Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - am6 cil

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1319 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #10435 - am6 cil
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1728 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

de_koen 5-7-2003 11:27 Print topicpost

Posts: 5595
een ori am6 cil , is die van gietijzer ?
kan hij dus opgeboord worden ?
ivm vastloper

 
Honda 5-Bak te koop

bart de schakelgek 5-7-2003 11:56 Print reply

Posts: 5987
ja
 
Limburger
pepijn 5-7-2003 12:09 Print reply
Posts: 1287
Rijd zo'n cilindertje nou nog een beetje door?
 
bart de schakelgek 5-7-2003 12:17 Print reply

Posts: 5987
ja
 
Limburger
Steve_ZHC 5-7-2003 12:18 Print reply

Posts: 2716
De ori cilinder op een RS is (zeker in Belgi?) toch een alu GILARDONI 2 met nicasil wand?

Ik weet het 99.9% zeker!!
 
Daan Da Man 5-7-2003 12:23 Print reply
Posts: 2064
ik weet niet, je hebt een gilardoni 1 en gilardoni 2 cylinder standaard....... en ik weet niet of nu de 1 of de 2 sneller is....
 
Steve_ZHC 5-7-2003 12:24 Print reply

Posts: 2716
Ben ik ook vergeten idd, maar ik dacht dat wij (NL) met de 1 zitten, en ik dacht dat dat de slome was...
 
rs oxbow 5-7-2003 12:57 Print reply
Posts: 620
er zitten tegenwoordig nog andere ciinders op ook.

ik heb een gilardoni1 en sloom is die toch niet hoor. 95km/h @11000rpm

hij sleurt er max 11500rpm uit
 
barry 5-7-2003 13:09 Print reply

Posts: 7387
ik heb 2 cilinders naast elkaar gehouden. de gilardoni 1 en 2. en bij de 8uren cross rijden ze alleen mer gilardoni 1.

als je vergelijkt was bij de 1 alles veeeeel groter, en bij de 2 was de uitlaatpoort ook veeel kleiner, ik weet niet hoe die loopt. maar als ik de cilinders zo gezien heb lijkt mij nummer 1 het snelst


 
He?
bart de schakelgek 5-7-2003 13:11 Print reply

Posts: 5987
klopt 1 is snel, maar 2 is sneller te maken, maarja is maar wat je zelf wil, koop dan een 70
 
Limburger
-Zeroed in- 5-7-2003 13:14 Print reply

Posts: 3255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

ik heb 2 cilinders naast elkaar gehouden. de gilardoni 1 en 2. en bij de 8uren cross rijden ze alleen mer gilardoni 1.

als je vergelijkt was bij de 1 alles veeeeel groter, en bij de 2 was de uitlaatpoort ook veeel kleiner, ik weet niet hoe die loopt. maar als ik de cilinders zo gezien heb lijkt mij nummer 1 het snelst




klopt, gilardoni 2 is ??n grote begrenzer.
alles onbegrenst loopt zon ding 60km/u...
en dat ie sneller te maken is is ook onzin.


 
rs oxbow 5-7-2003 14:01 Print reply
Posts: 620
het ook al andere cilinders tegengekomen hoor

gewoon P.W. 49cc meet staat er niet op

op de cilinderkop staat wel overal bijna 109 of 209 op
 
goot 5-7-2003 14:28 Print reply
Posts: 78
er zijn verschillende cilinders.
bij de nieuwe am6 blokken dus motorhispania en rs vanaf 2002 hebben een gietijzeren cilinder.
hiervoor waren het alu cilinders met nicasil wand.
nicasil kan je laten diamanthonen(oppoetsen eigenlijk)

 
i may be slow but i`m ahead of you
de_koen 5-7-2003 15:59 Print reply

Posts: 5595
het gaat over een 1 uit 2000
uit belgie , dus wrslk gil 1

??niet op te boren dus ?? (wie weet het zeker)
 
Honda 5-Bak te koop
racemichel 5-7-2003 16:36 Print reply
Posts: 48
nicasil, kun je niet opboren , alleen wat goot zij, maar voor dat geld kun je net zo goed een nieuwe kopen

Dit bericht is ge-edit door racemichel op 5-7-2003 16:37
 
goot 5-7-2003 16:58 Print reply
Posts: 78
diamanthonen dus oppoetsen is niet zo duur hoor
valt best mee nieuw zuigertje erin en hij rijdt zo weer.
vaak is een nieuwe cilinder netter hangt voornamelijk af van de staat van de wand
ligt er nicasil uit voor een groot deel kan je t vergeten
 
i may be slow but i`m ahead of you

Dit topic is 1728 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved