Zie hier de beginselen van wat een mt moet gaan worden... Deze heb ik een paar weken terug gekocht van Siwwn. Hij was in niet zo'n super goede uiterlijk en motorische staat, maar daarw as de prijs ook na. Ik heb hem nu dus al aardig onde handen genomen, het enigste wat eigenlijk nog moet gebeuren is de draden (zie foto's) en de spark (afwerking van kabels etc. daargelaten).
Genoeg gelult ziehier de foto's:
Hier begon het allemaal mee, het draad van de vering was dol, dus dacht ik laten we er maar een monoshock inbouwen. (was ik eigenlijk ook al wel van plan)
Alles moest natuurlijk ook opnieuw gespoten worden, en dat is aardig gelukt. (rare vlekken op de tank e.d. horen er niet
)
De voor/zijkant, jammergenoeg zie je dat voorkapje net niet, is eigenlijk ook niet super bijzonder, heb er alleen booskijkers van gemaakt
[img]http://pic8.picturetrail.com/VOL225/1251501/2374744/28751596.jpg] en hier daan het geheel[/img]
En het eindtotaal in een beeld
Ee zijn toch nog wel een paar kleine vraagjes:
1: zoals je ziet is hij achetr iets verhoogd, en zou de ketting (die nu niet past vanwege de lengte) over de achterbrug slijpen. Zou ik dit op kunnen lossen door de voorvorkt te verhogen dmv ophoogbussen
2: hoe werken die ophoogbussen, heb ze nog nooit gezien...
3: hij geeft nu geen vonk, als ik alle draden die uit het blok komen aansluit en als ik dit niet doe. Ligt het dan aan de bobine/spoel etc, of moet de rest van de draden oa het contact aangesloten zitten?
4: of zou het komen doordat er nergens aarde wordt gemaakt, (dat doet hij namelijk niet), maar zoals je kan zien is de kabelboom gewoon afgeknipt, dus ik zou niet weten welk draadje dat moet zijn.. (schema's gevraagd)
5: hoe moet ik een proma einddemper op mijn luhoa bocht zetten, want dit past helemaal niet, het lijkt wel of er een tussenstuk tussen moet, is dat zo?
p.s. hoop dat de foto'' s een beetje online blijven...
Dit bericht is ge-edit door Nelly op 4-7-2003 20:12