Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - NSR warmgelopen en koelingprobleem

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 892 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #10567 - NSR warmgelopen en koelingprobleem
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 690 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

PlaceR 11-7-2003 2:14 Print topicpost
Posts: 1588
me nsr liep eergister warm vriend zat achterop en reed op top. hij ging strtoever lpen en nam gas terug en opeens zat het vast dus koppeling in en verder laten lopen en stilgezet. rook overal vandaan af latne koelen en verder gerede. terugweg en alles rustig gedaan en vogende dag cill eraf geplukt.

paar slijtplekjes op zuiger maar voor rest nog prachtig
bleek hij elke keer koelwater eruit te gooie. dus ik nagekeken bleek dingetje met veer in me kop de boel af te sluiten en niet los te gaan dus ding ertussen uit gehaald en heb nou doorstromend gebeuren en werkte 50km ernstig goed

vanavond kwam ik terug van me vriendin en reed langs het homobos (bos war homos afspreken enso en ben er al een keer achterna gezete door een homo die eerst vroeg of ik sex met hem wou en na weigering me achterna heeft gezete met de mededeling dat hij hoe dan ook sex me me zou hebbe die avond)

dus ik weer int donker (was 0:30) erlangs en precies daar weer hetzelfde. ik hem 50m laten uitlopen terug geschakeld en weer alten aangrijpen. sloeg aan maar vraag niet hoe (ja ik was bang ja want er kwam er 1 met hotpants aan uit de bso gewandeld)

bij boerderij van kennis gestopt op de wer fne af laten koelen (koelvloeistof was ver op) en verder gerede. hij wou niet meer fatsoenlijk rijde maar 45 met moeite gehaald. en opeens weer hetzelfde dus weer af laten koelen en verder naar huis en gehaald.

nou zit ik dus met een totaal (eergister) schoongemaakt koelsysteem dat elke keer al het koelwater er via de bovenste buisje van radiator uitgooit (die onder dop da buisje zit wel in tankje mar tankej stroomd gewon over) vooral als ik gas terugneem gooid hij eruit.

ik heb dus nieuwe cill nodig

zit te denken aan:
70cc kaio (a 70 euro)
70cc charmoo (a 90euro)

welke doen en waarom en hoe los ik koelprobleem op


 

Saknet 11-7-2003 3:19 Print reply

Posts: 10355
als je je koelvloeistof bijvuld he dan mot je ook een of ander ritueel uitvoeren kweetniet zeker lucht eruit krijgen ofso net zoiest als met schijfrem ontluchten...

grappig trouwens die homo zal zich vast dood hebben gelachen
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
mr200r 11-7-2003 5:01 Print reply
Posts: 5122
Ik kom vaak in zwitser land,daar halen ze in de zomer altyd de termostaat eruit in de winter gaat hij weer terug.Dus nu rij je tot bv je blok 90 graden is dan gaat hij pas koelen zonder dit begint hij meteen. prbeer het eens.
 
mr200r
sam vl. - [HRC Nijmegen] 11-7-2003 7:37 Print reply
Posts: 1062
als je moet kiezen tussen charmoo en kaio, haal dan die charmoo, is de beste, alleen nog troep. je kan het beste als je geen gezeik wilt gewoon een fatsoenlijke cilinder nemen, zoals eurocilindro ofso. is wel iets duurder maar dan heb je ook iets. mijn charmoo 70 kaaide na 1 week namelijk al vast. en mijn 50 snel eurocilindro heb ik veel lomper mee gereden en die is nog helemaal goed.
 
Nijmegen!
PlaceR 11-7-2003 9:57 Print reply
Posts: 1588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barteld

als je je koelvloeistof bijvuld he dan mot je ook een of ander ritueel uitvoeren kweetniet zeker lucht eruit krijgen ofso net zoiest als met schijfrem ontluchten...

grappig trouwens die homo zal zich vast dood hebben gelachen


ik heb hem kort gestart en dan stoppe en dan weer bijvulle en zo dus ontluchte
 
redd3vil 11-7-2003 10:16 Print reply
Posts: 692
lijkt best veel op wat ik meegemaakt heb ..
 
Bezoek ook eens www.brommerfreaks.nl
barry 11-7-2003 11:23 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sam vl. - [HRC Nijmegen]

als je moet kiezen tussen charmoo en kaio, haal dan die charmoo, is de beste, alleen nog troep. je kan het beste als je geen gezeik wilt gewoon een fatsoenlijke cilinder nemen, zoals eurocilindro ofso. is wel iets duurder maar dan heb je ook iets. mijn charmoo 70 kaaide na 1 week namelijk al vast. en mijn 50 snel eurocilindro heb ik veel lomper mee gereden en die is nog helemaal goed.


over 70charmo geen ervaring, maar zeg niet dat 70kaio troep is, het is wel een imitatie, en slijt hard, maar het is zeker wel een nette cilinder! en die naait ook niet zomaar vast!
als die bij jou binnen 1 week vastnaait heb jij iets niet goedgedaan, want als je alles gewoon goed doet, en normaal inrijd of whatever, loopt die cilinder niet vast (99 van de 100 gevallen niet).

maarjah, ik weet alleen hoe de 70kaio rijd, brede powerband, geen heftige maar wel lange powerband en rijd ong 90-95 met 4bak op nsr. maar trekt niet te straatstenen uit de grond.
edit: gaje voor prestaties is de kaio niet aan te raden, ga je voor een lekkere toercilinder die niet aso hard moet lopen. dan is dit wel een fijne cilinder

Dit bericht is ge-edit door barry op 11-7-2003 11:24
 
He?
sam vl. - [HRC Nijmegen] 11-7-2003 11:56 Print reply
Posts: 1062
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

[...]


over 70charmo geen ervaring, maar zeg niet dat 70kaio troep is, het is wel een imitatie, en slijt hard, maar het is zeker wel een nette cilinder! en die naait ook niet zomaar vast!
als die bij jou binnen 1 week vastnaait heb jij iets niet goedgedaan, want als je alles gewoon goed doet, en normaal inrijd of whatever, loopt die cilinder niet vast (99 van de 100 gevallen niet).

maarjah, ik weet alleen hoe de 70kaio rijd, brede powerband, geen heftige maar wel lange powerband en rijd ong 90-95 met 4bak op nsr. maar trekt niet te straatstenen uit de grond.
edit: gaje voor prestaties is de kaio niet aan te raden, ga je voor een lekkere toercilinder die niet aso hard moet lopen. dan is dit wel een fijne cilinder

Dit bericht is ge-edit door barry op 11-7-2003 11:24


die charmoo kaaide idd niet voor niks vast nee, maar hij was ook al erg versleten na 1 week, schiet niet op die imi's. hij had wel een lompe powerband en een hoge top, maar volgens mij hadden ze er wel iets aan zitten dremelen. hij kaaide vast NIET omdat ik iets verkeerd had gedaan. maar omdat ik speling op big-end had. en nu heb ik nieuwe krukas en dan was het waarschijnlijk niet gebeurt, maar toch ik vind imi's gewoon rommel. voor 40 euro extra weet je zeker dat dat ding gewoon bijna niet slijt (nikacil) waarom zou je dat niet doen? waarschijnlijk doe je er dan ook langer mee en ben je uiteindelijk nog goedkoper uit. kaio is misschien geen troep, daar kan ik idd niks over zeggen want ik heb nooit een kaio gehad. maar ik ben zowiezo niet meer zo kapot van die imi cilindertjes.

 
Nijmegen!

Dit topic is 690 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved