Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Honda mb uitlaat: imitatie of origineel?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 975 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #10542 - Honda mb uitlaat: imitatie of origi...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 4082 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Daniel_84 10-7-2003 16:03 Print reply

Posts: 1127
Homoet is een goede cilinder voor de 50 cc zeta. Het is een hoogtoerige pijp en deze cilinder draait ook hoge toeren. Maar ik betwijfel of de prestaties zoveel beter worden, een beetje misschien. De imi snel uitlaat is echt een goede uitlaat. Ook op 70 cc loopt deze uitlaat nog goed. Daarbij komt nog dat deze uitlaat erg goedkoop is, maar 30 euro. en de homoet kost 90 euro. Volgens mij is de prijs/ kwaliteit verhouding van de imi zelfs beter voor de opzet 50 cc zeta met 16 mm mikuni.
 
Honda_boy 10-7-2003 16:29 Print reply

Posts: 555
Maar als ik een proma uitlaat koop, kan ik die wel nog gebruiken als ik missch later 70cc erop wil zetten h??
Maar hoeveel km/h zou ik dan sneller gaan met homoet 50 dan ori snel??
Op is het missch een beter idee om gewoon die ori snel te behouden en er 70cc op te zetten?

Oh ja, nog een vraagje, mag ik de motor zo hoog in toeren laten gaan als die kan (niet neutraal), of moet ik toch onder het 'rode gedeeltje' blijven op mijn toerentalmeter???

Johan
 
Honda rulezzz !!!
User 927 10-7-2003 16:34 Print reply

Posts: 6405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda_boy

Maar als ik een proma uitlaat koop, kan ik die wel nog gebruiken als ik missch later 70cc erop wil zetten h??
Maar hoeveel km/h zou ik dan sneller gaan met homoet 50 dan ori snel??
Op is het missch een beter idee om gewoon die ori snel te behouden en er 70cc op te zetten?

Oh ja, nog een vraagje, mag ik de motor zo hoog in toeren laten gaan als die kan (niet neutraal), of moet ik toch onder het 'rode gedeeltje' blijven op mijn toerentalmeter???

Johan


Je mag em gewoon doortrekken door het rode heen, al slijt de zooi dan wel iets sneller

Het rijd gewoon 10x beter

En een proma is nog te gebruiken op 70, een homoet 50 een stuk minder goeed
 
Honda_boy 10-7-2003 16:36 Print reply

Posts: 555
wat rijd 10x beter, een 70cc bedoel je?
Hoeveel kost een 70cc kit?
En is mijn carbu (16mm keihin) daar groot genoeg voor?

Johan
 
Honda rulezzz !!!
Saknet 10-7-2003 16:37 Print reply

Posts: 10355
groot zat
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
User 927 10-7-2003 16:41 Print reply

Posts: 6405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda_boy

wat rijd 10x beter, een 70cc bedoel je?
Hoeveel kost een 70cc kit?
En is mijn carbu (16mm keihin) daar groot genoeg voor?

Johan


Houd eens op met dat Johan onder iedere post, erger me der dood aan

En ut is tegen de regels
 
Honda_boy 10-7-2003 18:09 Print reply

Posts: 555
ja ik begin jullie missch te vervelen, maar hoeveel kost ongeveer een 70cc kit (goed merk) eigenlijk?

En als ik die heb, moeten er dan nog dingen verandert zoals bv.
de krukas?
het membraam (zit nu ori 2-klep op)?
carbu 16mm keihin is groot genoeg?
En snelle ori is ook goed voor 70cc h??

En nog een vraagje, mensen die een 70cc hebben: verbruikt hij dan veel meer dan 50cc???

Ok? "Razadull" ik zal nooit meer !!!JOHAN!!! onder mijn post zetten!

 
Honda rulezzz !!!
Martijn 10-7-2003 20:15 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda_boy

En nog een vraagje, mensen die een 70cc hebben: verbruikt hij dan veel meer dan 50cc???

Ok? "Razadull" ik zal nooit meer !!!JOHAN!!! onder mijn post zetten!



je m?g zelfs niet afsluiten met je naam ofzo (lees de regels ff door dan weet je meteen alles )

maarreh...ik verbruik juist minder met 70cc...tenminste...met zelfde snelheid zegmaar...draait vaak minder toeren @ zelfde snelheid..ik rij nog 1:25..en das zwaar netjes..

16mm is groot genoeg voor een 70. Met een grotere carb zul je wel harder optrekken, maar het verbruikt ook meer benzine. Mooiste zou een 18 keihin zijn...

Krukas is origineel beresterk, en het membraam zou je evt. kunnen vervangen door een 4kleps (adige ofzo)
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***

Dit topic is 4082 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved