Van die warmloper kan idd kloppen...
wijzertje kwam op 3/4 en stond gewoon ineens stilLijkt mij ook nog wel mee te kunnen rijden want als het toch nie voelbaar is lijkt het me geen kwaad te kunnen omdat ie toch veel compressie heb. Alleen wtf zijn BEVELS???
Dit bericht is ge-edit door redd3vil op 9-7-2003 20:45
Die bevels kunnen toch zoveel niet kwaad, vergeet niet... tis maar een fast pijltje :P
Mag van me pa geen 70 cc dus dan maar een ge2.
Kan als je het goed doe net zo hard.
je moet gewoon korrel 1000 schuurpapier nemen, watervast uiteraard. WD-40 erop en daarmee schuren, moet je kijken hoe glad het wordt.
Wel gelijkmatig door de cilinder halen, anders wordt ie ovaal
Heeft iemand bandenlichters voor mn powerband, want als dat niet goed zit maak ik een misschien nog een buikschuiver.
Heej ralf...
hoe kan ik die maat van jou eigenlijk bereiken?
Heb zijn supermooie stickerwerk gezien bij ons op school in breda.
Mooie zwarte nsr met ubervette stickers,
lijkt me ook vet.
Heel simpel:
Cilinder zet uit als ie warm wordt, net zoals de zuiger.
Als je die moeren te strak aandraait, dan kan de cilinder niet in de hoogte uitzetten.
Oplossing: dan maar de tapeinden laten buigen en naar binnen uitzetten.
Daarbij mooie streepjes trekkend op de zuiger.
slim hoor
Hoi ik ben Buis uit Nijmegen en ik rij op een MB :D ( EN EEN PUCH ! )
Zal ut onthouwe... maarja, dan zal ut de waterpomp kering ofsow wel zijn...
ik had hetzelfde draai je aansluiting van je kop eraf (die buis omhoog) en haal da ijzerding met veertje er uit. nou kna het water altijd doorlopen en koelt beter. ik had nml eergister precies hetzelfde en zelfde soort slijtplekken bij koelde hij niet meer wat dat ding hield alles tegen waardoor hij alle koelvloeistof eruit gooide