Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Hercules G3, Probleem.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 559 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #10515 - Hercules G3, Probleem.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 980 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mennokkio 8-7-2003 19:55 Print topicpost
Posts: 7
Ik heb laats een Hercules G3 gekocht, ik heb hier echter nog een paar vragen over, omdat het type niet erg bekend is, weet ik niet waar ik het antworod anders moet zoeken.

Ik wil hem opvoeren, maar ik weet niet hoe ik dit het beste kan doen (cabrateur oid??).

Weet iemand een site waar ik info kan vinden over dit type brommer.

En weet iemand wat er bedoelt word met de cijfers van de cabrateur, ik heb er nmlk 2..

1tje waar op staat
1/10 112
en 1 waar op staat
1/10 56
 

De Schout 8-7-2003 21:05 Print reply
Posts: 5327
zijn bing carbjes zeker? het middelste getal slaat in ieder geval op de diameter, en het achterste is het type carb. zijn twee 10mm carbjes dus
 
tune tweak fiddle bang bummer
mennokkio 8-7-2003 22:22 Print reply
Posts: 7
Ja, bing, maar uh, zou ik met gemak een andere cabrateur op m'n brommer kunnen plaatsen??
 
de_koen 9-7-2003 2:08 Print reply

Posts: 5595
15 of 17 carbje zal al wel verschil maken

even kijken of er begrenzers in je uitlaat zitten, evt tandje groter vooraan, en ding zal wel stukken beter rijden
 
Honda 5-Bak te koop
mr200r 9-7-2003 2:11 Print reply
Posts: 5122
Ultra 50 of 80 blok eronder is ongeveer even snel.
 
mr200r
mennokkio 9-7-2003 10:41 Print reply
Posts: 7
Als ik er een 15mm op zet, krijg ik dan problemen met inboren enzo, en maakt het ook nog uit wat voor een type ik neem??
 

Dit topic is 980 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved