Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - me mbx blok en vraagjes

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1147 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #10432 - me mbx blok en vraagjes
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 2817 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

NSR RULEZZ 7-7-2003 18:13 Print reply

Posts: 4934
whahahahahahahahah
lol denk maar niet dat je ongetuned harder gaat dan je 70mallosi......

Dit bericht is ge-edit door NSR RULEZZ op 7-7-2003 18:13
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Pingu 8-7-2003 15:44 Print reply
Posts: 1842
leze voordat je lompe botte opmerkingen maakt zou kunnen mss????
Ik ga 135 @teller, met 24mm mik (wordt wss een vlak of gewone 26/28mm) en voor de rest tecno uitlaat, powerbox, en crossfilter. Kop is uitgedraaid, en er zit een o-ring in, de squish is ong. .6mm Ik trek hiermee harder op dan een 110mal met 26mm en tecno en een 110 mal met 22mm vlak en tecno. De ene heeft ook een mooie cilinderkop erop, de andere niet. Beiden een crossfilter.
De top is ongeveer hetzelfde.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Mr Pain 8-7-2003 20:43 Print reply
Posts: 4966
oke luitjes mijn cilinder kon dus niet uitgeboord worden naar 55mm toen werd ie dus 51mm

nu kan die gast daar weer geen zuiger voor krijgen , dus heb ik maar gezegd maak hem maar gewoon 53mm en de rest regel ik zelf dan wel

nu wil ik dus een malossi zuiger kopen maar nu zit ik weer met het probleem past die zuiger er in niet dat ik straks een zuigerveer in mijn poort krijgen

wie o wie weet het
 
Blorn 8-7-2003 21:18 Print reply

Posts: 13825
Voortaan misschien eerst zuiger zoeken en DAN gaan boren?
 
martinus83 8-7-2003 21:23 Print reply

Posts: 3718
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Benjamin

hoi, wie heeft er een vertex zuiger 55mm?, ik zoek namelijk het nummer van dat ding

dus als iemand zo'n ding heeft en heeft de nummer nog zeg het dan aub even want ik moet een zuiger bestellen maar weet niet welk type


sticker die dr op zit :

PIST. HONDA MBX LC D.55 SELEZ.C
060302.C

num. lotto (lotto nummerke) 270502

Athena vertex


edit : oh hoeft al nie meer

Dit bericht is ge-edit door martinus83 op 8-7-2003 21:29
 
Blukaap 8-7-2003 22:18 Print reply

Posts: 10006
55mm kan wel, tenminste, waar rijd ik nu anders mee ?
En dat hemd wordt vrij dun, maar het valt nog wel te doen, alleen iets voorzichtiger zijn met monteren.

Zo'n eurocilindro past er ook in en dat hemd is net zo dik.
 
Bastila is lief
NSR RULEZZ 9-7-2003 0:26 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pingu

leze voordat je lompe botte opmerkingen maakt zou kunnen mss????
Ik ga 135 @teller, met 24mm mik (wordt wss een vlak of gewone 26/28mm) en voor de rest tecno uitlaat, powerbox, en crossfilter. Kop is uitgedraaid, en er zit een o-ring in, de squish is ong. .6mm Ik trek hiermee harder op dan een 110mal met 26mm en tecno en een 110 mal met 22mm vlak en tecno. De ene heeft ook een mooie cilinderkop erop, de andere niet. Beiden een crossfilter.
De top is ongeveer hetzelfde.


ogja benjamin heeft zoveel projectjes dat je hem met de neus op de feiten moet drukken

btw zelf nog iets aan getuned? of laten tunen?
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
mr200r 9-7-2003 1:56 Print reply
Posts: 5122
Ik denk dat jullie teveel verwachten van een 80
ik heb er echt veel gehad gewoon uit duitsland halen weekje erop rijden met flinke winst verkopen de meeste waren orgineel 80 liepen net 80.Een orgineel mt-mb-mtx lucht hebben 5kw,mbx-mtx 7kw waterkoelers.zelfde geld voor yamaha en suzuki. Zundapp-hercules-ktm hebben wel wat meer.luchtkoelers kun je het beste afblijveb valt niet veel eer aan te behalen maken geen hoge toeren,mbx/mtx kun je redelijk snel maken.Ik zou gewoon de brommer waarderen zo als hij is loop fijn en altyd goed.
Wil je eght snel moet je toch een montessa-honda 75cc van ns1 of crm 75 hebben die lopen echt goed spanje-italie importjes.
Het zijn fijne dingen maar ik denk dat jullie teveel eruit willen.
Snel moet toeren draaien een goede 70 of zo is meestal sneller.
 
mr200r
Blukaap 9-7-2003 10:48 Print reply

Posts: 10006
WTF heb je het over ?
Zo'n MBX80 cilinder loopt origineel niet geweldig snel, maar getuned kunnen ze knoerhard.

EN HIJ IS NIET VAN PLAN OM MET ORI80 TE GAAN RIJDEN!!!!!!!!!!!
 
Bastila is lief
Superfunk 9-7-2003 10:59 Print reply

Posts: 1442
Ik heb een totaal orgineel mbx 80 blok onder me nsr, maar haal nu wel de 100 digitaal, en trekt net een kleine wheelie tijdens overschakelen.

 
Superfunk, it\\\'s not a dream.
Pingu 9-7-2003 18:27 Print reply
Posts: 1842
tuurlijk is mijn cil getuned.. std zijn ze niet echt boeiend.. zelf gedaan trouwens
 
2fast 2stroke mbx80 tuned

Dit topic is 2817 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved