Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Afrikaanse opvoerdans.... (NSR trubbels)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1235 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #10386 - Afrikaanse opvoerdans.... (NSR trub...
Pagina 3 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6705 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rudy 2-7-2003 23:00 Print reply

Posts: 3471
Onsteking is denk ik het grootste probleem (bij mijn rm80 heb ik zogoed als hetzelfde gehad , kwam op een gegeven moment ook niet meer boven de 8-9k , spoelen waren naar de %^&*)

Uitlaat zou het opzich ook best kunnen zijn maar dat lijkt me erg vreemd (als je nou met een org 80 uitlaat zou rijden.....)
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Blukaap 2-7-2003 23:01 Print reply

Posts: 10008
Ik gebruik de zuiger van een 55mm athena, die kan dus best 1mm lager zijn ofzo.
Of de spoelpoorten zijn wat omlaag gekomen door het opboren.

iig, met 80cc reed ik met 1 voetpakking en daar had ie hetzelfde probleem.

Drijfstang = 91mm btw.
 
Bastila is lief
Mr Pain 2-7-2003 23:28 Print reply
Posts: 4966
ik denk dat het iets met de ontsteking is, probeer daar iets mee te doen, dan wel je vliegwiel omdat je de ontsteking al verwisseld hebt.

zoek dus eens een andere vliegwiel op en doe hem er eens op kijken of dat ook helpt.

en als er geen verandering in komt, probeer je een binnenrotor als het dan nog niet doet zou ik toch een andere cilinder proberen hij zou wel helemaal goed kunnen zijn maar omdat je toch al zoveel hebt geprobeert maakt het ook niet uit of je nu nog even een andere cilinder probeert

ik hoop dat het lukt, ik heb ook van die problemen gehad wou die ook niet meer al 10000 nu is ie wat beter maar ook nog niet top
 
Daan Da Man 2-7-2003 23:41 Print reply
Posts: 2064
ik zou t niet meer weten... houdt me kop dan ook maar verder
 
Martijn 3-7-2003 1:03 Print reply
Posts: 10000
damn....ernstig...harrie is geen idioot ofzo die er geen verstand van heeft dus dan moet het wel iets vaags zijn.

In zn vrij? hoeveel k maakt ie dan?

ik denk ook aan je ontsteking, kan eigenlijk ook nix bedenken wat nog niet gezegd is. Uitlaat lijkt me stug, tenzij het een 50uitlaat is ..

btw...gaat je gasschuif volledig omhoog? klinkt mss dom maar ik heb er lang mee rondgereden in het begin (noobstyle, had maar 10mm van de 12mm :S)
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Blukaap 3-7-2003 10:31 Print reply

Posts: 10008
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn

damn....ernstig...harrie is geen idioot ofzo die er geen verstand van heeft dus dan moet het wel iets vaags zijn.
Dank je, al maak ik ook wel eens domme fouten, zoals de ontsteking maximaal verlaat zetten en het niet merken....

In zn vrij? hoeveel k maakt ie dan?
11 ofzo, misschien wel meer, maar om de 11 te halen moet je al even wachten

ik denk ook aan je ontsteking, kan eigenlijk ook nix bedenken wat nog niet gezegd is. Uitlaat lijkt me stug, tenzij het een 50uitlaat is ..
Het is een Tecno voor het 50 blok, maja, er rijden mensen mee die flink meer toeren draaien (symen, jurrien)

btw...gaat je gasschuif volledig omhoog? klinkt mss dom maar ik heb er lang mee rondgereden in het begin (noobstyle, had maar 10mm van de 12mm :S)
Die gaat omhoog jah, is 1 vd eerste dingen die ik had gecontroleerd na wat "ervaringen"..



Ik zal alwin wel even lief aankijken, die heeft nog wel wat NSR vliegwielen die ie niet direct gebruikt geloof ik, dus dan vraag ik of ik die even mag lenen voor een testje.

Dit bericht is ge-edit door Blukmeester op 3-7-2003 10:32
 
Bastila is lief
barry 3-7-2003 10:37 Print reply

Posts: 7387
probeer eens dan een andere uitlaat, is zo het enigste wat ik mij zo kan bedenken...

misschien dat het toch aan je uitlaat ligt maar dat je denkt van niet , testen harrie...
 
He?
de_koen 3-7-2003 10:37 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukmeester

[...]



Ik zal alwin wel even lief aankijken, die heeft nog wel wat NSR vliegwielen die ie niet direct gebruikt geloof ik, dus dan vraag ik of ik die even mag lenen voor een testje.

Dit bericht is ge-edit door Blukmeester op 3-7-2003 10:32


vliegwiel is ook het enige dat ik kan verzinnen, rekening houdende met wat je al veranderd hebt.

ik neem aan dat je carb goed is en er geen te korte naald inzit ofzo ?
 
Honda 5-Bak te koop
Pistonpen Paultje 3-7-2003 10:50 Print reply

Posts: 8678
Met deze kenmerken is het bij mij 99 vd 100 x de ontsteking.

meer nuttigs kan ik niet toevoegen, idd je vliegwiel of spoelen oid.
 
barry 3-7-2003 10:54 Print reply

Posts: 7387
ik zou graag mijn cr80 onsteking opsturen harrie, maar dat doe ik niet , want mijn kameraad heeft hem in gebruik nu
 
He?
Blukaap 3-7-2003 11:05 Print reply

Posts: 10008
Dank je barry .

Uitlaat lijkt mij ook erg sterk, want dan had ie het met die proma niet of anders gehad.

Carbje zal het ook niet aan liggen, met de 18 keihin had ie het ook al.
 
Bastila is lief
Neonlampje 3-7-2003 12:40 Print reply

Posts: 14825
Volgensmij is je toerenteller kapot
 
Honda_mbiloss [Emiel] 3-7-2003 12:41 Print reply

Posts: 3697
hehe dat zou lullig zijn
 
Blukaap 3-7-2003 12:51 Print reply

Posts: 10008
Dit klinkt idd als 13000rpm he lude .

filmpie

En niet fokken met mijn koppeling .
 
Bastila is lief
Superfunk 3-7-2003 12:54 Print reply

Posts: 1442
Het klinkt niet of dat ie echt toeren maakt nee.
 
Superfunk, it\\\'s not a dream.

Dit topic is 6705 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved