Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Afrikaanse opvoerdans.... (NSR trubbels)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1171 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #10386 - Afrikaanse opvoerdans.... (NSR trub...
Pagina 4 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6701 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Pistonpen Paultje 3-7-2003 12:59 Print reply

Posts: 8678
Huh, mijn MB geeft 10k max op toeren teller aan (belast), maar die lijkt veeeel meer toeren te hebben zo van dat filmpje.

Dit bericht is ge-edit door honda-crew-PG op 3-7-2003 13:00
 
Neonlampje 3-7-2003 14:15 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester

Dit klinkt idd als 13000rpm he lude .

filmpie

En niet fokken met mijn koppeling .
je microfoon is stuk
 
Doctre 3-7-2003 14:19 Print reply
Posts: 396
met dat filmpie lijkt net of hij een scheetlaat haha klinkt wel superdroog
 
crazypeter 3-7-2003 18:37 Print reply

Posts: 1298
nee dat zijn zeker niet veel toeren

maar als je 2 verschillende ontstekingen heb geprobeerd dan denk ik ook dat het niet aan de ontsteking lech

maar het klinkt mischien dom maar is je zuiger of je
zuiger/veren versleten
false lucht
gas schuit niet helemaal open


voor de rest zou ik het ook niet weten


 
bla bla bal bla bla bla blah
Blukaap 3-7-2003 18:57 Print reply

Posts: 10008
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crazypeter

nee dat zijn zeker niet veel toeren

maar als je 2 verschillende ontstekingen heb geprobeerd dan denk ik ook dat het niet aan de ontsteking lech 2 verschillende spoelenvoorraden, alleen vliegwiel dus niet

maar het klinkt mischien dom maar is je zuiger of je
zuiger/veren versleten Na 300km zeker, bovendien zou ie dan iig in z'n vrij nog met gemak toeren moeten kunnen draaien
false lucht Dan heeft ie dat al heel lang en h??l consequent
gas schuit niet helemaal open al lang naar gekeken, ook al gezegd btw


voor de rest zou ik het ook niet weten je bent niet de enige




Ik zal me dus voorlopig maar vastklampen aan het vliegwiel, dat er toch iets mis mee is.
 
Bastila is lief
NSR RULEZZ 3-7-2003 19:09 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester

Dit klinkt idd als 13000rpm he lude .

filmpie

En niet fokken met mijn koppeling .


lol vind je dat slippen? mijn mt was nog 100x zo erg je kon daarmee zo optrekken en schakelen dat het een scooter was :P
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Blukaap 3-7-2003 19:26 Print reply

Posts: 10008
Dit deed ik zelf .
 
Bastila is lief
Blukaap 16-7-2003 0:56 Print reply

Posts: 10008
Schopperdetrap

Aangezien in dit topic bleek dat het het vliegwiel toch niet was, dan maar een trapje omhoog voor mensen die misschien nu wel wat zinnigs weten .
 
Bastila is lief
AR50 16-7-2003 1:04 Print reply
Posts: 307
meschien dome op merking maar wat voor 2tackt olie gebuik je ??? anders moet je eens castrol R2 gebruiken is nog dunner dan tts en ik draaide er 1000 rpm's meer door
 
Suzuki the 1 weel driving adventure ;)
Blukaap 16-7-2003 1:20 Print reply

Posts: 10008
Het ding heeft op Putoline MX5 en Castrol TTS gelopen, 1:40 verhouding.
Dus dan had ik onderling iets moeten merken.
 
Bastila is lief
AR50 16-7-2003 1:49 Print reply
Posts: 307
al es 1:50 geprobeert ??? ( al hoe wel ik dat wel vaag zou vinden als daar meer toeren door zou maken ) is de aarde van je bobine wel goed ????
 
Suzuki the 1 weel driving adventure ;)
Pistonpen Paultje 16-7-2003 8:23 Print reply

Posts: 8678
Ik moet zeggen dat het haast wel in de electra MOET zitten. Dus heb je alle contactjes na gekeken? (niet een vorige eigneaar die er een begrenser op gebouwd heeft?) Verder: Bougie, bobine, CDI, bougie dopje ed. al een keer verwisselt?

Hier kreeg ik van een brommerboer wel een goeie tip. Een stukje afknippen van de bougie kabel(weenie hoe ik het anders zou noemen) Zodat hij weer lekker contact maakt, bij mij hielp het zelfs
 
NSR RULEZZ 16-7-2003 13:33 Print reply

Posts: 4934
is je ONDERkantkop bovenkantzuiger wel goed :P naar ff vergeten

en die zuiger hoort die er origineel wel in zitten er wel zoon halve maan in?

carb niet teklein wel goede sproeier?

zal allemaal wel goed zijn maarja zeg het lekker toch :P

Dit bericht is ge-edit door NSR RULEZZ op 16-7-2003 13:33
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Blukaap 17-7-2003 23:54 Print reply

Posts: 10008
Goed, ik heb m'n ontstekingsspoel eens doorgemeten, die geeft een redelijk lage weerstand (88ohm), terwijl dit normaal gesproken boven de 100 ligt (110 en hoger meestal).

Iemand die kan onderbouwen (en niet iets kwaken en zeggen dat je een geweldige verklaring gaat bedenken zoals een bepaald persoon op dit forum ) of dit effect kan hebben op het maximale toerental wat ie draait ?

Gezien het feit dat het ding (volgens mij) met m'n oude ontsteking heel ietsjes beter liep en die spoel had een weerstand van net iets meer dan 100 ohm (alleen stond de zooi te laat omdat ik toen nog niet wist dat ik een verlaat vliegwiel had).

PS: ik klamp me nu aan ieder min of meer zinnig onregelmatigheidje vast, veel keus heb ik ook niet....
 
Bastila is lief
de_koen 18-7-2003 0:30 Print reply

Posts: 5595
te lage weerstand-> te lage flux-> te lage inductiespanning-> bobine kan niet tuidig vonk leveren, of niet sterk genoeg op hoge toeren, of te laat.


klinkt logisch volgens mij

gebruik anders een accu als stroom leveraar ipv je ontsteking, gewoon 12v zetten op de rrod/zwarte en kijke of hij dan wel toeren maakt
 
Honda 5-Bak te koop

Dit topic is 6701 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved