 r, ( niet de honda nsr) en dan heb je ook nog de honda nsr. Dit wordt me allemaal te verwarrend. Ik heb zelf om info gevraagd bij de honda importeur. Maar geen antwoord van die mensen daaro. Ik wil niet spammen maar tjek dit maar eens: http://www.50cc-motorcycles.com/index.htm
Hier zie je foto?s van de nsr modellen en van de ns modellen. Weet iemand hier verder wat over te vertellen? Want ik wordt echt gek hiervan. Oh ja honda crew PG ik mag mijn website naam niet neerzetten want dat is spammen. Maar kijk maar naar mijn profile, daar zie je het adres
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 12-7-2003 14:23 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daniel_84

Bedankt mensen vooral honda crew PG, maar is de ns1 ooit wel eens in nederland uitgebracht, zo ja van wanneer tot wanneer? (vraag 1)
Maar volgens mij klopt iets niet Quote van Oscar O:
Dat zijn gewoon zeg maar ns1?s maar dan 50cc ..

De nsr en de ns1 verschillen wel van elkaar en het 2001 model van nsr heeft volgens mij ook dubbele remschijven.
Het probleem is dat er veel honda ns?en zijn uitgebracht zoals de honda ns, honda ns 50 F, honda ns 50 r, ( niet de honda nsr) en dan heb je ook nog de honda nsr. Dit wordt me allemaal te verwarrend. Ik heb zelf om info gevraagd bij de honda importeur. Maar geen antwoord van die mensen daaro. Ik wil niet spammen maar tjek dit maar eens: http://www.50cc-motorcycles.com/index.htm
Hier zie je foto?s van de nsr modellen en van de ns modellen. Weet iemand hier verder wat over te vertellen? Want ik wordt echt gek hiervan. Oh ja honda crew PG ik mag mijn website naam niet neerzetten want dat is spammen. Maar kijk maar naar mijn profile, daar zie je het adres



ow dat kan best zijn hoor, ik keek alleen ff naar de kappen en die lijken vrij veel op elkaar
 
nobody fuck with us!!
Luc 12-7-2003 14:44 Print reply

Posts: 3590


Cylinders 1
Cooling system Liquid
Displacement 49,0 CC
2/4 stroke 2
Bore and stroke 39 x 41,4
Tire size Front -- Back ??
KW ??
HP ??
Torque.NM ??
Fuel tank ??
Gears 6
Dry weight ??
Dutch prize

DIT is niet als spam bedoeld, deze info, over de CRM50 hep ik van een boven genoemde site, ik vindet trouwes wel een ergg gaaf dinkie, ziet er stoer uit, vooral die zijkappen, alleen die tank mag wel met radiateurkappies
 
De Schout 12-7-2003 14:47 Print reply
Posts: 5327
http://hart.tudosobr...p;ic=1269&o=1875 staat de crm 50 ook bij

Dit bericht is ge-edit door De Schout op 12-7-2003 14:47

http://www.motos.hon...?moto=47&tinfo=2

Dit bericht is ge-edit door De Schout op 12-7-2003 14:49
 
tune tweak fiddle bang bummer
Luc 12-7-2003 14:51 Print reply

Posts: 3590
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout

http://hart.tudosobr...p;ic=1269&o=1875 staat de crm 50 ook bij

Dit bericht is ge-edit door De Schout op 12-7-2003 14:47

http://www.motos.hon...?moto=47&tinfo=2

Dit bericht is ge-edit door De Schout op 12-7-2003 14:49


Dat is wel een CRM, mar die ik in men reply had staan, is een CRM50, en zo te zien, zijn die van jouw links, beide een CRM50 R die heeft dus WEL radiateurkappen.....

(even voor de duidelijk heid)


Dit bericht is ge-edit door lucvpuijenbroek op 12-7-2003 14:53
 
mr200r 12-7-2003 14:53 Print reply
Posts: 5122
de crm Heeft het zelfde blok als ns1 75cc je heb ook125-28 pk en 250 met 39 pk.
Allemaal in duitsland geziengekocht.
 
mr200r
mr200r 12-7-2003 14:55 Print reply
Posts: 5122
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r

de crm Heeft het zelfde blok als ns1 75cc je heb ook125-28 pk en 250 met 39 pk.
Allemaal in duitsland gezien/crm 75 gekocht.

 
mr200r
superior mt7 12-7-2003 15:06 Print reply

Posts: 2675
Klopt ja...heb ze vaker gezien ..
Ik had eerst een brommeradressje in noord-braband.
Die vent had een hele boel brommerzooi uit duitsland en zo waaronder die crm met een 80 cc en 18mm keihin.
Eeen maat had daar eentje gekocht uit 1996, Is echt een hele mooie brommer vindt ik.
Was wel begrensd , liep 80 ofzo en zonder begrenzer iets van 110 ...
 
V8

Dit topic is 1786 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved